Misschien was ik het welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef loni55 het volgende:
Ik was dus vanochtend in de trein en tot mijn verbazing zat ik naast een real life fokker. Ik was hierdoor zo geschrokken dat ik schreeuwend uit de trein ben gaan rennen.
Klacht: een fokker in het wild gezien.
Een epidemie dus..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:23 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
zijn laatste tijd ook veeel in het nieuws, maar dan worden ze vaak 'verwarde man' genoemd.
Oh, je hebt het over een FOK!ker. Zeg dat dan, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het was een hij met een bril uiteraard, mollig en onverzorgd. Oh frontpage en forum dus...
is dit serieus? dan moet hij zich wel gaan melden nu. tenzij hij anoniem wil blijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het was een hij met een bril uiteraard, mollig en onverzorgd. Oh frontpage en forum dus...
gewaagd grapje hoor! Beproefd succes in groep 7.quote:
Klinkt als 99% van FOK!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:30 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ja. Ik meen het.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
is dit serieus? dan moet hij zich wel gaan melden nu. tenzij hij anoniem wil blijven.
of iemand anders claimt dat hij het was. Kan eigenlijk iedereen doen nu.
Trein Amsterdam - Utrecht?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef loni55 het volgende:
Ik was dus vanochtend in de trein en tot mijn verbazing zat ik naast een real life fokker. Ik was hierdoor zo geschrokken dat ik schreeuwend uit de trein ben gaan rennen.
Klacht: een fokker in het wild gezien.
Waarom zou je je schamen voor FOK!? Als je zelf gewoon cool bent, dan laat het feit dat jij FOK!t zien dat het niks raars is. Door je te schamen zeg je eigenlijk dat je niet zeker genoeg bent van jezelf en dat een eventueel positief beeld dat mensen van je hebben, zo wankel is dat het omvalt, als ze je op FOK! zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
ik was gisteren met de trein!
Maar ik fok daar niet, ik schaam me ervoor
Ze schaamt zich voor de trein uiteraard.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor FOK!?
Nee ik ging met de trein zodat ik niet ging alcomobilistenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze schaamt zich voor de trein uiteraard.
Laffe borrelaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee ik ging met de trein zodat ik niet ging alcomobilisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |