Ik ben helemaal overprikkeld nu.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Murdera het volgende:
"Velux shit is over het algemeen gewoon dezelfde prijs het hele jaar door. De dingen die jij bedoelt zijn inzet horren op maat, plissé hordeuren, zonneluifels en rolluiken etc denk ik? Die heb ik allemaal al."
Ik weet niet wat er verder aan zonwering bestaatwat moet je gedaan hebben?
Lefkas greece32 graden vandaag ging wek te ver
ben hier met mn vriendin, die heel weinig reed en nu opeens met fucking bergen en geitenpaadjes moet dealen.
alles is een avontuur
fucking goud. Als ik verdwijn zijn we van een berg getyft
Tis echt goud hierzaterdag weer terug though. Misschien ff kijken naar een zwembad in de buurt als ik terug ben, want ochtendzwemmen is echt de shit
Ja nou alleen voor mijn drie Velux ramen moet ik dus de insectenhorren en zonwering (op zonne-energie).quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Murdera het volgende:
"Velux shit is over het algemeen gewoon dezelfde prijs het hele jaar door. De dingen die jij bedoelt zijn inzet horren op maat, plissé hordeuren, zonneluifels en rolluiken etc denk ik? Die heb ik allemaal al."
Ik weet niet wat er verder aan zonwering bestaatwat moet je gedaan hebben?
Lefkas greece32 graden vandaag ging wek te ver
ben hier met mn vriendin, die heel weinig reed en nu opeens met fucking bergen en geitenpaadjes moet dealen.
alles is een avontuur
fucking goud. Als ik verdwijn zijn we van een berg getyft
Tis echt goud hierzaterdag weer terug though. Misschien ff kijken naar een zwembad in de buurt als ik terug ben, want ochtendzwemmen is echt de shit
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nou alleen voor mijn drie Velux ramen moet ik dus de insectenhorren en zonwering (op zonne-energie).
Oh lekker man! Beetje uitkijken dus.Geniet ervan
En ja dat wil ik dus ook doen.
Haha is goed hoor thanksquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemk zal toch vragen als ik m spreek.
Thnx man!
Fuck yeah zwemmen. Maar dan moet ik echt half 6 op als ik terug ben.
Kende een gast die dat deed, elke ochtend zwemmen. Fucking sick lichaam krijg je ervan ook. Maar die eikel begon elke dag pas om 10 uur op werk.
Je krijgt van zwemmen alleen echt geen sick lichaam hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemk zal toch vragen als ik m spreek.
Thnx man!
Fuck yeah zwemmen. Maar dan moet ik echt half 6 op als ik terug ben.
Kende een gast die dat deed, elke ochtend zwemmen. Fucking sick lichaam krijg je ervan ook. Maar die eikel begon elke dag pas om 10 uur op werk.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je krijgt van zwemmen alleen echt geen sick lichaam hoor
voor half 9 beginnen moet ik half 7 opquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha is goed hoor thanks
Ja dat zou ik ook wel willen maar ik kan niet op tijd mijn bed uit. Vind 1 keer in de week om 6 uur beginnen al erg zat. De rest van de week begin ik ook om 10 uur.![]()
Werkt niet, maar die pro’s op de OS bijvoorbeeld die doen ook veel krachttrainingquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter nog wat ijzer pompen, maar dat is een stuk makkelijker te regelen.
Lekker in de avond dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor half 9 beginnen moet ik half 7 opweet echt niet hoe ik daar zwemmen voor ga krijgen
true. True. Is wel de perfecte combo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werkt niet, maar die pro’s op de OS bijvoorbeeld die doen ook veel krachttraining
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |