Zakelijk gaat die vlieger helaas niet op.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:55 schreef Jordy-B het volgende:
En dan na het gesprek krijg je zo'n bandje over het bel-me-niet-register.
Was er maar een manier om die telefoontjes een halt toe te zeggen!![]()
Na 1000 keer is de grap daar ook wel van af.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef Näsenbar het volgende:
Zeg gewoon dat je energy krijgt van AH Basic wat slechts 45 cent per blikje kost. Daarna heel hard om jezelf lachen en ophangen.
Precies, en dan bellen ze niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Na 1000 keer is de grap daar ook wel van af.
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Precies, en dan bellen ze niet meer.
Probeer het nou maar gewoon een keer!quote:
Nee, alleen voor natuurlijke personen. Dus niet voor BV's en NV's.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zakelijk gaat die vlieger helaas niet op.
De oplossing zou zijn om de wet aan te passen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Probeer het nou maar gewoon een keer!
Je denkt veel te veel in problemen. Dat is een houding die je vaker ziet hier in KLB. Probeer in plaats daarvan te denken in 'oplossingen'. Je zal zien dat het dan bijna vanzelf gaat.
Zakelijk mogen ze je onbeperkt lastig vallenquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, alleen voor natuurlijke personen. Dus niet voor BV's en NV's.
kut ja.
Heb ik al een paar keer gedaan. Maar dan bellen anderen je gewoon alsnog.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:15 schreef CrashO het volgende:
Zeg dat je even wat gaat pakken om hun aanbod op te schrijven. Flikker ze in de wacht en ga weer wat nuttigs doen. Hangen vanzelf op en bellen na een paar keer niet meer terug.
Dat is wel een goeie ja! Ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
Keuzemenu invoeren. Optie toevoegen voor energie gerelateerde zaken. Die optie doorverbinden met het nummer van een begrafenisondernemer.
laten doorverbinden naar je eigen 1-euro-per-minuut nummer voor telefonisch consult.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja! Ik zie mogelijkheden
Of gewoon naar een klantenservice van eneco of essent.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
laten doorverbinden naar je eigen 1-euro-per-minuut nummer voor telefonisch consult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |