quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja met bootstrap kan ik nu wel aardig overweg en is best nice, die documentatie is ook echt![]()
![]()
vergeleken met die van Ionic.
ja dat snap ik, als je het nog net wil tweaken moet je echt veel te veel weten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:15 schreef I. het volgende:
[..]True. Alleen niet zo strak als wat ik wil, dus ik ram zelf wel wat in elkaar.
Ja, maar vooral veel overschrijven, en ik wil echt geen !important overkill hebben in m'n css, da's slechte code.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat snap ik, als je het nog net wil tweaken moet je echt veel te veel weten.
Oh jezus, oscommercequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Niet je eigen css schrijven
Heb eens een oscommerce site gemaakt. De oorspronkelijke css is nog aanwezig, maar volgens mij draait bijna niks er nog op
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is mijn laatste post voor vandaag.![]()
:"TJILP!"
:"Mooooooo!"
Doei doei citrusvruchtquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is mijn laatste post voor vandaag.![]()
:"TJILP!"
:"Mooooooo!"
De back-end is ook niet veel soeps meer mag ik aannemen, als het prima kan draaien op PHP 4quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de front-end platbombarderen en je eigen schrijven
Het werkt, meer hoef ik er niet van te wetenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
De back-end is ook niet veel soeps meer mag ik aannemen, als het prima kan draaien op PHP 4
Moet je niet willen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het werkt, meer hoef ik er niet van te weten
Nee, echt, daar heb ik zo veel uren aan zitten verspillen om enkele functies toe te voegen
Release van een nieuwere 7.1.* kwam later dan 7.2.*, zullen wel security patches zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het voor de zekerheid nog aan het nachecken
Het draait op een kutserver, en een andere site van dat bedrijf draaide er al op. Die keuze was dus snel gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:45 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je niet willen.
Magento is dan nog een goed alternatief, maar redelijk zware materie.
Jezusquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het draait op een kutserver, en een andere site van dat bedrijf draaide er al op. Die keuze was dus snel gemaakt.
En het was zo kut dat ik een CDN heb geregeld waar de complete site onder verstopt zit. Echt alles behalve het afrekengedeeldte en de header om cookie/winkelwagentjeredenen.
Die server was kut dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:48 schreef I. het volgende:
[..]
Jezus
Waarom neem je zulke klussen uberhaupt aan
Ahh, ok..quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die server was kut dus
En aangenomen omdat ik er al werkte. In die tijd was ik al op zoek naar iets wat meer in mijn vakgebied past, dus dit was mooi meegenomen.
Het is ook een uit de kluiten gewassen blogplatform, beetje jammer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Wordpress![]()
![]()
![]()
Ooit eens een plugin voor bijgewerkt en ik wil nooit meer met die ellende in aanraking komen.
Ik snap dat dus echt totaal niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Het is ook een uit de kluiten gewassen blogplatform, beetje jammer.Nooit bedoeld voor iets anders dan blogjes, maar iedereen gebruikt het voor complete intranet-omgevingen, webshops, boekingsites, etc. etc.
Ik wel. Wordpress installaties worden grotendeels in elkaar geflanst door front-enders / designers. Lekker plug-ins installeren, thema'tje er overheen en pomtiedom, je hebt een website. Lekker makkelijk.quote:
Moentjuh op de erelijst zetten marruk!quote:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wel. Wordpress installaties worden grotendeels in elkaar geflanst door front-enders / designers. Lekker plug-ins installeren, thema'tje er overheen en pomtiedom, je hebt een website. Lekker makkelijk.
Totdat er maatwerk bij komt kijken.. Dan begint de ellende.
Door dat soort volk is het uitgegroeid tot wat het nu is.
ik ben erg blij met mijn tweede plek.quote:
De verzopen kat heeft mij liever niet als winnaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik ben erg blij met mijn tweede plek.
wrom nie?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De verzopen kat heeft mij liever niet als winnaar
dat is niet slimquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:
De dag dat ik een tentamen ga verneuken die ik niet kan herkansen omdat ik mijn vakantie over de herkansing heb gepland
Waarom wil jij moentjuh niet als winnaar Kattenat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef Nattekat het volgende:
De dag dat ik een tentamen ga verneuken die ik niet kan herkansen omdat ik mijn vakantie over de herkansing heb gepland
Jij bent winnaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom wil jij moentjuh niet als winnaar Kattenat?
wrom?quote:
Limoentjuh moet met een hoofdletter!quote:
number of the beast.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik had gisteren 666 Postsik wilde daar niet overheen gaan. Leuk getal
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Limoentjuh moet met een hoofdletter!
ik zie het niet gebeuren, die tweede plek is al een wonder.quote:
quote:
Je zegt het maar en ik Bolk iedereen ver weg van jouquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik zie het niet gebeuren, die tweede plek is al een wonder.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zegt het maar en ik Bolk iedereen ver weg van jou
Wat lief!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zegt het maar en ik Bolk iedereen ver weg van jou
Ooh, dat is het geheim.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een beest of het beestmisschien heb ik daarom vorige maand gewonnen
Trusten!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga slapenfijne bolkennacht allen !! slaap lekker straks
quote:
Deze maand nog een keer ?quote:
Likequote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:37 schreef I. het volgende:
Weet ik ook direct wat ik niet in mijn forum ga bouwen.
Update ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:58 schreef I. het volgende:
#1 markdeajaxfan: 8
#2 hemarookworst: 3
#3 Grrrrrrrr: 3
#4 Limoentjuh: 1
#5 I.: 1
Zie wat een goed stelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
paultjuh en limoentjuh klinkt toch best wel goed.
plaatje is kapoet. Jij hebt toch die tool? Doet die het?quote:
Plaatje is van bondage. Ik denk dat hij gewoon een begin en eindtijd heeft geprogrameerd en als hij straks wakker wordt hij wel een update zal geven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plaatje is kapoet. Jij hebt toch die tool? Doet die het?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Plaatje is van bondage. Ik denk dat hij gewoon een begin en eindtijd heeft geprogrameerd en als hij straks wakker wordt hij wel een update zal geven.
quote:
Ja niet te doen, ik hou er nu ook mee op. Heb wel betere dingen te doen.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:39 schreef Pg_up het volgende:
Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. De totaalscores houd ik wel bij ofzo.
De tijd gaat nu in.
Totaalscores:
1. FlippingCoin 381
2. _--_ 373
3. PartyHard 161
4. LurkJeRot 64
5. KoningPils 43
6. Pg_up 40
7. bamibij 34
8. LLgetikt 21
9. KaBuf 17
10. Homijn 11
11. PierreTT 6
12. haags_kwartiertje 4
12. sinterklaaskapoentje 4
13. devzero 2
Ik dacht dat haags pas dit weekend weg ging?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
Sow
https://www.telegraaf.nl/(...)-stinkende-passagier
Fok is toch ouder dan een jaar?quote:
"Horror aan boord: ’Viezer dan lijkenlucht’"quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
Sow
https://www.telegraaf.nl/(...)-stinkende-passagier
Volgens mij stonk hij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
Vanwege aangescherpte privacywetgeving kan de luchtvaartmaatschappij niets zeggen over de wat er met de passagier aan de hand was.
precies aan begin van zomer ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:18 schreef devzero het volgende:
We zijn inderdaad al bijna een jaar bezig
[..]
Dank je monitor Flip!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
seizoen 8: Limoentjuh
Graag gedaan zeeleeuwquote:
bedankt Mon I. Torquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:26 schreef I. het volgende:
#1 markdeajaxfan: 19
#2 hemarookworst: 12
#3 devzero: 10
#4 Grrrrrrrr: 7
#5 I.: 5
#6 Limoentjuh: 1
10 puntenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:26 schreef I. het volgende:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:26 schreef I. het volgende:
Ik stem voorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:30 schreef I. het volgende:
#1 FlippingCoin: 86
#2 markdeajaxfan: 69
#3 hemarookworst: 67
#4 devzero: 45
#5 Grrrrrrrr: 27
#6 I.: 18
#7 Limoentjuh: 1
Hij is inmiddels keihard ingehaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere ronde is tegenwoordig nog maar 2 uur, dus het lijkt erop dat je gaat winnen
Je knippert en m'n UI staat opeens op z'n kant.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Je knippert en de score is weer anders
Ik snoot mijn neus iets te hard, sorry daarvoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Je knippert en m'n UI staat opeens op z'n kant.
Godver, nu is hij helemaal van slag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snoot mijn neus iets te hard, sorry daarvoor
heftigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:33 schreef markdeajaxfan het volgende:
1 flip 500 2 hema 499 3 devzero 4 markdeajaxfan 498 5 grr 498 6 l. 497
die ging rustiger aan doen.quote:
Is je forum al bijna af?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen tijdens het programmeren
Verborgen? Dus je moet ze eerst zien te vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:39 schreef I. het volgende:
Je kan al topics maken en comments posten, maar alleen via verborgen pagina's, want de opgemaakte versies zijn er nog niet, of half.
Het idee is dat je die pagina's straks niet meer nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Verborgen? Dus je moet ze eerst zien te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet de comment-section er nu uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |