Gewoon goedkoop huisquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloof er niks van, je hebt een huis
Extensions dus. Autocorrect.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om dit te Googlen nu.Wat is wimper adrenaline?
Oh ja dan ben ik gewoon domquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar domheid gaat verder en dieper dan een papiertje
Jawelquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mij hou je niet voor de gek
Rijk van geest misschien, maar niet qua centjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lmcs en zosk zijn toch het rijkste hier
Ik ben niet rijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lmcs en zosk zijn toch het rijkste hier
Ja ze zei het wel van tevoren maar doe dat echt nooit meer (bij haar).quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, dat begrijp ik.
Drie uur doe normaal.
Lijkt me echt verschrikkelijk kut en bovendien erg saai.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze zei het wel van tevoren maar doe dat echt nooit meer (bij haar).
Begon om elf uur en dacht echt dat zodra mijn ogen open gingen het half 5 zou zijn, zo lang voelde het.
mij maak je niets wijsquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Rijk van geest misschien, maar niet qua centjes
Ja, maar hoef me niet meer op te maken dat is wel heel chill.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk kut en bovendien erg saai.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:17 schreef Myrr het volgende:
Van je honden, maar heb een scherp oog op detail en je vloer en muren zijn te straks voor een oud goedkoop huis. Ik dacht gelezen te hebben dat je niet echt technisch bent, dus vandaar. Nieuwbouw.
Dat kan ik me voorstellen ja. Wat lijkt me dat verschrikkelijk zegquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar hoef me niet meer op te maken dat is wel heel chill.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zosk woont toch ook in Wassenaar
Ik ben altijd racistisch hoor, meerdere keren voor geband ;squote:Op donderdag 31 mei 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in één keer goed dus, was wel duidelijk na je racisme eerder
Meestal Zalando, hm kijk ik echt nooit. Hebben ze daar leuke kleding voor mannen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:27 schreef Myrr het volgende:
Waar haal je je kleding? Hm heeft 50% extra kassakorting.
Gewoon casual dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal Zalando, hm kijk ik echt nooit. Hebben ze daar leuke kleding voor mannen?
Ja maar te simpel voor mijn smaak volgens mij, niet dat ik speciale shit wil oid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Korte broeken hebben ze daar vast wel.
niet echtquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal Zalando, hm kijk ik echt nooit. Hebben ze daar leuke kleding voor mannen?
http://www2.hm.com/nl_nl/(...)ffset=0&page-size=90 Ze hebben van alles zie ik.quote:
Voelt altijd net niet voor mijquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www2.hm.com/nl_nl/(...)ffset=0&page-size=90 Ze hebben van alles zie ik.
Zal er morgen eens naar kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:33 schreef Myrr het volgende:
Mannenkleding is sowieso saai, maar broeken kan je daar wel halen op zich.
Chinos en pantalon dan niet die skinny dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |