Zei je moeder dat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik bij jou op de bank zat was ik ook chagrijnig.
Hahaha. Lekker jaloers omdat jezelf niet te kiezen hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
Lief dagboek. Vandaag werd ik weer afgewezen door een Nederlandse vrouw. Geen idee waarom?! Ik ben niet degene met dikke enkels...
Tot morgen, kusje.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie niet echt een reden meer waarom je als man een relatie met een westerse vrouw moet beginnen. En daar mee gaat samenwonen, trouwen, hypotheek, kinderen etc.
Beter gebruik je ze voor seks en ga je verder your own way.
Ohw ram je daarmee die onzin op je toetsenbord?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Echt moeilijk. Penis moet bijkomen.
Je fantasie slaat weer op hol. Hoe lang lig je al droog... of “nat”?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw ram je daarmee die onzin op je toetsenbord?
Jij haalde het zelf aan, logisch dat vrouwen wat humeurig van je worden. Ik zou daar ook niet blij van wordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol. Hoe lang lig je al droog... of “nat”?
Humeurig=geil wordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jij haalde het zelf aan, logisch dat vrouwen wat humeurig van je worden. Ik zou daar ook niet blij van worden
Neen.quote:
Jij hebt de vrouwen in de rij staan om je af te wijzen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Hahaha. Lekker jaloers omdat jezelf niet te kiezen hebt.
Jij bent meer van de westerse mannen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zie niet echt een reden meer waarom je als man een relatie met een westerse vrouw moet beginnen. En daar mee gaat samenwonen, trouwen, hypotheek, kinderen etc.
moslims sletten tegenwoordig eveneens rond, zie telegram.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef Atak het volgende:
Elke maand is het weer zo ver. De dag van de maand. Of ze zijn geil en gefrusteerd en ze zijn chagrijnig. Of ze zijn zwanger en chagrijnig. Of ze is een verwend nest en ze is chagrijnig. Er is altijd wel een reden. Volgens mij zijn vrouwen niet gelukkig omdat ze geen vrouw meer zijn. Vroeger was het enige recht dat ze hadden het aanrecht. Klap op haar bek om haar te disciplineren. Nu mag dat niet meer. Geen wonder dat de westerse cultuur uit elkaar valt. De ongelukkige dikkerdjes maken geen kinderen meer omdat ze geen echte man kunnen vinden. De sletjes die dat wel kunnen vinden natuurlijk geen een neger met een derde been want die zijn natuurlijk wel nog gewoon man. Gelukkig ben ik zelf geen Nederlander. Stel je eens voor zeg haha. Als Nederlandse man wat je gewoon in je kontje genaaid. Je wordt behandeld als een ezel en je bent tweederangsburger. Nee nee. Gewoon rondneuken en dan gewoon met een niet-feministische niet-westerse gehoorzame en trouwe vrouw settelen.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij bent meer van de westerse mannen?
Lol!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jij bent meer van de westerse mannen?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Wat zien jullie dan voor je, wanneer het gaat om samenwonen, trouwen, kinderen, etc.?quote:
Het is outdated.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wat zien jullie dan voor je, wanneer het gaat om samenwonen, trouwen, kinderen, etc.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |