quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze kunnen hun lol op straks....
[ afbeelding ]
Mannetje is gestuurd om te zorgen dat ze niet binnen één week dood zijn omdat ze van geen toeten of blazen lijken te weten. Hij geeft ze informatie hoe ze dingen beter kunnen aanpakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die gaat op zeker vaker terugkomen,
het is volgens mij gewoon de opzichter van dat gebied daar.
Hij weet veel te veel, en als wij daar zo het terrein zouden willen oplopen,
denk ik niet dat dat zomaar zou lukken.
duidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:17 schreef Tengano het volgende:
Mannetje: je komt hier niet zomaar binnen; alles is omheind.
Tja, maar hij komt er wel op als spontane 'bezoeker'
Ja, dit zijn volgens mij geen robinson typesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mannetje is gestuurd om te zorgen dat ze niet binnen één week dood zijn omdat ze van geen toeten of blazen lijken te weten. Hij geeft ze informatie hoe ze dingen beter kunnen aanpakken.
Persoonlijke groei,shinen,weet ik veel.Van mij mag ze weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:17 schreef sjampoeh het volgende:
t zijn ook geen avonturiers helaas.
die jessie weet echt niks van overleven, waarom geef je je dan op ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ze is haske fan van utopia!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:17 schreef sjampoeh het volgende:
t zijn ook geen avonturiers helaas.
die jessie weet echt niks van overleven, waarom geef je je dan op ??
Zender lag ook toevallig bij de poortquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:17 schreef Tengano het volgende:
Mannetje: je komt hier niet zomaar binnen; alles is omheind.
Tja, maar hij komt er wel op als spontane 'bezoeker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |