en hier hoeven ze niet weg ivm met die zgn busbaan ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]nog dichter bij de straat/weg zelfs.
Nee, die komt aan de andere kant, uto1 terrein dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:55 schreef klabbakus het volgende:
[..]
en hier hoeven ze niet weg ivm met die zgn busbaan ofzo?
Doet mij een beetje denken aan een shot uit Friday the 13th.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:45 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om dat belachelijke licht
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan een shot uit Friday the 13th.
Is het ook zeker, surrealistisch bijna.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het ook wel een mooi capje.
Ziet er wel mooi uit op zich.
De karper water gegeven?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is het ook zeker, surrealistisch bijna.
Maar een samenvatting;
Mike heeft dus in een uur tijd 12 stenen EN een tak verplaatst, de karper water gegeven en een halve liter water in de 20 liter campingdouche-zak gemanoeuvreerd en is nu, terwijl er hele bomen liggen, takjes aan het verzamelenutopiaan van de eeuw, nu al.
Ff lekker alleen scharrelen zonder dat er Herr Lau in je nek staat te hijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is het ook zeker, surrealistisch bijna.
Maar een samenvatting;
Mike heeft dus in een uur tijd 12 stenen EN een tak verplaatst, de karper water gegeven en een halve liter water in de 20 liter campingdouche-zak gemanoeuvreerd en is nu, terwijl er hele bomen liggen, takjes aan het verzamelenutopiaan van de eeuw, nu al.
Hij keek of de douchezak het deed dus hij spoot zó zijn zuur gefilterde water terug in de vijverquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
De karper water gegeven?
Hoe dan?![]()
![]()
Misschien ligt de oplossing voor de hand, maar een karper water geven, het klinkt zo leuk.![]()
Het kan aan mij leggen, of dat nu heel slim is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij keek of de douchezak het deed dus hij spoot zó zijn zuur gefilterde water terug in de vijver
Levert wel mooie plaatjes op.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:13 schreef chufi het volgende:
Wel fijn ook met die militaire ultra ggrote schijnwerper op je terrein ... Lichtvervuilers
We wachten op regenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het kan aan mij leggen, of dat nu heel slim is.
Zat er in dat gefilterde water toevallig ook nog van die chloor tabletten in?
Nee, was echt uit dat halve liter flesje, met pijn en moeite gezuiverd in die zak gekregen en hup daar ging het weer terugquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het kan aan mij leggen, of dat nu heel slim is.
Zat er in dat gefilterde water toevallig ook nog van die chloor tabletten in?
Nu afwachten dus hoe de karper het doet, dan weet ie zeker dat het water goed was.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, was echt uit dat halve liter flesje, met pijn en moeite gezuiverd in die zak gekregen en hup daar ging het weer terug
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook een beetje stiekem op.
Klein beetje onweer erbij...
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu afwachten dus hoe de karper het doet, dan weet ie zeker dat het water goed was.
Ja, ze waren té laatquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit was vanochtend toch, voordat er bewoners waren?
Is het geen brasem?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik nu dat water voor die karper wel.
Klopt.. dus Jessie gaat morgen naakt zwemmenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:21 schreef missliss1988 het volgende:
Die hele setting waarin ze nu zitten doet me echt denken aan de Amerikaanse Utopia...
Haha, ze lijkt me erg in ieder geval camerageil genoeg voorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. dus Jessie gaat morgen naakt zwemmen
Ik vind het wel heel apart, dat niemand wakker wordt en vraagt: "Wat ben je nu allemaal aan het doen joh."quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:30 schreef TillyB het volgende:
Zou dat nou lekker slapen, in het volle stadionlicht, nonstop vogels, snelweg op de achtergrond en een klussert die loopt te banjeren midden in de nacht.
Dat is beide Mike, weet niet, loopt een beetje te struinen. Stenen verplaatsen enzo.quote:
wo ist die zij hingegaan??quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:44 schreef TillyB het volgende:
Hij loopt ook in zichzelf te lullener liggen mensen te slapen joh dwaas
En ze worden er niet wakker van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:44 schreef TillyB het volgende:
Hij loopt ook in zichzelf te lullener liggen mensen te slapen joh dwaas
das zeigen ze niet,schlechte streamquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie? Iedereen ligt te slapen in die tent, behalve Mike.
zo zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nachtcamera's hangen nog in de loods en bijgebouwen.
Hij praat in de microfoon.. maar dat versterkte geluid horen de anderen niet zo als wij..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ze worden er niet wakker van.![]()
![]()
Op zo'n eerste dag, buiten, en in een vreemde omgeving, dan moet je dat toch horen?
Klopt, maar dat heen en weer lopen ook niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij praat in de microfoon.. maar dat versterkte geluid horen de anderen niet zo als wij..
wat hebben ze ham ham?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij praat in de microfoon.. maar dat versterkte geluid horen de anderen niet zo als wij..
Huh? Nog nooit buiten geslapen? Dat hoor je echt niet. Geluiden absorberen buiten veel beterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heen en weer lopen ook niet?
Had nog een edit gedaan, maar niet snel genoeg blijkbaar lol.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:01 schreef Bonken het volgende:
[..]
Huh? Nog nooit buiten geslapen? Dat hoor je echt niet. Geluiden absorberen buiten veel beter
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had nog een edit gedaan, maar niet snel genoeg blijkbaar lol.
quote:
Beste pioniers blabla niks bijzonders eigenlijk, de telefoon en het geld zaten erbij.quote:
Dank je, ik zal het maar gemist hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beste pioniers blabla niks bijzonders eigenlijk, de telefoon en het geld zaten erbij.
quote:
In die zwarte enveloppe?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beste pioniers blabla niks bijzonders eigenlijk, de telefoon en het geld zaten erbij.
nee juist niet, zat iets diks inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
In die zwarte enveloppe?
Die leek zo plat toen Mike hem vond.
Dan heb ik het verkeerd gezien, toen hij hem pakte leek het mij vrij plat toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |