En elke keer zijn handjes afkloppenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:14 schreef tonja het volgende:
Volgens mij dropt ie die stenen via zijn voet om niet teveel herrie te maken.
Het is cute
Ja, maar dat plankje werd wel heel cool in evenwicht gehouden op 1 schouder, ik vermoed dat ie het straks met 8 stenen gaat flikken!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:14 schreef houdjemond het volgende:
Maar hij heeft nu met een plankje zes steentjes verhuisd?
Doet niet zo raar, wát een Pioneerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar dat plankje werd wel heel cool in evenwicht gehouden op 1 schouder, ik vermoed dat ie het straks met 8 stenen gaat flikken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doet niet zo raar, wát een Pioneeronmisbaar, nu al!
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doet niet zo raar, wát een Pioneeronmisbaar, nu al!
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:18 schreef Tengano het volgende:
[..]Hij verstoort nu al het groepsevenwicht
en dat telt in zo'n situatie veel harder dan die paar steentjes
De competitie is dus begonnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Maar eens met Tonja, ik vind het schattig
Ik wacht nog even af of hij 8 stenen aandurft en dan ga ik lekker mugvrij slapenquote:
Hij doet een soort Ruudje, maar dan constructief, ipv dingen mollen diep in de nacht, gaat hij gewoon stenen sjouwen naar een plek waar dat blijkbaar zinvol is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af of hij 8 stenen aandurft en dan ga ik lekker mugvrij slapen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:23 schreef houdjemond het volgende:
6 stenen EN een takcan't stop Mike now
![]()
Is de vuurplek geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij doet een soort Ruudje, maar dan constructief, ipv dingen mollen diep in de nacht, gaat hij gewoon stenen sjouwen naar een plek waar dat blijkbaar zinvol is.
Tenzij ze morgen zien dat het liever anders had gemoeten en dat het fijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij doet een soort Ruudje, maar dan constructief, ipv dingen mollen diep in de nacht, gaat hij gewoon stenen sjouwen naar een plek waar dat blijkbaar zinvol is.
Zulk soort perikelen zijn alleen maar mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tenzij ze morgen zien dat het liever anders had gemoeten en dat het fijn
was geweest als het eerste overlegd was met de groep dat het daar kwam.
Meneer is veel te solistisch in deze
Voor ons dan weer welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Zulk soort perikelen zijn alleen maar mooi meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |