Haha uberhaupt nooit de drang gehadquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Beste Cossers
Zullen we nu alvast afspreken dat niemand naar utopia gaat?
Dank U
Op zich heb je een punt, houdt ze misschien even haar mond. Ik ben dat accent nu al zat en dan kom ik zelf uit Rotterdam. Tjonge zij spreekt plat zeg!quote:
Klopt. half 6 al volop lichtquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:27 schreef MirrorArtist het volgende:
Waar is Utopia2, waar het om 6 uur al licht wordt?
Hier is het om 5 al schemer
Ja apart he , op dag 1quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Communicatie met de Bok loopt nu via briefjes..
Brandon heeft er al één ingeleverd
Is ook niet zo heel raar, want ze kunnen maar weinig met 250 euro. Ze moeten dus wel die onzin gaan doen van rondleidingen enzo. Snap alleen niet dat ze er nog een week mee wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Of de "Mense somaar kome magge an het Hek" tering wat zielig .. geld, geld![]()
Die prio op geld is idd wel beschamend vroeg... bedelen kom gelijk in me opquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel raar, want ze kunnen maar weinig met 250 euro. Ze moeten dus wel die onzin gaan doen van rondleidingen enzo. Snap alleen niet dat ze er nog een week mee wachten.
Geil.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john vindt het lekker even aan een shag pakje te ruiken
Die gaat echt wel roken als dalijk de eerste pakjes worden besteld.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john vindt het lekker even aan een shag pakje te ruiken
paar 100 meter van utopia 1quote:
moetie lekker naar huis gaanquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:33 schreef Injetta het volgende:
Sjon hoopt dat er morgenochtend keihard aan het hek te schreeuwen met een kan koffie.
Hij MOET koffie als hij opstaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:35 schreef Injetta het volgende:
Oh hemel... als ik lang naar dit Rotterdams luister, ga ik zo praten...dit accent neem ik heel snel over.![]()
![]()
komt John uit rotterdam?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:35 schreef Injetta het volgende:
Oh hemel... als ik lang naar dit Rotterdams luister, ga ik zo praten...dit accent neem ik heel snel over.![]()
![]()
Nou die ladykiller valt vies tegen, dan liever het stille water wat Brandon heet. Maar jah, die komt nog niet heel erg mee bij de 2 andere haantjes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef Prulke het volgende:
Hoe valt de nieuwe (door Utopia benoemde) ladykiller in de Cos?
Alkmaarquote:
Geen idee.. is dat geen Rotterdams accent dan?quote:
Schagen toch?quote:
Nee, gewoon rustig en relaxed. Niet zo hokjes-proppen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef Oorlogsheld het volgende:
Die gast met dat witte shirt, is dat een autist?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef Oorlogsheld het volgende:
Die gast met dat witte shirt, is dat een autist?
IK weet het niet kom uut twentequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee.. is dat geen Rotterdams accent dan?
Het accent van Jessie is erger...quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee.. is dat geen Rotterdams accent dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |