quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Had je vanmiddag niet ff op kunnen letten nou moet ik weer terugzoeken zeker
man man manquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook apart plassen met een zaklamp op je kuth
Doe jij dat nooit?quote:
Verrek, ik heb daar nooit op gelet, dus vannacht om 03:00h moeten ze wéér naar het Hek?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is normaal hoor, om de 4 uur ongeveer.
Normaal post je nog wel eens drinken en een bitterbal maar ook jij bent op rantsoenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
@ghostbuster
Credits naar xsaskiax
[ afbeelding ]
15 kmquote:
Dus toch niet op het vierkantje achter de loods? Dacht dat daarstraks iemand postte de loods te kunnen zien in een bepaald shotquote:
Een paar niet, die knopen een hangmatje aan de bomen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef houdjemond het volgende:
Gaan ze nu met zijn alle onder het zeiltje slapen of?
Ah, ben benieuwd wie er het hardste klaagt morgenochtendquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een paar niet, die knopen een hangmatje aan de bomen.
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
Wat loopt die Jessie vreemd, met 1 been, soort van slecht meedraaien of zo?
John ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een paar zijn er accuut gestopt, Christel en Jessie iig
Circumductie?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:57 schreef houdjemond het volgende:
@ghostbuster
https://i.gyazo.com/7e7bcc860b4a514896488fb90d20ec30.gif
Credits naar xsaskiax
In zn bovenkamer?quote:
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
Wat loopt die Jessie vreemd, met 1 been, soort van slecht meedraaien of zo?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te maken
Hoe ken dat nou joh? Hij is net nieuw.... nee doet het niet... nou ja zeg! Nakkes.. nada...niento poepedoris...quote:
Geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef goldback het volgende:
[..]
misschien dat het met flink sexen weer recht komt te staan, de heup ?
Geil Scheefjequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..
Zwanger
Kunstheup
Te dik
!0 onderbroeken aan
Te strakke elastieke legging
Lui
Lamlendig Kind
Kruis maar aan
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
godver zit ik daar 10 cossen voor door te spitten en een nieuw plattegrondje te maken
Hemelsbreed 250 meterquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die terreinen liggen toch kilometers uit mekaar of ben ik nou gek
Eerste COS, daar gaat het dus fout.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Echt wel, staat ergens een cap van in het begin van eerste cos.
Ohquote:
En toen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:06 schreef goldback het volgende:
[..]
mijn orthopeed zij dat ooit als advies.
Beter dan gegil en achter de pc spelletjes spelendquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef rowan634 het volgende:
in utopia 2 mogen we genieten van plasgeluiden
Zei ik ook al. Die hebben zeker nooit gekampeerd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Dat afdakje wat ze nu hebben is eigenlijk ook niks.
Aan 2 zijden open en een schuine kant loopt niet tot de grond.
Als de wind verkeerd staat en er komt een goede bui dan is alsnog alles nat.
Ja daar lijkt het wel op , iets met haar heupquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja circumductie in d'r heup. Denk dat ze heupklachten heeft of misschien aangeboren heupafwijking ofzo.
Ik ga zoquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan iedereen ff zn nest in
wrd dr zo onrustig van
Duurt nog ffquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan iedereen ff zn nest in
wrd dr zo onrustig van
Grote kleine zei dat daarstraks ook al.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Dat afdakje wat ze nu hebben is eigenlijk ook niks.
Aan 2 zijden open en een schuine kant loopt niet tot de grond.
Als de wind verkeerd staat en er komt een goede bui dan is alsnog alles nat.
zolang ze het maar niet op haar heupen krijgt dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op , iets met haar heup
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is het meest besproken onderwerp van Jessie op dit moment.. wát heeft dat kind voor Act..
Zwanger
Kunstheup
Te dik
!0 onderbroeken aan
Te strakke elastieke legging
Lui
Lamlendig Kind
Kruis maar aan
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hemelsbreed 250 meter
[ afbeelding ]
Beetje teleurstellend ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef goldback het volgende:
[..]
veel Geoefend en alles is weer oké met de heup.
Het is dan ook kleiner. 1 hectare totaal.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!
Daar wacht ik dus ook op,quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat er geen buien zijn, dat ding word een drama
Mankeert niet alleen wat aan haar heup.Heeft ook een flinke kras op haar tong,lijkt wel een lp die blijft hangen af en toequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen, iets met haar heup.
Maar dat zal vast nog wel meerdere keren door haar gezegd gaan worden![]()
Ben bang dat ze dat nog wel gaat krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef goldback het volgende:
[..]
zolang ze het maar niet op haar heupen krijgt dan.
Daar zit 1/3 verschil in.Het nieuwe terrein is 1 hectare, Het oude was 1,5 hectare.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dat terrein zo groot is, zoals je kunt zien zeker zo groot als UTO1, nee dus!
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Hagenesie het volgende:
Hoe is de weersvoorspelling daar vannacht?
Owwww dat was mij nog niet opgevallen, ik zit meer te luisteren dan te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Mankeert niet alleen wat aan haar heup.Heeft ook een flinke kras op haar tong,lijkt wel een lp die blijft hangen af en toe
deel dat ff door 100quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Daar zit 1/3 verschil in.Het nieuwe terrein is 100 hectare, Het oude was 150 hectare.
Wat ben jij van planquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
John gaat de slaapzakken vastzetten met haringen #metoo bescherming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |