Handbal/quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel gewonnen, maar echt slecht gespeeld. tijd voor een nieuwe coach
ik heb hetzelfde met voetbalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Handbal is zo saai, het is dat er leuke meiden spelen maar dat is toch te weinig om ervoor te gaan zitten
klopt, al vind ik Jackie Groenen wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
met voetbal spelen er toch weinig leuke meiden
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
met voetbal spelen er toch weinig leuke meiden
Maar handbal oogt zo simpel, hanteren ze daar eigenlijk wel verschillende tactieken want als ik het zie, zie ik altijd hetzelfde beeld.quote:
ow ja, die is wel leuk. En Van de Donk is wel leuk om te zien. Die keepster van vorig jaar krijg ik helemaal een slappe van. Lijkt wel wat op Van der Sarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, al vind ik Jackie Groenen wel leuk
dat is waarschijnlijk bij elke sport waar je je niet echt in verdiept.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar handbal oogt zo simpel, hanteren ze daar eigenlijk wel verschillende tactieken want als ik het zie, zie ik altijd hetzelfde beeld.
Talent of ongekend veel training. Kan allebei.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:24 schreef Le_Professeur het volgende:
De kunst van voetbal is dat de mens van nature niet gemaakt is om zo veel controle te hebben over de benen/voeten, dat maakt het een bijzonder talent
Ga je sportenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef LCMS het volgende:
zo, mijn strakke pakkie is alweer aan, heerlijk hoor.
is dat nog steeds een ding? schoolagenda's?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:29 schreef xcachet het volgende:
Ik heb echt een hele super mooie toffe agenda gezien. Maar het is pas 1 juni.
Pics van je bulgequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef LCMS het volgende:
zo, mijn strakke pakkie is alweer aan, heerlijk hoor.
Geen schoolagenda, een gewone. Van jan - dec.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat nog steeds een ding? schoolagenda's?
ik had wel verwacht dat mensen tegenwoordig gewoon hun telefoon gebruikten..
Cachet is 16 hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat nog steeds een ding? schoolagenda's?
ik had wel verwacht dat mensen tegenwoordig gewoon hun telefoon gebruikten..
Online agenda'squote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen schoolagenda, een gewone. Van jan - dec.
dan is juni wel een aparte tijd om dat te kopen ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen schoolagenda, een gewone. Van jan - dec.
Wat ben jij eigenlijk een tech mannetjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Online agenda's
Google Home die je planning voorleest aan het begin van de dag
ah, heb ik haar 16de verjaardag gemistquote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Online agenda's
Google Home die je planning voorleest aan het begin van de dag
Wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is wel triest na alles wat hier ooit gezegd is er nu dat pest riedeltje staat nadat een dramaqueen haar acc opzegde
heeft Aber haar account opgezegd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is wel triest na alles wat hier ooit gezegd is er nu dat pest riedeltje staat nadat een dramaqueen haar acc opzegde
Haha, het is nu wel zo dat oude accounts niet meer teruggezet worden vanwege de nieuwe AVG wetgeving.quote:
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een tech mannetje
Ik vergeet ook nooit afspraken, maar dat komt ook omdat ik die nooit hebquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:35 schreef JimmyDean het volgende:
Je hebt geen agenda nodig wanneer je een goed geheugen hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit afspraken, maar dat komt ook omdat ik die nooit heb
Ohja, mijn afspraken wijzigen daar te vaak voor. En met een collega iets inschieten gaat ook wat lastiger op papier.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind iets opschrijven gewoon fijner. En een agenda is een leuk boekje vol herinneringen.
Lekker vrij tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vergeet ook nooit afspraken, maar dat komt ook omdat ik die nooit heb
Voor werk ja. Maar ik heb geen collega's waarmee ik afspraken maak.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja, mijn afspraken wijzigen daar te vaak voor. En met een collega iets inschieten gaat ook wat lastiger op papier.
ik voel me ook echt schuldigquote:
nee maar jij bent een lieverd, jij zou zoiets niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet van mij want ik weet niet eens wie Fripsel is.
Leugens!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toot's vriendinquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de politie is zo naïefquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:41 schreef xcachet het volgende:
Kreeg ooit een gordeldier van een politieagent omdat ik mijn gordel om had.
Die deed ik snel om omdat ik politie zag
Ik ook, die dingen stonken naar goedkoop rubberquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:41 schreef xcachet het volgende:
Kreeg ooit een gordeldier van een politieagent omdat ik mijn gordel om had.
Die deed ik snel om omdat ik politie zag
volgens mij zat ze hier vorig jaar geregeld in de SC samen met andere R&P'ersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken haar van verhalen maar ik heb haar nog nooit zien posten.
Dan niet bewust meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
volgens mij zat ze hier vorig jaar geregeld in de SC samen met andere R&P'ers
Azpi had toch een oogje op haar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
volgens mij zat ze hier vorig jaar geregeld in de SC samen met andere R&P'ers
Ik trap hier niet in. Straks krijgt helft hier ban voor userbashquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe lang zou Toto haar hebben gedm't voor ze af wilde spreken?
Ik had mij hier twee weken geregisseerd toen toto zei dat hij van me hield. Dus vast niet lang.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe lang zou Toto haar hebben gedm't voor ze af wilde spreken?
Dit klopt welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij wie heeft azpi het niet geprobeerd?
bij mij!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij wie heeft azpi het niet geprobeerd?
Haha watquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had mij hier twee weken geregisseerd toen toto zei dat hij van me hield. Dus vast niet lang.
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had mij hier twee weken geregisseerd toen toto zei dat hij van me hield. Dus vast niet lang.
geregisseerd? geregistreerd neem ik aanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wowquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier weet ik ook niet wie Fripsel is.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Wie is Fripsel, waarom ben ik niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen?
Hier quote ik Fripsel dus ik moet mijn woorden terugnemen en mijn excuses aanbieden want ik ben kennelijk een leugenaar.quote:
Hier probeer ik andermaal een vrouw te belagen.quote:
Hier ging ik weer uit het niets tekeer tegen Fripsel, dus mijn excuses aan Fripsel en aan de mensen tegen wie ik zei dat ik Fripsel nooit bewust heb zien posten.quote:
Belaging van Fripsel.quote:
Belaging van Fripsel.quote:
Belaging van Fripsel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey, zullen wij elkaar beter leren kennen
quote:Op maandag 29 februari 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om meloewa een hersenschudding te neuken
genotenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier weet ik ook niet wie Fripsel is.
[..]
Hier quote ik Fripsel dus ik moet mijn woorden terugnemen en mijn excuses aanbieden want ik ben kennelijk een leugenaar.
[..]
Hier probeer ik andermaal een vrouw te belagen.
[..]
Hier ging ik weer uit het niets tekeer tegen Fripsel, dus mijn excuses aan Fripsel en aan de mensen tegen wie ik zei dat ik Fripsel nooit bewust heb zien posten.
Als ik wat verder naar het verleden ga kom ik het volgende tegen:
[..]
Belaging van Fripsel.
[..]
Belaging van Fripsel.
[..]
Belaging van Fripsel.
BONUSBELAGING:
[..]
Sommige mensen zien gewoon meteen hoe briljant iemand isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wisten wij allemaal al natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier weet ik ook niet wie Fripsel is.
[..]
Hier quote ik Fripsel dus ik moet mijn woorden terugnemen en mijn excuses aanbieden want ik ben kennelijk een leugenaar.
[..]
Hier probeer ik andermaal een vrouw te belagen.
[..]
Hier ging ik weer uit het niets tekeer tegen Fripsel, dus mijn excuses aan Fripsel en aan de mensen tegen wie ik zei dat ik Fripsel nooit bewust heb zien posten.
Als ik wat verder naar het verleden ga kom ik het volgende tegen:
[..]
Belaging van Fripsel.
[..]
Belaging van Fripsel.
[..]
Belaging van Fripsel.
BONUSBELAGING:
[..]
toto is niet zo'n mensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sommige mensen zien gewoon meteen hoe briljant iemand is
Misschien moet ik bewuster FOK!ken, want ik doe vaak maar wat in de hoop te provoceren en dan vergeet ik later hoe of wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit wisten wij allemaal al natuurlijk
kliekloosquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet ik bewuster FOK!ken, want ik doe vaak maar wat in de hoop te provoceren en dan vergeet ik later hoe of wat.
Al probeer ik de laatste paar weken gewoon leuk en gezellig kliekloos mee te posten. Lukt dat? Is het een verbetering? Graag bevestiging want ik ben onzeker.
Je manifesteert jezelf als een prima kerel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet ik bewuster FOK!ken, want ik doe vaak maar wat in de hoop te provoceren en dan vergeet ik later hoe of wat.
Al probeer ik de laatste paar weken gewoon leuk en gezellig kliekloos mee te posten. Lukt dat? Is het een verbetering? Graag bevestiging want ik ben onzeker.
echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:54 schreef LCMS het volgende:
OP maken met vijf van je favoriete users zou ik niet helemaal kliekloos noemen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon de wanhoop nabij
Je kan best iemand aardig vinden zonder gelijk in een kliek te zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:54 schreef LCMS het volgende:
Dat was gewoon een lijstje van leuke mannelijke users die op het moment van het maken van het topic aan het posten waren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:54 schreef LCMS het volgende:
Ja, vond je voorheen niet zo maar de laatste dagen trek ik meer naar je toe omdat je een leukere en minder vermoeiende user bent geworden. Ik hoop meer jezelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sowieso ben je fav userquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was gewoon een lijstje van leuke mannelijke users die op het moment van het maken van het topic aan het posten waren.
waarom hoor ik daar niet bij?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was gewoon een lijstje van leuke mannelijke users die op het moment van het maken van het topic aan het posten waren.
Je snapt best waar hij op doelt, wijsneusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:54 schreef LCMS het volgende:
1. Niet leukquote:
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
geregisseerd? geregistreerd neem ik aan
Vroeger vond je mij wel zo, daarna een tijdje niet toen de status quo op de schop lag en nu ben ik meer mijzelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, vond je voorheen niet zo maar de laatste dagen trek ik meer naar je toe omdat je een leukere en minder vermoeiende user bent geworden. Ik hoop meer jezelf.
Wat is dit voor treurig gelul?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeger vond je mij wel zo, daarna een tijdje niet toen de status quo op de schop lag en nu ben ik meer mijzelf.
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
Oke ik ga mijn hardloopschoenen aantrekken.
Ja maar dan graaf je dieperquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeger vond je mij wel zo, daarna een tijdje niet toen de status quo op de schop lag en nu ben ik meer mijzelf.
Succes, vriend, ik ga ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
Oke ik ga mijn hardloopschoenen aantrekken.
Is voor iemand die alleen maar een beetje op een paard hobbelt natuurlijk een hele rare gedachtequote:
Ik ben zondag voor het laatst gaan hardlopen, dus oordeel eens niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is voor iemand die alleen maar een beetje op een paard hobbelt natuurlijk een hele rare gedachte
ik denk 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1. Niet leuk
2. Niet mannelijk
3. Niet op dat moment aanwezig
pick one
Wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:07 schreef Catkiller het volgende:
Jongens de buuv is boos omdat ik een pakketje met mijn adres en de naam van iemand van hun niet heb aangenomen. :s
Nu is die weer naar China.
is ze lekkah?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:07 schreef Catkiller het volgende:
Jongens de buuv is boos omdat ik een pakketje met mijn adres en de naam van iemand van hun niet heb aangenomen. :s
Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben zondag voor het laatst gaan hardlopen, dus oordeel eens niet.
Zal ze leren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:07 schreef Catkiller het volgende:
Als ik dat wil, dan kan ik dat heel goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet echt iemand die een gesprek in gang kan houden wel?
dat duimpje doet al genoeg, als je mij vraagt... o nee, niemand vraag mij wat... even huilen:quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik dat wil, dan kan ik dat heel goed.
Echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:35 schreef LCMS het volgende:
Wel heerlijk warm en ik hoef maar 10 kg mee te zeulen
Ach, zij kan weer andere dingen op gang houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet echt iemand die een gesprek in gang kan houden wel?
Ey bbquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hij hier wel stond maar de naam van haar zoon er op stond en ik de bezorger dat ook heb verteld. Die komt daar vrijwel dagelijks maar die geven toch niks om hun klanten.quote:
Nee.quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ken nog een meid uit Hoorn... even denken hoe ze ook alweer heet.
Sletje nummer 4 zeker, smeerlapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
het komt nu wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
klopt... je hebt choco en je hebt aardbei.
En banaanquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet ook, ik kan ook een Dumoulintje doen onderweg
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:10 schreef Zosk het volgende:
Ik kom nooit in Hoorn en denk ook niet dat ik daar ooit zal komen
Hoe kom ik in u terecht?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was een geintje. Ik kom slechts in Utrecht.
okequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met behulp van centjequote:
Jammer, we hebben daar goede Aziatische keukensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:10 schreef Zosk het volgende:
Ik kom nooit in Hoorn en denk ook niet dat ik daar ooit zal komen
Zou niet verkeerd zijn om eens bij zijn concullega's te gaan kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer, we hebben daar goede Aziatische keukens
Daarom juistquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer, we hebben daar goede Aziatische keukens
Echt he, nu bakt ie er letterlijk en figuurlijk niks vanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn om eens bij zijn concullega's te gaan kijken
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn om eens bij zijn concullega's te gaan kijken
Is het nou een keer afgelopen met je negatieve gedoequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, nu bakt ie er letterlijk en figuurlijk niks van
Sletquote:
Twin Peaks gekeken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:21 schreef ArtistA het volgende:
is gewoon madchen amick... mag je mee boffen als die naast je ligt hoor
Echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Zosk heeft wel een goede smaak. En ja weet inmiddels dat je steeds zelfde meisje post.
Ze is ongetwijfeld al lief geweest voor een stuk of 200 mannenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een hartstikke lief meisje
Die kans is zeker aanwezig ja met zo'n lichaam en koppiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze is ongetwijfeld al lief geweest voor een stuk of 200 mannen
dat zit wel snorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak je er nog op mag zeker omdat je het letterlijk opvat haha
Ik ben wel eens naakt in mijn schoonmaakster gevallen haha ze klaagde me aan voor verkrachting maar mooi geen straf gekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak je er nog op mag zeker omdat je het letterlijk opvat haha
Je vriendin een schoonmaakster noemenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naakt in mijn schoonmaakster gevallen haha ze klaagde me aan voor verkrachting maar mooi geen straf gekregen
haha kom je eens goed weg zegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naakt in mijn schoonmaakster gevallen haha ze klaagde me aan voor verkrachting maar mooi geen straf gekregen
Nee ik doe niet meer aan liefdequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vlot het bij jou al een beetje in de liefde?
Nooit meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast ooit wel weer. Hoelang ben je nu vrijgezel?
Oh wow had ik het goed gegokt in mijn hoofd.quote:
Ja dat duurt nog wel een paar jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wow had ik het goed gegokt in mijn hoofd.
Nooit meer is nog een hele lange tijd hé...
Ik ben recentelijk nog verliefd geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd geweest sinds ik 12 was.
Open er een topic overquote:
Kut Aberquote:
Als ze maar lekker isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooit kom je je droomvrouw wel tegen.
Ah, dat ken ik weer niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
nee nog niet, ik ken haar van een paar afleveringen in californication
Ik dacht ook dat ik nooit meer relatie zou hebben en nu heb ik het toch.quote:
dat zijn minder mannen dan het aantal vrouwen waarop ik... nouja... je weet wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze is ongetwijfeld al lief geweest voor een stuk of 200 mannen
Niemand is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik nooit meer relatie zou hebben en nu heb ik het toch.
Dat weet ik zonder dat te doen ook welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zit er aan te denken om een negerin te trouwen gewoon om de reactie van mijn omgeving te peilen.
Ik aanbid jouquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zit er aan te denken om een negerin te trouwen gewoon om de reactie van mijn omgeving te peilen.
En je krijgt er mooie kinderen van. En negerinnen vind ik ook wel geil, moeten ze wel een mooi gezicht hebben en niet van die big mommas enzo.quote:
je kunt ook de ruit ingooien bij je oudersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom zijn mensen uit Azië zo racistisch hequote:
bikkel 👊💪quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
Nu echt klaar met sporten hoor, ik ga douchen.
Echt he? Typisch die racistische spleetogen weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen uit Azië zo racistisch he
Omg ik wil deze serie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:35 schreef Catkiller het volgende:
Spaanstalige versie van Paint it Black eronder, ik ben verkocht.
Jaquote:
Haha ja ben jij wel bekend mee he seksbeestquote:
wonder boven wonder nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ja ben jij wel bekend mee he seksbeest
Raakte daar echt opgewonden van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
Haha snap je, omdat ik net Cachet nog op haar flikker gaf omdat ze zoiets zei.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Zosk heeft wel een goede smaak. En ja weet inmiddels dat je steeds zelfde meisje post.
Objectief niet echt een goede serie natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Ja Game of Thrones natuurlijk maar is pas volgend jaar ergens een keer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk ook uit naar nieuw seizoen van Better Call Saul. Verder weet ik het even niet.
Na 25 foto's begon het te dagenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog steeds seizoen 1 niet afgekeken.quote:
Wat slecht. Vond de hele setting wel cool daarin.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds seizoen 1 niet afgekeken.
Denk dat ik het ook al uit mijn lijst heb gehaald inmiddels, ga dat toch niet meer kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat slecht. Vond de hele setting wel cool daarin.
Oke tot ziensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik het ook al uit mijn lijst heb gehaald inmiddels, ga dat toch niet meer kijken.
Hij post een lekker wijf die iedereen keihard zou doen en jij hebt het over een goeie smaak.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste of tweede gedeelte van mijn zin?
Ja ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij post een lekker wijf die iedereen keihard zou doen en jij hebt het over een goeie smaak.
Wat vind je er niet goed aan dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Objectief niet echt een goede serie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |