ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Ongeveer de 4de keer vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef houdjemond het volgende:
Wat een chaos kan je maken. Alles kwijt continue.
Ja geen idee. Geef een paar dingen een vaste plek ofzo. Maar ze pakt alles 20 keer op en verplaatst hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijt
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had er niet zoveel moeite mee. zo klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er water uit de kraan komtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.
Als ik hun was zou ik gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hun was zou ik dat water wel eerst koken
ze gaan het straks hebben over die 250 euro en 25 euro beltegoed......uh kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen als eerste achter de pc zit..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |