Veganist zelfs, niet erg maar commentaar op vleeseters. Ik houd niet van die types die hun levenswijze op willen leggen bij anderen die anders leven. 2e Bas dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef Soulraven het volgende:
"Ik probeer ook zoveel mogelijk RAW te eten" Oh een vegetariër, laat maar bleh
Ik ga eerst de WC schoon makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga ik deuren en zitzakken bespetteren
Ik denk niet dat Adri zo tam gaat zijn als de rest bij John....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef pollewop77 het volgende:
Woehahaha ik ga stuk hier om de egootjes daar
Adriaan wil meteen gaan planten
John vindt dat ie eerst moet gaan organiseren
Haantjes (vandaar dat John ook geen echte hanen wil in Utopia)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:37 schreef yaello het volgende:
John is meteen op z'n teentjes getrapt. Weet niet precies waarom.
Wat een vreselijke man die is de eerste die er uit ligt denk ik .quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef magnaal het volgende:
Is Adriaan dan degene die de Utopia ideeën van tot nu toe gaat torpederen??
Ik duim...
Johan geeft bevelen: doen jullie even dat en dat?...
Dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jochem Meyer die Piet Paulusma nadoet
Geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:
![]()
die Adriaan. Ze zijn allemaal wakker nu. Hoppakee
Zeer lastig verslagen schrijven op dit moment, herken de stemmen nog niet zo en nu twee die ratelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:35 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ik vond het al zo chaotisch gaan met al dat gelul .... komt die stuiterbal er ook nog bij... ongelofelijk... wat moeten we hier nou mee? Ik volg er niets meer van joh.
Dat zeiden ze net zelf al.Begin van utopia 1 en dan gaat het vanzelf utopia 2 worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Yaksa het volgende:
Het is wel te merken dat die vacature voor de verhaallijnen nog niet is ingevuld.
Ze gaan nog steeds op de toer van 1.0 verder.
Off shore.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een druk bol zeg, die is bijna niet te verslaan![]()
Iemand meegekregen wat voor werk hij deed, was iets waar ik no gnooit van gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |