SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is ook zoiets iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
Geestdodend werk is wel matig ja. Zo heb ik ooit als bijbaan gehad dat ik hele dag stickers van gasflessen aan het afkrabben was. Alleen
Verdiende wel 16 euro per uur.
Duitse gasflessen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
Geestdodend werk is wel matig ja. Zo heb ik ooit als bijbaan gehad dat ik hele dag stickers van gasflessen aan het afkrabben was. Alleen
Gigolo.quote:
Doe ik zo vaakquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Blijkt dus dat je letterlijk de hele dag dezelfde handeling aan het verrichten bent, soms wel 10u lang
Alsof je dat moet willen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
maar dus zonder dat er mensen naast je staan.
Ergens weet ik dat ook wel, je bent die mensen ook niks schuldig. Maar ja, als je collega's allemaal zeggen at ze het fijn vinden dat je hen in de zomer komt versterken en tijdens het inwerken hebben geholpen enzo... Maar je hebt een punt, ik moet ook gewoon meer schijt hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Lol hoe kan je je schuldig voelen? Werkgevers hebben het wel goed hoor, als werknemer moet je gewoon goed voor jezelf opkomen.
Zo alleen staan is wel prima de 1e 3u ofzo, daarna wordt het echt gekmakend in je hoofdquote:
Het is nog veel vervelender om tijdens geestdodende werkjes op je nagels te worden gekeken, vertrouw mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zo alleen staan is wel prima de 1e 3u ofzo, daarna wordt het echt gekmakend in je hoofd
Dat gebeurt tegenwoordig digitaalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:54 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Het is nog veel vervelender om tijdens geestdodende werkjes op je nagels te worden gekeken, vertrouw mij.
netto? voor dat? loonstrookje svpquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
Verdiende wel 16 euro per uur.
Dat was in 2007 volgens mij, dus die loonstroken heb ik niet meer. En nee, het was bruto, maar effectief was dat voor mij dus netto aangezien ik student was en dus amper verdiende.quote:
Heb ooit een blauwe maandag in een soort magazijn gewerkt waar je kleding op kledinghangertjes moest doen, dat was het. Daar mocht je van de leidinggevenden niet met elkaar praten, want 'je kunt niet werken en praten tegelijk'quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo erg als TS heb ik het nooit gehad, maar een zomerbaantje kwam me na een paar dagen ook flink de keel uit: orderpicken in een magazijn waar enorm simpel volk werkteElke dag van 8u tot 16u werken en het enige wat je hoorde was Radio 538 of 100% NL (weet niet of de laatste toen al bestond). Er was geen fatsoenlijk gesprek met die lui aan te knopen, tot ik gelukkig een gozer die bij me in de buurt woonde tegenkwam waar ik mee kon ouwehoeren. De regels daar waren ook zo erg dat er geen enkel ander radiostation opgezet mocht worden op één van de boomboxen die her en der neergezet waren. Ik zette een keer Arrow Classic Rock op en binnen een minuut kwam er een hoge pief naar ons toe gelopen om hem weer op 538 te zetten, want de overige werknemers hielden niet van veranderingen
Ja precies zoiets iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb ooit een blauwe maandag in een soort magazijn gewerkt waar je kleding op kledinghangertjes moest doen, dat was het. Daar mocht je van de leidinggevenden niet met elkaar praten, want 'je kunt niet werken en praten tegelijk'
Jesisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb ooit een blauwe maandag in een soort magazijn gewerkt waar je kleding op kledinghangertjes moest doen, dat was het. Daar mocht je van de leidinggevenden niet met elkaar praten, want 'je kunt niet werken en praten tegelijk'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |