Geen idee want ik weet zijn nick niet maar las wel mee. Hij deed de groeten aan fokquote:
oh ja dat wist ik idd wel, dacht dat ie er weer was.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee want ik weet zijn nick niet maar las wel mee. Hij deed de groeten aan fok
Wegblijven hoeft niet persé als dat mokkel maar niet wintquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
oh ja dat wist ik idd wel, dacht dat ie er weer was.
Van mij mag ie weg blijven
Ik trek het niet meerquote:
Uurtjequote:
Ik wil die kuttekop niet meer zien... gewoon een uurtje dusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
uurtje denk ik
en daarna gaat bil live op de shownieuws FB
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Bas wordt de winnaar, alles wijst in die richting, er zit zelfs een Adriaan in Utopia 2. Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
eerste helft zal wel een flashback worden van bas en ivan die langs alle plekken lopen en dan de finale?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:53 schreef Charmian het volgende:
Geen idee hoe ze die tijd tussen de reclameblokken gaan opvullen. Weer met herinneringen en dan ivan die de uitslag voorleest? En dan? Bedankt voor het kommen, er is niets meer te zien, gewoon doorlopen.
Oh super, lekker vlotquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh gewoon maar een uur![]()
Dacht dat het langer was
klopt en ook nog durven roepen van ik ben een echte utopiaan, blok beton voor de kop.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:29 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Het stomme van heel utopia 1 is dat het nooit bedoelt was en ook niet aangekondigd werd als spel/ wedstrijd.
Ik vind het zoooo jammer dat het eindigt in een wedstrijd, dat heeft imo niets met een utopie te maken, staat er zelfs ver vandaan.
Dacht dat ze een finale zoals bij de voice zouden hebben. Heerlijk dit, om half 9 lekker klaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh super, lekker vlot
Present![]()
Uto2 mag even de tyfus krijgen
Ja hier kijkt toch geen hond naarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dacht dat ze een finale zoals bij de voice zouden hebben. Heerlijk dit, om half 9 lekker klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |