Ik ben helemaal overprikkeld nu.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Murdera het volgende:
"Velux shit is over het algemeen gewoon dezelfde prijs het hele jaar door. De dingen die jij bedoelt zijn inzet horren op maat, plissé hordeuren, zonneluifels en rolluiken etc denk ik? Die heb ik allemaal al."
Ik weet niet wat er verder aan zonwering bestaatwat moet je gedaan hebben?
Lefkas greece32 graden vandaag ging wek te ver
ben hier met mn vriendin, die heel weinig reed en nu opeens met fucking bergen en geitenpaadjes moet dealen.
alles is een avontuur
fucking goud. Als ik verdwijn zijn we van een berg getyft
Tis echt goud hierzaterdag weer terug though. Misschien ff kijken naar een zwembad in de buurt als ik terug ben, want ochtendzwemmen is echt de shit
Ja nou alleen voor mijn drie Velux ramen moet ik dus de insectenhorren en zonwering (op zonne-energie).quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef Murdera het volgende:
"Velux shit is over het algemeen gewoon dezelfde prijs het hele jaar door. De dingen die jij bedoelt zijn inzet horren op maat, plissé hordeuren, zonneluifels en rolluiken etc denk ik? Die heb ik allemaal al."
Ik weet niet wat er verder aan zonwering bestaatwat moet je gedaan hebben?
Lefkas greece32 graden vandaag ging wek te ver
ben hier met mn vriendin, die heel weinig reed en nu opeens met fucking bergen en geitenpaadjes moet dealen.
alles is een avontuur
fucking goud. Als ik verdwijn zijn we van een berg getyft
Tis echt goud hierzaterdag weer terug though. Misschien ff kijken naar een zwembad in de buurt als ik terug ben, want ochtendzwemmen is echt de shit
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nou alleen voor mijn drie Velux ramen moet ik dus de insectenhorren en zonwering (op zonne-energie).
Oh lekker man! Beetje uitkijken dus.Geniet ervan
En ja dat wil ik dus ook doen.
Haha is goed hoor thanksquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemk zal toch vragen als ik m spreek.
Thnx man!
Fuck yeah zwemmen. Maar dan moet ik echt half 6 op als ik terug ben.
Kende een gast die dat deed, elke ochtend zwemmen. Fucking sick lichaam krijg je ervan ook. Maar die eikel begon elke dag pas om 10 uur op werk.
Je krijgt van zwemmen alleen echt geen sick lichaam hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is misschien iets te geavenceerd voor hemk zal toch vragen als ik m spreek.
Thnx man!
Fuck yeah zwemmen. Maar dan moet ik echt half 6 op als ik terug ben.
Kende een gast die dat deed, elke ochtend zwemmen. Fucking sick lichaam krijg je ervan ook. Maar die eikel begon elke dag pas om 10 uur op werk.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je krijgt van zwemmen alleen echt geen sick lichaam hoor
voor half 9 beginnen moet ik half 7 opquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha is goed hoor thanks
Ja dat zou ik ook wel willen maar ik kan niet op tijd mijn bed uit. Vind 1 keer in de week om 6 uur beginnen al erg zat. De rest van de week begin ik ook om 10 uur.![]()
Werkt niet, maar die pro’s op de OS bijvoorbeeld die doen ook veel krachttrainingquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter nog wat ijzer pompen, maar dat is een stuk makkelijker te regelen.
Lekker in de avond dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor half 9 beginnen moet ik half 7 opweet echt niet hoe ik daar zwemmen voor ga krijgen
true. True. Is wel de perfecte combo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werkt niet, maar die pro’s op de OS bijvoorbeeld die doen ook veel krachttraining
Ja dat wel, zwemmen is goudquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
true. True. Is wel de perfecte combo.
Goed puntquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
in de avond wil.ik zuipen gamen en eten
noemen ze die drie bomen daar een park?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Nice nice. Dit berichtje komt door mij![]()
[ afbeelding ]
Nee maar de oude dierentuin wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
noemen ze die drie bomen daar een park?
heb jij ervoor gezorgd dat er geen alcohol gedronken mag worden? trut!quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Nice nice. Dit berichtje komt door mij![]()
[ afbeelding ]
Mocht sowieso al niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij ervoor gezorgd dat er geen alcohol gedronken mag worden? trut!
MEETquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ja laten we met z'n drieën BBQ-n
wat een kutgemeente, hier heb je die handhavers en dat zijn echt mierenneukers die je een boete geven als je 2 meter op het voetpad rijdt om naar een fietsenrek te gaan, maar bier zuipen in het park mag altijd!quote:
Ja.quote:
Wat een kut kat zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hij is via de buren naar buiten gesprint samen met zijn zus alleen die is slim genoeg om gewoon bij mn zus te gaan mauwen. Moes is echt een dom ding.
Ja teringmongol van een vriend heeft het raam open gezet. Snap ik. 30 duizend graden. Maar ja. Kat weg.quote:
Gewoon geen eten meer geven, zal hem leren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:12 schreef Myrr het volgende:
Echt een debiel. Deze keer krijgt ie gewoon brokjes ipv tonijn als ie thuis komt. Ben boos.
Ja, dan gaat ie weer weg. Echt een lul. Anders gaat ie maar een nieuw huis zoeken joe.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon geen eten meer geven, zal hem leren.
ik vind het grappig aangezien het lijkt alsof je het over je vrijer hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie weer weg. Echt een lul. Anders gaat ie maar een nieuw huis zoeken joe.
Terecht. Hij moet gewoon naar huis of naar mijn zus lopen in plaats van ergens in een tuin of bosje gaan zitten uithongeren.quote:
Die komt wel weer terug joh...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dan gaat ie weer weg. Echt een lul. Anders gaat ie maar een nieuw huis zoeken joe.
oeiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is hier zo gebouwd dat hij niet 123 terug kan komen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:38 schreef McGrath het volgende:
En als ie het ergens anders beter kan krijgen steekt ie zijn poten toch lekker daar onder tafel
Ik ben origineel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een kloontje bent van oppermongool Plukdester?
Je hebt je leeftijd ook niet meer mee natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:18 schreef Anneloos het volgende:
Jezus, wat brak. Mevrouw denkt even te zuipen op een doordeweekse avond![]()
tsja..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:18 schreef Anneloos het volgende:
Jezus, wat brak. Mevrouw denkt even te zuipen op een doordeweekse avond![]()
Uhm ik ben 21, maar goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt je leeftijd ook niet meer mee natuurlijk
Precies, zo is dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
'S avonds een vent, 's ochtends een vent is een veel gehoorde uitspraak door Azpi senior
Ik drink nooit en gisteren dronk ik .. uh best veelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En er dan al zo'n last van hebben?
Ja, dan komt dat omdat je een amateur drinkertje bent dat niks gewend is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik drink nooit en gisteren dronk ik .. uh best veel
meer trainenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik drink nooit en gisteren dronk ik .. uh best veel
*insert niels opmerking*quote:
Gaat het gebeuren ja?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben echt #HYPED om Hans te ontmoeten vandaag
Heb de volgende zoekinstructies weten te onthoudenquote:
klinkt als Hans jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb de volgende zoekinstructies weten te onthouden
Blanke man
Blonde haren
Terugtrekkende haarlijn
Gladde benen
Korte broek
T-shirt
Zonnebril
Had wel fijn geweest als ik ook de kleurencombinaties zou weten. Maar het feit dat hij blank is maakt hem al een stuk makkelijker te vinden in damsco
lekker hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef Myrr het volgende:
Hoef niet aan te kleden om kinder weg te brengen en heb geen dagbesteding. Vrij spel, iets dat nooit voorkomt. Lang geleden. Zal ik weer in bed gaan liggen? Omdat het kan.
Ik heb gisteren de hele middag paardenpraatTV gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat Britt een kutstem heeft en geen idee heeft wat ze vertelt. Die andere gaat nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef xcachet het volgende:
Door de afwezigheid van Hans is het meteen saai hier.
dat kan nooit een grote verrassing zijn geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag paardenpraatTV gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat Britt een kutstem heeft en geen idee heeft wat ze vertelt. Die andere gaat nog.
Klopt. Ze zat eens bij DWDD en daad werd ze de hemel in geprezen omdat ze mee mocht doen aan de regio kampioenschappen en dus bijna naar de hippiade mocht (al noemde ze het het NK). En dat ze een autoriteit is met haar YouTube kanaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag paardenpraatTV gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat Britt een kutstem heeft en geen idee heeft wat ze vertelt. Die andere gaat nog.
iemand die bekend is geworden door echt ontzettend dom over te komen zou ik niet snel als autoriteit zien..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Ze zat eens bij DWDD en daad werd ze de hemel in geprezen omdat ze mee mocht doen aan de regio kampioenschappen en dus bijna naar de hippiade mocht (al noemde ze het het NK). En dat ze een autoriet is met haar YouTube kanaal.
Het kijkt lekker weg, maar soms zo slecht doordacht
de politie is toch ook een autoriteit?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die bekend is geworden door echt ontzettend dom over te komen zou ik niet snel als autoriteit zien..
in nederland niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
de politie is toch ook een autoriteit?
Hey lieverd, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef xcachet het volgende:
Door de afwezigheid van Hans is het meteen saai hier.
Die kinderen van max 12 jaar weten dat allemaal niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die bekend is geworden door echt ontzettend dom over te komen zou ik niet snel als autoriteit zien..
Nee, klopt. Maar hoe langer je luistert hoe groter de ooraids.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan nooit een grote verrassing zijn geweest
Ik doe wat ik kan vandaag maar verwacht geen grote bijdrage vandaag van mijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef xcachet het volgende:
Door de afwezigheid van Azpi is het meteen saai hier.
Nou ja, Hippiade is ook NK en dat is ook wel knapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Ze zat eens bij DWDD en daad werd ze de hemel in geprezen omdat ze mee mocht doen aan de regio kampioenschappen en dus bijna naar de hippiade mocht (al noemde ze het het NK). En dat ze een autoriteit is met haar YouTube kanaal.
Het kijkt lekker weg, maar soms zo slecht doordacht
Gaat het nu nog steeds over paardenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, Hippiade is ook NK en dat is ook wel knap.
Maar die teksten... Zo dom. Had ze t erover waarom een paard ruwvoer moet krijgen. Ja anders vallen de darmen stil. Ja klopt. Maar niks over de maag en maagzuur terwijl dat ook wel redelijk belangrijk is zeg maar.
Absolute onzin. Het veiligste wat je kunt doen is gewoon niet op je plaat gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil graag een paardencap kopen, zegt het veiligheidscertificaat iets over de veiligheid of is dat maar onzin?
Nog veiliger is het om paarden te vermijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Absolute onzin. Het veiligste wat je kunt doen is gewoon niet op je plaat gaan.
Tenzij je een paardengebit hebt die je val kan breken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen frikandellen eten danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog veiliger is het om paarden te vermijden
watquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tenzij je een paardengebit die je val kan breken.
Bullshit. Gewoon niet op een paard klimmen. Dat is t meest gezond.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil graag een paardencap kopen, zegt het veiligheidscertificaat iets over de veiligheid of is dat maar onzin?
*hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen frikandellen eten dan
[..]
wat
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon niet op een paard klimmen. Dat is t meest gezond.
Bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben minder behulpzaam dan Samzz maar voor jou maak ik altijd een uitzondering in mijn prikkelige persoonlijkheid.quote:
Rare jongen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:50 schreef ArtistA het volgende:
ik zou niet luisteren naar advies... brengt je op het verkeerde pad.
Dat was al duidelijk ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
moet er ook wezen... of mag er ook wezen... kweet het niet meer... ben een beetje raar.
Dat weet ik. Ik heb je gelukkig nog op discord.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan vandaag maar verwacht geen grote bijdrage vandaag van mij
Hee ben jij ook zo'n discorder.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb je gelukkig nog op discord.
Nog plannen voor vandaag dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, ja ook heerlijk, vandaag neem ik lekker vrij.
nahja... gooi nog even wat ongeschonden ruiten in, meneer.quote:
TARDIS., even voor future reference, #teamhond of #teamkat?quote:
plofkip?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
nahja... gooi nog even wat ongeschonden ruiten in, meneer.
geef me eens wat voedsel om lekker op in te hakken. kunnen we hier nog een keer lachen in het klaagbankje.
een medestudentje van me kwam aan met 'bliepkip'. dat was tijdens het leren schrijven van columns... maar dat mag je een beetje stilhouden meneer van het haags_kwartiertje. ok? dankje.quote:
Hond, altijd hond.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
TARDIS., even voor future reference, #teamhond of #teamkat?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ook voor het eerst in weken weer, wat apart.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jazeker, voor het eerst in weken weer. En jij?
prima joh, doe je dingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
een medestudentje van me kwam aan met 'bliepkip'. dat was tijdens het leren schrijven van columns... maar dat mag je een beetje stilhouden meneer van het haags_kwartiertje. ok? dankje.
ok, mooi.quote:
Eerst naar ouderlijk huis en vanavond naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog plannen voor vandaag dan?
Ik heb een tentamen van half 4 tot half 7.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook voor het eerst in weken weer, wat apart.
Wat heb jij gezopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ok, mooi.
ben ik toch niet voor niets teruggekomen naar een echt forum.
en ik maar denken dat het hier uitgestorven was.
blub.
wat een verademing.
Koffie! En weet je wat ik leuk vind om te doen? Neem ik een theelepeltje en dan doe ik er gewoon wat chocopasta in.quote:
gniffel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef LCMS het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat ze internet hebben bij een GGZ-instelling, maar een blokkade op forum.fok.nl zou wel welkom zijn.
Ik ga alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef LCMS het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat ze internet hebben bij een GGZ-instelling, maar een blokkade op forum.fok.nl zou wel welkom zijn.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jazeker, voor het eerst in weken weer. En jij?
Ik heb een vriend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelijk zo'n opmerking in mijn gezichtik vraag slechts of je op discord zit.
Ga je met Azpi naar de tietenbar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst naar ouderlijk huis en vanavond naar Amsterdam.
Succes, wat een schitterend tijdstip
Dat is een beetje een cliché dat meiden dat vaak zeggen als een jongen hen aanspreekt/het gesprek start.quote:
wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
o ok. snorrie.
[..]
gewoon... vind ik ook mooi.
laat me even genieten ja, ik ben weer terug.
Primusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef ArtistA het volgende:
ook naar Primus luisteren als een braaf hondje... ik denk dat ik hier weer goed zit. Even niet meer uitwijken.
tietenbarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je met Azpi naar de tietenbar?
Dankje.
Gniffel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef LCMS het volgende:
terug, als in terug van weggeweest... dat wil zeggen dat je eerst ergens was en dat je daarna WEG was en dat je DAARNA weer terug bent gekomen....quote:
ja die S he? want ik bedoelde eigenlijk sorry... maar een snor is ook iets grappigs voor in een kinderboekje.... Dus zeg ik ipv sorry gewoon snorrie en dan typ ik een i en een e, want dat ziet er leuker en liever uit voor al jullie kindertjes.quote:
bestaat die nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ken het niet als pils. Prima band wel.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ben schijnbaar de enige die zo oversekst is.
ah zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ben schijnbaar de enige die zo oversekst is.
Nu is het niet meer grappig, Hansquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
ah zo![]()
Ja echt slecht was ik he, met 12 pogingen had ik je bh al uit
dankje, ik heb ook voor respect voor jou.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Dankquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje, ik heb ook voor respect voor jou.
Vind je niet dat je je tijd op deze aardkloot verdoet door zoveel Netflix te kijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:44 schreef Amarantha het volgende:
Jeej eindelijk seizoen 6 van New Girl op Netflix.
Nee dat zure gedoe van jou voegt wat toe op deze aardkloot wil je zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je niet dat je je tijd op deze aardkloot verdoet door zoveel Netflix te kijken?
Wat boeit jou dat danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je niet dat je je tijd op deze aardkloot verdoet door zoveel Netflix te kijken?
matig ben op de bank in slaap gevallen en voel me nu een verkreukelde accordeonquote:
Ik denk dat jullie denken dat ik meer kijk dan de werkelijkheid is. Deze week vrijwel niks gekeken bijv.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar goede dingen over jouquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie denken dat ik meer kijk dan de werkelijkheid is. Deze week vrijwel niks gekeken bijv.
Ah cutie toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar goede dingen over jou
Ik zeg toch nergens dat ik in jouw team zitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor je support.
Ongekend, die teambonding van de smurfen.
Hetzelfde als altijd dus hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig ben op de bank in slaap gevallen en voel me nu een verkreukelde accordeon
Ieder z'n hobby en tijdsindeling toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama jou toch ook niet voor je weer onaardig begon te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:49 schreef xcachet het volgende:
IK VROEG JULLIE TOCH NIKS DIKKE PIEPZAKKEN
Dat jij dat onaardig vindt is jouw mening.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ama jou toch ook niet voor je weer onaardig begon te doen
Zal ik je even ontkreukelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig ben op de bank in slaap gevallen en voel me nu een verkreukelde accordeon
Lekker in de Mediamarkt zeker op een stoel zitten en netflix kijken, jaja ik heb hem al door.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker in de Mediamarkt zeker op een stoel zitten en netflix kijken, jaja ik heb hem al door.
Veel plezier
Vond het gewoon confronterend omdat ik tot voor kort al mijn tijd verdeed aan gamen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij dat onaardig vindt is jouw mening.
Dat kan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vond het gewoon confronterend omdat ik tot voor kort al mijn tijd verdeed aan gamen.
sowquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff er is geen lol aan met jou, doei cachet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waren ook noels laatste woordenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waren ook noels laatste woorden
Ja ik ook wel, maar wat waren we actief 😏quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:59 schreef Samzz het volgende:
Ik had vandaag wel in bed willen blijven. Zo moe van een dagje vrij zijn.
Wordt ook iemand wakkerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar wat waren we actief 😏
Laten we niet overdrijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net wakker en toch al zo scherp
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo hij is toch echt maar 7cm?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waren ook noels laatste woorden
Snap ik, hoe heb je je eruit geluld?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest lachen terwijl een collega tegen me zit te praten, hij keek me raar aan
Gewoon niets zeggen en daarna serieus kijken en aandachtig luisterenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ik, hoe heb je je eruit geluld?
zei van je bent wel loser hoor gedumpt door cachet ging die helemaal stoer doen en zeggen dat hij jou dumpte op die manierquote:
Oh ja dat is wel een veilige manierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen en daarna serieus kijken en aandachtig luisteren
Werkt altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een veilige manier
beste Nederlandse voetballer ooit iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:05 schreef Zosk het volgende:
Soms baal ik dat ik Abe Lenstra nooit heb zien voetballen
Preciesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beste Nederlandse voetballer ooit idd
ja, wel gewonnen, maar echt slecht gespeeld. tijd voor een nieuwe coachquote:
Ahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei van je bent wel loser hoor gedumpt door cachet ging die helemaal stoer doen en zeggen dat hij jou dumpte op die manier
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel gewonnen, maar echt slecht gespeeld. tijd voor een nieuwe coach
Leuk is dat hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moest lachen terwijl een collega tegen me zit te praten, hij keek me raar aan
Boeie, mis je toch niks aanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wist tot vanmorgen niet eens dat Nederland moest spelen gisterenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |