quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef tja77 het volgende:
FOK! is en blijft een wonderlijk medium.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Over 50 jaar woont iedereen in hun eigen privé bunker onder de grond verbonden met een buizensysteem waar op bestelling eten naar binnen wordt geschoten, de rest is virtueel en menselijk contact hoort dan tot het verleden. Reproductie wordt geregeld door de geslachtsorganen van mannen en vrouwen te kweken en op basis van intellect en je virtueel-maatschappelijke levensscore wordt er besloten om je DNA te hergebruiken voor de volgende generatie die al in de bunker worden geboren en over 400 jaar is de mensheid een grijze massa 6 meter onder de grond zonder ledematen en enkel een buisje voor de voedingsstoffen.
Dus geen problemen bij de kassa, dat is dan wel weer een pluspunt.
Ben weer eens te vroeg geboren, ik hoor het al weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Over 50 jaar woont iedereen in hun eigen privé bunker onder de grond verbonden met een buizensysteem waar op bestelling eten naar binnen wordt geschoten, de rest is virtueel en menselijk contact hoort dan tot het verleden. Reproductie wordt geregeld door de geslachtsorganen van mannen en vrouwen te kweken en op basis van intellect en je virtueel-maatschappelijke levensscore wordt er besloten om je DNA te hergebruiken voor de volgende generatie die al in de bunker worden geboren en over 400 jaar is de mensheid een grijze massa 6 meter onder de grond zonder ledematen en enkel een buisje voor de voedingsstoffen.
Dus geen problemen bij de kassa, dat is dan wel weer een pluspunt.
Geile sletquote:
Neuken?quote:
Pas op he anders plaatst VK weer een GSWVquote:
Al is vk nog zo snel, een nieuwe lemming achterhaalt hem welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pas op he anders plaatst VK weer een GSWV
Terug naar de keuken jij.quote:
Okéquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Terug naar de keuken jij.
Vogeltjesdans heeft honger als hij thuis komt
Dat onthouden we voor de volgende ronde tafel meeting.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Oké
(ps. ik kook altijd lekker voor hem)
Wat een eerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat onthouden we voor de volgende ronde tafel meeting.
Ik heb je zojuist lid gemaakt
Gaan jullie daar acclimatiseren?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een eer. Waarom sluiten ze zijn topics altijd meteen? Oh en morgen gaan we naar Amsterdam
Ik kan haar misschien wel even bezig houden terwijl jullie in een dixi duiken. (Zonder verdere bijbedoelingen)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en museum. Geen seks want mijn dochter is erbij.
Het was zijn ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik kan haar misschien wel even bezig houden terwijl jullie in een dixi duiken. (Zonder verdere bijbedoelingen)
Wat heeft vogeltjesdans trouwens misdaan dat hij mee naar een museum moet?
Ah hij wil je paaien. Zo ken ik vd weer.quote:
Wat? Jij en VD zijn samen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Oké
(ps. ik kook altijd lekker voor hem)
Dus VD hoeft toch niet mee naar het museum?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:50 schreef -river- het volgende:
Het is sws goed voor mijn dochter haar opleiding en ik ga binnenkort geschiedenis studeren dus dubbel winst. Tokkies gaan naar de wallen, wij naar een museum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |