SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de site naar Utopia 2 --> http://www2.utopiatv.nl/homeDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dit ziet er echt puur genieten uitquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ach dan heeft vlinder tenminste wat te pijpen mocht ze geen scharrel vinden
Klokkie doet het nog steeds niet.quote:
Ze heeft geen smartphonequote:Op woensdag 30 mei 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klokkie doet het nog steeds niet.
Yepquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Zonnebloem is er ook een jaar tussenuit geweest, toch?
Dit is wel de kans/het moment dat je met je leven de goede kant op zou kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:20 schreef Joke43 het volgende:
Pfff kan nog geen dag zonder Fok. Nu zelfs op SC. Zie allemaal bekenden🤣
Heeft Pinkpop al laten weten dat ze hun programma hebben aangepast om ruimte te maken voor deze spectaculaire artiest?quote:
Dacht t ook te gaan doen. Zaterdag 3 weken weg. Pfff. Kun je toch al vanaf morgen streamen🙃quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is wel de kans/het moment dat je met je leven de goede kant zou opkunnen
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:21 schreef Prulke het volgende:
[..]
Heeft Pinkpop al laten weten dat ze hun programma hebben aangepast om ruimte te maken voor deze spectaculaire artiest?
dansen in het zand, met een drankje in mijn hand
Ik zou hem wel een kans geven....quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:21 schreef Prulke het volgende:
[..]
Heeft Pinkpop al laten weten dat ze hun programma hebben aangepast om ruimte te maken voor deze spectaculaire artiest?
dansen in het zand, met een drankje in mijn hand
En het begin wil je natuurlijk niet missenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:22 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Dacht t ook te gaan doen. Zaterdag 3 weken weg. Pfff. Kun je toch al vanaf morgen streamen🙃
Kom ook net binnen struikelenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:20 schreef Joke43 het volgende:
Pfff kan nog geen dag zonder Fok. Nu zelfs op SC. Zie allemaal bekenden🤣
Harige knieën van Beau of van Haan? Raar gezicht.quote:
Dan mag deze ookquote:
Waar is die dikke biefstuk, waar hij het altijd over had? Ik zie een miezerige schnitzel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
2 bordjes, 2 aan te bakken dingen in de pan
Hij kookt niet voor zichzelf alleen.
#waarisbeau
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan mag deze ook![]()
PS: momenteel de beste zangeres van deze planeet
Johan en groentequote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
#waarisbeau
nou op d'r tanden had ze ook haarquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Overal haar, behalve daar waar het gewenst is.
Ben ik met je eens. Wat een beheersing en bereik!quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan mag deze ook![]()
Zo flauw. Alsof iemand dat boeit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
#waarisbeau
Overal zeg ik, behalve een fatsoenlijke bos op haar hoofd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
nou op d'r tanden had ze ook haar
tuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan mag deze ook![]()
En ook nog zo'n voorgegaarde gepanneerdequote:Op woensdag 30 mei 2018 22:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waar is die dikke biefstuk, waar hij het altijd over had? Ik zie een miezerige schnitzel.
en een vegaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ook nog zo'n voorgegaarde gepanneerde
Op d'r hoofd had ze gespleten raffiaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Overal zeg ik, behalve een fatsoenlijke bos op haar hoofd.
De reakties op Youtube zijn ook helemaal te gekquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:29 schreef ndid het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Wat een beheersing en bereik!
Zo'n nepschnitsel inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ook nog zo'n voorgegaarde gepanneerde
Er zijn heel veel mensen die dat boeit.quote:
Nee. Dat lijkt mij juist t leukste.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
En het begin wil je natuurlijk niet missen
ik vind het hilarisch, of misschien is dat niet helemaal je bedoeling?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die dat boeit.
Ik krijg zelfs persoonlijke bedankjes van mensen die blij zijn dat ik dit soort dingen hier post.
Omdat ze geen FB of Insta hebben van Beau of Johan en op deze manier toch nog een beetje kunnen volgen hoe het met die twee gaat.
Nou kom ik toch niet meer op de titel van het nummer, maar zij zong dat toen en de bandleider (pianist) schoot gewoon van zijn kruk.....zo waanzinnig goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
De reakties op Youtube zijn ook helemaal te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |