Waar kan ik kaartjes kopen?quote:
Vergis je niet in schuimpjes, die hebben er nog wel meer voor over........quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef Soulraven het volgende:
Ja mensen gaat echt 10 euro betalen om over jullie kale terrein te lopen. "Ja uuuh, dit is de tent, dit is de vijver, en dit is de schijthoek, doeeeii"
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]kennie wachten om die hark te komen bewonderne
En als het regent wil iedereen schuilen in die tent, staan ze straks op je ballonnen en je geluksmuntjequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef Soulraven het volgende:
Ja mensen gaat echt 10 euro betalen om over jullie kale terrein te lopen. "Ja uuuh, dit is de tent, dit is de vijver, en dit is de schijthoek, doeeeii"
ga maar naar de poortquote:
dus datquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef missliss1988 het volgende:
Die Brandon en Mike lijken me het normaalste, jammer dat je die het minst hoort.
Komt Billy terugquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er komt een pot met een gleuf
"wat u kwijt wilt ""
je kan er ook in kakken zeg maar
Maar ze moeten nu wel eerst weer fans opbouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergis je niet in schuimpjes, die hebben er nog wel meer voor over........
Vooral degene, die daar het 1e willen zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Let me guess...John Chris en jessie?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef Stranger het volgende:
Ik heb er nu al 3 die ik liever mute... gaat lekker.
Veel bloed?quote:
ga eerst maar arme sloeber spelen en de boel opbouwen metvwat je hebtquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef kaatje50 het volgende:
Wie heeft er betere ideeën om geld mee te verdienen. Ze hebben immers wel geld nodig om te kunnen bouwen en eten...
Mijn fantasie wil even niet meewerken
Ze hadden het ook al over een huis.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef Goldencharly het volgende:
Goffer de goffer de eerste Tipi tent is al in bespreking
Doneren aan het riool.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]kennie wachten om die hark te komen bewonderne
De schuimpjes van 1.0 gaan zo door naar 2.0, geen twijfel.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar ze moeten nu wel eerst weer fans opbouwen.
Das de basis van tegenwoordige samelevingquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geld geld en geld dus weer
Dat dus.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Vooral degene, die daar het 1e willen zijn.![]()
Ze kunnen de prijs nog wel even opdrijven.
die zit in Blanesquote:
eerst de beentjes,daarna de armpjes.quote:
Denk ik toch niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De schuimpjes van 1.0 gaan zo door naar 2.0, geen twijfel.......
met de scootmobiel door het zand kan nog wel een dingetje wordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:55 schreef Charmian het volgende:
Hartstikke leuk hartstikke leuk hartstikke leuk...houdt je muil
ze zijn al druk zatquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:55 schreef Goldencharly het volgende:
Ow wat fijn er is ook genoeg Dextro Energy
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
eerst de beentjes,daarna de armpjes.
Een zaag voor vrouwenquote:
Dat vult lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:55 schreef Goldencharly het volgende:
Ow wat fijn er is ook genoeg Dextro Energy
quote:
Die komt morgenavond nadat de winnaar bekend gemaakt.Heeft nu nog even geen tijdquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:53 schreef DaniqueV het volgende:
5 minuten de streams aan, mag ik zeggen dat ik deze mensen al niets vind, die ouwe boer , die bedweter staat mij nu al tegen![]()
dat door elkaar heen l*llen vind ik ook al niets...
Nu al l*llen over echte fans![]()
Mis een Ivan
Schreef al. Er zullen hordes mensen zijn, die daar het 1e voet op het terrein willen zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De schuimpjes van 1.0 gaan zo door naar 2.0, geen twijfel.......
Hij was een beetje klein, dus Jessie noemde dat een vrouwenzaag. Hahahah hilaaaaaaarisch!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die komt morgenavond nadat de winnaar bekend gemaakt.Heeft nu nog even geen tijd
Honger ende ellende wens ik henquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rijstzak lek, rijst door de hele kist heen. [ afbeelding ]
sptje waar was jequote:
Het is even hot gaat wel weer overquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
Ben niet meer gewend dat het topic zo gruwelijk snel gaat.
Jazeker.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:57 schreef Toweler het volgende:
Is er al een zendercheck geweest of accu wissel?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Rijstzak lek, rijst door de hele kist heen. [ afbeelding ]
Yep en een SL ook alquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:57 schreef Toweler het volgende:
Is er al een zendercheck geweest of accu wissel?
Drukquote:
Als dat zou kunnen......quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die komt morgenavond nadat de winnaar bekend gemaakt.Heeft nu nog even geen tijd
Hij haalt bij Gristel al aardig het bloed onder de nagels vandaan denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zit te wachten tot hun ook dood moe worden van john
ja waterbestendige pleistersquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heeft ze zelfs al gebruikt voor Christel geloof ik.
dat mens begint me nu al op mijn zenuwen te werken. Und ein SLquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij was een beetje klein, dus Jessie noemde dat een vrouwenzaag. Hahahah hilaaaaaaarisch!
quote:
Kan ze hem ook John zijn bek plakken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alleen mensen die Batskommetjes kopen gaan door naar 2.0
Merchandise voor de schuimpjes tijdens de rondleiding.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
ik ga stuk door de cosquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]Maar het leukste komt nog, ik schat in aanstaande zaterdag, als het nieuwe eraf is en ze zich vies en hongerig voelen en zich gaan ergeren aan elkaar
![]()
Ze hebben al een accuwissel gehad. Bij een gat in de muur.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
En waar halen ze die batterijen dan vandaan?
staat en kastje bij een groene deurquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
ik vind dat watertje wel verfrissend om te zien, krijg je die bomen weerquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef pollewop77 het volgende:
Had gehoopt dat ze eens iets anders dan bomen hadden gevonden voor een SL
ja FFquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
komt uit een buisie bij t hek.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Grote tak in zijn muil douwen is goedkoper.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:59 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Kan ze hem ook John zijn bek plakken?
Begin jij nog ook even zeg.quote:
ik las in de haast pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:59 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Kan ze hem ook John zijn bek plakken?
Dat zijn leuke berichtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij haalt bij Gristel al aardig het bloed onder de nagels vandaan denk ik
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:00 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Grote tak in zijn muil douwen is goedkoper.
Dat bruggetje ofzo, was beter geweestquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind dat watertje wel verfrissend om te zien, krijg je die bomen weer
Batskommetjes?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:00 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Grote tak in zijn muil douwen is goedkoper.
ik proef nu al hier en daar een kleine irritatie. Zitten wel wat haantjes bij.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]Maar het leukste komt nog, ik schat in aanstaande zaterdag, als het nieuwe eraf is en ze zich vies en hongerig voelen en zich gaan ergeren aan elkaar
![]()
En dan willen de geld zien van bezoekers….quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
Staan zelfs al in de grond,ik heb er meerdere gezien.quote:
O jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Merchandise voor de schuimpjes tijdens de rondleiding.
Een gebruikte pleister van Christel.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
Meestal als je vrouwenproblemen hebt ga je veel eten, maar jah
ja wat wil je ..vrouwenproblemenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:01 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie is een stuk achteruit gegaan in die paar uur
Dat is er eentje die alles moet zeggen wat ze heeft en denkt, pfffffquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat bruggetje ofzo, was beter geweest
Jetsie: bij vrouwenproblemen ga je veel eten.
Mens doe normaal, je bent ongesteld niets meer en niets minder
Ik snap niet dat ze dit niet geregeld heeft met de pil ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
Meestal als je vrouwenproblemen hebt ga je veel eten, maar jah
die raakt ze kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dit niet geregeld heeft met de pil ?
Dat is wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Zegt Jessie
Ik kan altijd wel eten
Ja wij doen hem gewoon op maximaal 100 graden in de (niet bestaande) vaatwasser.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Leuk toch, alleen het binnenstebuiten afwassen lijkt me vrij lastig.
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja wij doen hem gewoon op maximaal 100 graden in de (niet bestaande) vaatwasser.
Ze is het vanmorgen geworden zei ze.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dit niet geregeld heeft met de pil ?
Ik neem aan dat ze zich niet gisteren heeft opgegeven voor Utopia. Er zijn genoeg mogelijkheden om niet ongesteld te worden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:03 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze is het vanmorgen geworden zei ze.
Vroeg of laat zal het er toch van komen. Dan maar meteen in het diepe.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef DaniqueV het volgende:
die gozer in het witte shirt is net die zanger, kan niet op zijn naam komen, iets met little of zo?
romy 2.0quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef missliss1988 het volgende:
[..]
Dat is er eentje die alles moet zeggen wat ze heeft en denkt, pfffff
Zwanger zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zich niet gisteren heeft opgegeven voor Utopia. Er zijn genoeg mogelijkheden om niet ongesteld te worden.
ja die naam bedoel ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef Gladiolio het volgende:
L'l kleine wil het hout verkopen.
Hoe dom kun je zijn.
quote:
ja sorry mijn geheugen is een beetje over verhitquote:
Klopt, maar als ze daar lang wil blijven zal ze het vroeg of laat toch krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zich niet gisteren heeft opgegeven voor Utopia. Er zijn genoeg mogelijkheden om niet ongesteld te worden.
geef die man een kerstboom om te versierenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon heb bijna 40 jaar dingen plat gegooid
bouwplannen
sjon ... ga es plassen en drink wat
Dan mag je niet meedoen met Utopia. Staafje, spiraaltje, pil doorslikkenquote:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:05 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze daar lang wil blijven zal ze het vroeg of laat toch krijgen.
Als die net zo irritant is mag hij vanavond wel weer vertrekken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef DaniqueV het volgende:
die gozer in het witte shirt is net die zanger, kan niet op zijn naam komen, iets met little of zo?
Ja, ik zag het ook en anderen hier ook. Ik kon eerst ook niet op zijn naam komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja die naam bedoel ik![]()
Je ziet het er dus ook al in
gaat ie nie reddeh nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
geef die man een kerstboom om te versieren
Alledrie? Wat overdreven zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan mag je niet meedoen met Utopia. Staafje, spiraaltje, pil doorslikken
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat ie nie reddeh niet
kessemis daar,..
Oud asielzoekerscentrum.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft daar ooit gestaan?
staat een redelijk muurtje, wel overwoekerd
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als die net zo irritant is mag hij vanavond wel weer vertrekken.
Maar alleen doorslikken helpt tegen bloedingen toch? En anders nog kans op doorbraakbloeding.quote:
Ja was de naam ook kwijt, ik wilde gaan bijlezen amar de cos gaat zo hard, denk lees en reageer wel mee, kom er vanzelf dan wel inquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:06 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook en anderen hier ook. Ik kon eerst ook niet op zijn naam komen.
Ik gaf het 24 uur.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:09 schreef kaatje50 het volgende:
Het wordt tijd dat de eerste ruzie komt
die meid wil alleen maar praten die gozer wil bouwen die jongen staat erbijquote:
Zo lang nogquote:
Ja die denkt alles wel te weten, niet mijn type persoonquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Sjon heeft alles al uitgedacht en getekent , omg die duldt geen tegenspraak
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Maakt Christel nog chewbacca geluidjes?
Wordt snel weg gestemd denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut stem heeft die gozer...lijkt op Ruud
Geen kids dus. Primaquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar alleen doorslikken helpt tegen bloedingen toch? En anders nog kans op doorbraakbloeding.
Andrea 2.0quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Christel mallootje … Kijk dan, ik ben zoooowww snel afgeleid van vlindertjes enzo Kijk dan hoe mooi.. tering wijf.. ga aan het werk, nog 15 maanden leven daar kut![]()
[ afbeelding ]
Oh, Misschien toch de spanning geweestquote:
Ja......ze hangen teveel aan utopia1quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef Gladiolio het volgende:
Ik hoopte op een Uto 2 met idealisten.
Nu blijkt Uto 1 nog een keer tot leven te worden gewekt.
Die jongen is een lust voor mijn oren.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
die meid wil alleen maar praten die gozer wil bouwen die jongen staat erbij
andrea de 2dequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Christel mallootje … Kijk dan, ik ben zoooowww snel afgeleid van vlindertjes enzo Kijk dan hoe mooi.. tering wijf.. ga aan het werk, nog 15 maanden leven daar kut![]()
[ afbeelding ]
En aan geld....quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja......ze hangen teveel aan utopia1
Oil in the lambquote:
Andrea was topquote:
jaaaaa zei ik ook alquote:
De meeste cos vrouwen welquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Zegt Jessie
Ik kan altijd wel eten
Een Trollekop, speelt de Geilkut waar elk mannetje wel voor wil werken .. elke Utopia heeft er wel een paar van dat soort in zitten…quote:
Des te eerder ben ik UT2 al zatquote:
Ik zou die meuk bewaren voor de ochtendquote:
Struis was ons al voor eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Struis was ons al voor eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |