quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja met bootstrap kan ik nu wel aardig overweg en is best nice, die documentatie is ook echt![]()
![]()
vergeleken met die van Ionic.
ja dat snap ik, als je het nog net wil tweaken moet je echt veel te veel weten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:15 schreef I. het volgende:
[..]True. Alleen niet zo strak als wat ik wil, dus ik ram zelf wel wat in elkaar.
Ja, maar vooral veel overschrijven, en ik wil echt geen !important overkill hebben in m'n css, da's slechte code.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat snap ik, als je het nog net wil tweaken moet je echt veel te veel weten.
Oh jezus, oscommercequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Niet je eigen css schrijven
Heb eens een oscommerce site gemaakt. De oorspronkelijke css is nog aanwezig, maar volgens mij draait bijna niks er nog op
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is mijn laatste post voor vandaag.![]()
:"TJILP!"
:"Mooooooo!"
Doei doei citrusvruchtquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is mijn laatste post voor vandaag.![]()
:"TJILP!"
:"Mooooooo!"
De back-end is ook niet veel soeps meer mag ik aannemen, als het prima kan draaien op PHP 4quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de front-end platbombarderen en je eigen schrijven
Het werkt, meer hoef ik er niet van te wetenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
De back-end is ook niet veel soeps meer mag ik aannemen, als het prima kan draaien op PHP 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |