abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179497416
De afgelopen 10 jaar ben ik ongeveer 3000 keer gebeld door iemand van een callcenter die me wat wil verkopen. Dit waren voornamelijk mensen die voor een energiebedrijf bellen. Dat zal ongeveer 1500 keer zijn geweest, dus 150 keer per jaar en dus 12,5 keer per maand.

Ze hebben allemaal het beste aanbod, dus het beste zou zijn om 12,5 keer per maand over te stappen van energiemaatschappij. Zouden de energiemaatschappijen daar gelukkig van worden?

Klacht: SODEMIETER NOU EENS OP MET DIE KUTTELEFOONTJES!!!!!!!!!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179497537
En dan na het gesprek krijg je zo'n bandje over het bel-me-niet-register.

Was er maar een manier om die telefoontjes een halt toe te zeggen! }:|
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179497577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:55 schreef Jordy-B het volgende:
En dan na het gesprek krijg je zo'n bandje over het bel-me-niet-register.

Was er maar een manier om die telefoontjes een halt toe te zeggen! }:|
Zakelijk gaat die vlieger helaas niet op.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 30 mei 2018 @ 20:58:59 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_179497613
Zeg gewoon dat je energy krijgt van AH Basic wat slechts 45 cent per blikje kost. Daarna heel hard om jezelf lachen en ophangen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_179497642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef Näsenbar het volgende:
Zeg gewoon dat je energy krijgt van AH Basic wat slechts 45 cent per blikje kost. Daarna heel hard om jezelf lachen en ophangen.
Na 1000 keer is de grap daar ook wel van af.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 30 mei 2018 @ 21:00:44 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_179497652
quote:
9s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Na 1000 keer is de grap daar ook wel van af.
Precies, en dan bellen ze niet meer.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_179497717
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Precies, en dan bellen ze niet meer.
Was het maar zo'n feest ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 30 mei 2018 @ 21:07:28 #8
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_179497778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:04 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest ;(
Probeer het nou maar gewoon een keer!

Je denkt veel te veel in problemen. Dat is een houding die je vaker ziet hier in KLB. Probeer in plaats daarvan te denken in 'oplossingen'. Je zal zien dat het dan bijna vanzelf gaat.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_179497805
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:57 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zakelijk gaat die vlieger helaas niet op.
Nee, alleen voor natuurlijke personen. Dus niet voor BV's en NV's.

kut ja. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179497808
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Probeer het nou maar gewoon een keer!

Je denkt veel te veel in problemen. Dat is een houding die je vaker ziet hier in KLB. Probeer in plaats daarvan te denken in 'oplossingen'. Je zal zien dat het dan bijna vanzelf gaat.
De oplossing zou zijn om de wet aan te passen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179497825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, alleen voor natuurlijke personen. Dus niet voor BV's en NV's.

kut ja. :{
Zakelijk mogen ze je onbeperkt lastig vallen ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179497894
Zeg dat je even wat gaat pakken om hun aanbod op te schrijven. Flikker ze in de wacht en ga weer wat nuttigs doen. Hangen vanzelf op en bellen na een paar keer niet meer terug. :W

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2018 21:16:03 ]
pi_179497982
quote:
99s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:15 schreef CrashO het volgende:
Zeg dat je even wat gaat pakken om hun aanbod op te schrijven. Flikker ze in de wacht en ga weer wat nuttigs doen. Hangen vanzelf op en bellen na een paar keer niet meer terug. :W
Heb ik al een paar keer gedaan. Maar dan bellen anderen je gewoon alsnog.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179498012
Dat administratief schuiven met klanten levert anders een hoop (nutteloze) werkgelegenheid op *O* :')
Somebody that I used to know
pi_179498056
Keuzemenu invoeren. Optie toevoegen voor energie gerelateerde zaken. Die optie doorverbinden met het nummer van een begrafenisondernemer.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179498207
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
Keuzemenu invoeren. Optie toevoegen voor energie gerelateerde zaken. Die optie doorverbinden met het nummer van een begrafenisondernemer.
Dat is wel een goeie ja! Ik zie mogelijkheden ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179498266
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:34 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie ja! Ik zie mogelijkheden ^O^
laten doorverbinden naar je eigen 1-euro-per-minuut nummer voor telefonisch consult.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179498322
Typisch gesprek tussen mij en energie-stalker:

"Nee, geen interesse".
"Maar meneer, weet u niet dat u heel veel kan besparen?"
"Oh, hoeveel kan ik besparen dan?"
"Wat is uw verbruik op dit moment?"
"Dat weet u niet?"
"Eh, nee, als u dat opgeeft kan ik voor u berekenen wat u gaat besparen"
"Net zei u dat ik heel veel kan besparen. Ik vind het maar ongeloofwaardig, tot ziens"
"Maar meneer, we....*klik*"
pi_179498364
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

laten doorverbinden naar je eigen 1-euro-per-minuut nummer voor telefonisch consult.
Of gewoon naar een klantenservice van eneco of essent.
Somebody that I used to know
pi_179498419
Sowieso altijd de informatie die ze hebben betwisten, dan worden ze onzeker.

"U zit nu bij Eneco zie ik".

"Nee, ik zit niet bij Eneco".

"Oh, volgens ons systeem, eh, bent u net overgestapt?"

"Nee, ik kan nog lang niet overstappen"

"Oh, volgens ons systeem kan u in augustus overstappen".

"Nee, ik heb net 3 weken een nieuw contract".

.... even stil ...

"Nee, ja, dan begrijp ik dat ik niet veel voor u kan betekenen nu".

"Dat dacht ik ook, daaaaag".

*klik*
pi_179498531
Gewoon zeggen dat je huurt inclusief energie. Daar kunnen ze ook niets mee.
Somebody that I used to know
pi_179498679
Zet ze in de wacht :)
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_179498850
Ik hang tegenwoordig gewoon meteen op.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_179498994
"Ik geef je even m'n oma, die gaat erover".

*drukt telefoon in handen van willekeurig dementerend vrouwtje
pi_179499295
Maar wat een kutbaan heb je als je de hele dag mensen moet bellen die helemaal niet op je telefoontje zitten te wachten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')