Die zit morgen al thuisquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja en als het gaat regenen en stormen, want de afgelopen dagen waren niet mis......
Ja ziequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 vandaag gestopt met roken
Misschien gaan ze een visje bakken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Waarom een vuurtje? Het is nog warm buiten.
Alleen net niet warm genoeg om water te kokenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Ja ze hebben toch ook een boormachine... Gelijk hebben zequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze hebben aanstekers
Had gehoopt dat ze met magnesium moesten gaan zitten kutten ofzo.
Nee, Christel, Jessie en Brandon helaasch.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja ziekijken hoe snel ze aangebrand zijn, rookt die John ook? zoniet....das dan mooi jammer!
magnesium? stokjes!quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze hebben aanstekers
Had gehoopt dat ze met magnesium moesten gaan zitten kutten ofzo.
Kouwe koffie is niet lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef Hagenesie het volgende:
Ik zie Mike niks anders doen. Brandon geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kunnen die Mike en Brandon wel bouwen?
IJskoffiequote:
ahhhh sunt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, Christel, Jessie en Brandon helaasch.
Mike komt uit de bouw toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kunnen die Mike en Brandon wel bouwen?
Juist leuk, laat de drank maar komen!quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:48 schreef Gladiolio het volgende:
Juist. Dat was waar wij op hoopten.
Dom van de Febo om hun eigen plan te gaan trekken en het weer commercieel wil laten worden.
Hipsterquote:
Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ahhhh sunt.
Ik vind man in blauwe blouse. prettig klinken
Team Johnquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
John heeft een tekentang meegenomen.
Waar halen ze ijs vandaan dan?quote:
quote:
Thanksquote:
Powervrouw.quote:
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de handquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Een marktdag.Over een paar weken zit iedereen weer naar saaie streams te kijken.
Dus het praatje 'Waar kom jij vandaan?' was ook al nep.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ze hebben afgelopen nacht in hotel geslapen.
Zouden ze samen geweest zijn met de oudutopianen
Tetten.quote:
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef Hagenesie het volgende:
Slapen ze op de grond. Geen matje ofzo?
Goeie van je, denk dat je voorstelrondje bedoelt die denk ik is geweest?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus het praatje 'Waar kom jij vandaan?' was ook al nep.
Jawel hoor ze zijn cold gekapt. Dat gaat leuk wordenquote:
En niet te vergeten ;ex bewoners die aan al bovenstaande criteria voldoen .quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de hand
Ja toevallig uit een kistquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komen
Ja???quote:
Liggen begraven onder de vijverquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De slaapzakken zullen zo wel tevoorschijn komen
Dat is wat ze ons willen laten gelovenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik vind het een beetje raar, dat niemand een minitentje heeft meegenomen.
Het lijkt wel of alles op elkaar is afgestemd.
Maar ze kenden elkaar toch niet, van te voren?
Dat heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Oh jéé gaan weer FEBO gezeik doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons willen laten geloven
Zodra er enig poen van belang is getroggeld, huren ze een tattooer… is mijn gokquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En niet te vergeten ;ex bewoners die aan al bovenstaande criteria voldoen .
Past dat in een kist dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Zal vast wel een beetje gestroomlijnd worden van tevoren. Ze hebben alle 5 andere dingen meegenomen, ipv allemaal een boor ofzo en dan zonder zeil zitten. Had wel leuk geweestquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
echte pioniersquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef Hagenesie het volgende:
Slapen ze op de grond. Geen matje ofzo?
Dat zei ik ook al.....niemand heeft hetzelfde meegenomenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Wat dacht je van de utopia sitequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Staan er ergens nog profielen? Wie de account manager is enzo?
Grapje, je weet wie het zegt inmiddels toch.quote:
http://www2.utopiatv.nl/participant/activequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Gerookt spek is ook lekker.quote:
Noem het maar gezeik.quote:
geen pilotenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen zorgen...Casting heeft nog 10 potentiële trollen, borderlines dan wel mensen met één of meerdere benen, met of zonder werk, thuiswonende Kleuters, Failliete Ex-Millionaires , schitzofrenen dan wel TBS'ers met onbepaald verlof achter de hand
http:// www2.utopiatv.nl/ participantquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dan ga je toch breien ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Noem het maar gezeik.
Het is zo doorzichtig als wat want 'er moet tv gemaakt worden'.
Ben al druk bezig.quote:
Die profielen weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
http://www2.utopiatv.nl/participant/active
Allemaal eigen tentjes is lastig ivm filmen en geluid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Die bedoel ik.What`s in a name.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeeuws spek
hurluk
zit geen zeeuw in
Er komen 15 man daar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Allemaal eigen tentjes is lastig ivm filmen en geluid.
Daar kun je toch ook niet omheen ............quote:
?quote:
Maar dat is maar 3 dagen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
Op lowlands zijn 250.000 tentjes ofzo
Piloten zijn doorgaans niet werkeloos, borderline, ADHD, invalide, traumatisch, gepest, gediscrimineerd, dik vet brutaal, verongelijkt, ontevreden met de Wereld in het Algemeen….quote:
Ja voor de eerste 3 dagenquote:
nah de roti van honigg is niet te nassehquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die bedoel ik.What`s in a name.
?
Saaie mensen dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Piloten zijn doorgaans niet werkeloos, borderline, ADHD, invalide, traumatisch, gepest, gediscrimineerd, dik vet brutaal, verongelijkt, ontevreden met de Wereld in het Algemeen….
Dus niet geschikt voor Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |