hi ha hoquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan er genoeg mee doen, je neemt het toch overal mee naartoe?
Dat wil niets zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik heb nog nooit een grijze haar gevonden, hoe oud ben ik dan wel niet?
Oh okequote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Maar ik heb ook zo'n vaag donkerblond haar waardoor grijze haren niet zo snel opvallen.
Door wie?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar word wel eens betrapt op een paar grijze haren.
Bij Aziaten sowieso niet, nee. Die ontploffen ineens na een bepaald jaar en dan zijn ze oud, daarvoor zie je er weinig aan veranderen.quote:
Misschien kan je je konthaar laten transplanteren naar je hoofd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jaloers, ik wil ook dik haar en een goede haargrens.
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij Aziaten sowieso niet, nee. Die ontploffen ineens na een bepaald jaar en dan zijn ze oud, daarvoor zie je er weinig aan veranderen.
Weet je welke haren ze daarvoor gebruiken?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien kan je je konthaar laten transplanteren naar je hoofd.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had geen zin om lang te zoeken, gewoon 'girl in underwear' gegoogled
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had geen zin om lang te zoeken, gewoon 'girl in underwear' gegoogled
Schaamhaar?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je welke haren ze daarvoor gebruiken?
Snap ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens, maar VK heeft een traditioneel gezin dus dat getuigt sowieso van weinig smaak.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach wat weet jij ervan met al dat zaad tussen je ogen.
Heb jij je moeder niet meer gezien sinds je de deur uit bent ofzo. Ik zie haar echt elke week.quote:
Hallo dan, is engineertje van de facialsquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je ook zonder de kliek een leuke jongen kan zijn, eigenlijk ben je zelfs leuker doordat je je niet laat meeslepen door kinderachtige prietpraat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
Maar dat zei JimmyDean ook over mijn Star Wars ranking dus wat weet ik ervan.
Is denk ik alweer anderhalve maand geleden ondertussenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij je moeder niet meer gezien sinds je de deur uit bent ofzo. Ik zie haar echt elke week.
sow koekoekquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Technisch gezien woon je altijd thuis.
Leuker vooral.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je ook zonder de kliek een leuke jongen kan zijn, eigenlijk ben je zelfs leuker doordat je je niet laat meeslepen door kinderachtige prietpraat.
Heb je met aziaten die geen dokter worden he, die zijn niet meer welkom thuisquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij je moeder niet meer gezien sinds je de deur uit bent ofzo. Ik zie haar echt elke week.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je met aziaten die geen dokter worden he, die zijn niet meer welkom thuis
Dank je wel voor je mooie woorden. Ik kom het beste uit de verf als ik gewoon mezelf ben zonder invloeden van anderen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je ook zonder de kliek een leuke jongen kan zijn, eigenlijk ben je zelfs leuker doordat je je niet laat meeslepen door kinderachtige prietpraat.
Kalend!quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow koekoek
Maar goed, jij bent kaal haha
TARDIS. = WCH #confirmed
Ik ram het gewoon erin met mn vuist.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik breng het voorzichtig, dadelijk doet ie een samzz
Hou op nuquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk. Heb het zelfs op een bordje staan; home is where the heart is
Ik was toen ik 19 was bij een niet nader te noemen retailketen werkzaam als vulploegleider en ik had een vulploegmedewerker van 16 met al joekels van inhammen, echt zielig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kalend!
Eigenlijk valt het wel mee, tussen mijn 18e en 19e enorm snel inhammen gekregen en daarna nooit meer iets gebeurd en ik klaag dus al 8 jaar over niets.
Je moet je er gewoon bij neerleggen dat hij zo isquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij kan ook nooit eens normaal leuk meedoen he, altijd maar die steken en dat gezuig.
Ik merk dat waar bij mij een zwart gat te vinden was weer langzaam enige kloppingen te horen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk. Heb het zelfs op een bordje staan; home is where the heart is
Gewoon droog?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ram het gewoon erin met mn vuist.
Dit is ook de synopsis van een gay film die ik laatst in de videotheek zag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk dat waar bij mij een zwart gat te vinden was weer langzaam enige kloppingen te horen zijn.
Ik heb het wel gelezen en gereageerd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik had gisteravond dit al gepost maar toen waren er niet genoeg mensen online en kreeg ik dus niet genoeg aandacht naar mijn mening dus ik post het gewoon opnieuw ookal gaat iedereen me dan uitlachen
Ik heb de bruine band in BJJ behaald
Wat?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik had gisteravond dit al gepost maar toen waren er niet genoeg mensen online en kreeg ik dus niet genoeg aandacht naar mijn mening dus ik post het gewoon opnieuw ookal gaat iedereen me dan uitlachen
Och, jij compenseert met anderen dingenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jaloers, ik wil ook dik haar en een goede haargrens.
Dat zijn positieve wanklanken. Hoop ooit eens hetzelfde mee te mogen en dat mijn hart niet langer huiltquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk dat waar bij mij een zwart gat te vinden was weer langzaam enige kloppingen te horen zijn.
Shitquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar anders kon ik mijn grapje niet make.
Is dat blowjobjob of wat?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
BlowjobJob?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
En ik?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, jij compenseert met anderen dingen
Gestopt met lezen bij joekels, even aftrekken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik was toen ik 19 was bij een niet nader te noemen retailketen werkzaam als vulploegleider en ik had een vulploegmedewerker van 16 met al joekels van inhammen, echt zielig.
Doet wel pijn, ik vind een vinger vaak al te veel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja anders kan je het net zo goed niet doen.
Ik vind vingeren wel nicequote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet wel pijn, ik vind een vinger vaak al te veel.
Ja kon het er mee door?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, jij compenseert met anderen dingen
Je bent een echte vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen en gereageerd.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bruine band, Braziliaans Jiu-Jitsu.
Ik heb het wel gelezen alleen interesseerde het me niets. Dit is net alsof je post dat je blij bent met zwemdiploma Aquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Een Belg die post op een Nederlands forum en aan een Braziliaanse vechtsport doet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bruine band, Braziliaans Jiu-Jitsu.
Friendzonedquote:
Moderator worden was toch wel de kers op de taart. Dat komt later op mijn grafsteen te staan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
Vanillekwark, eerst een kind, toen mod, nu dit. Wat heb jij je leven uitstekend voor elkaar. Ik ben trots op je
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een Belg die post op een Nederlands forum en aan een Braziliaanse vechtsport doet.
Wij groeien met de dag nader tot elkaar, en dat vind ik mooi.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zat 2 sec tussen, dus dat is wel iets heel moois dit.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een Belg die post op een Nederlands forum en aan een Braziliaanse vechtsport doet.
Oooooh.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, Nederlander, maar Limburger dus hi ha ho dan ben je belg of duitser
Ja dus.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent hier godverdomme de hele dag, iedere dag.
Dan hoor je te weten waar VK vandaan komt, en hij is ook nog eens een collega. ;squote:
Je kent je eigen collega niet eens!!!!!quote:
huh nee joh gekquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga jij Anneloos leren wat het is om blauwe plekken op de baarmoeder te hebben of wat.
Daarom begreep ik het al niet zo goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan hoor je te weten waar VK vandaan komt, en hij is ook nog eens een collega. ;s
Dat heb ik gemist en ben niet zo fanatiek met mycroft als de meesten hier. Wat wilde je weten vriendquote:
Stom.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga sporten en zoek een hobby zegt hij.
heb je je chica nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist en ben niet zo fanatiek met mycroft als de meesten hier. Wat wilde je weten vriend
Ik hoop dat ama spoedig stopt met roken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga sporten en zoek een hobby zegt hij.
Nee ben vreedzame boy.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Überhaupt vechtsport, ga je dadelijk de straat op om ruzie te zoeken ofwat
Ik hoop dat zonder te dollen ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ama spoedig stopt met roken.
Zit je penislengte ook onder het gemiddelde?quote:
Indonesische vechtsportenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Ik doe overigens ook nog een Indonesische vechtsport erbij want zo'n stoere boy ben ik.
Weet niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er nou weer stom aan sporten en een hobby hebben.
Hij had liever vijf centimeter meer gehad, maar dit is ook wel goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je penislengte ook onder het gemiddelde?
Lekker ruig, als je keer ruzie met je vriendin krijgt weet zij dat ze moet stoppen anders slaan de stoppen door en dan komt ze niet levend weg.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Ik doe overigens ook nog een Indonesische vechtsport erbij want zo'n stoere boy ben ik.
Er is niks stoers aan de noodzaak fysiek geweld toe te passen omdat je er met woorden niet uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Wat dan, scherpe bamboe met poep insmeren en verstoppen in de jungle?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Ik beoefen ook nog Poekoelanquote:
Kan altijd upgraden en ik denk dat ik daar wel wat beters kan vinden. Wanneer kan je?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh jammer zoek iemand om mee naar Sunny beach te gaan
Bovendien kan je zo ook wel iemands zijn kaak breken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan de noodzaak fysiek geweld toe te passen omdat je er met woorden niet uitkomt
Nee ben vreedzame boy.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker ruig, als je keer ruzie met je vriendin krijgt weet zij dat ze moet stoppen anders slaan de stoppen door en dan komt ze niet levend weg.
Ik weet iemand die het anders niet relaxed vindt dat zijn note-aantal verhoogt is van 15 naar 64 sinds jouw aanstelling.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Heb het nog nooit in de praktijk gebrachtNooit ruzie dit dat.
Heb nooit ruzie dus deze uitspraak slaat kant noch walquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan de noodzaak fysiek geweld toe te passen omdat je er met woorden niet uitkomt
IK HEB GEWOON NOOIT RUZIE JA HOU NOU JE TERINGBEK DICHT OF IK KLAP EROP.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dan, scherpe bamboe met poep insmeren en verstoppen in de jungle?
Is ergens wel zonde toch, als je het kan wil je het ook in praktijk brengen. Al is het om voor mensen op te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben vreedzame boy.
Heb het nog nooit in de praktijk gebrachtNooit ruzie dit dat.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kunnen we je nog vertrouwen als mod als jij je eigen woorden al niet vertrouwt.
Moet je wel kracht in je klauwen hebben en dat hebben die ventjes niet die over matten liggen te rollenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bovendien kan je zo ook wel iemands zijn kaak breken.
Wie heeft het over ruziequote:Op woensdag 30 mei 2018 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nooit ruzie dus deze uitspraak slaat kant noch wal
[..]
IK HEB GEWOON NOOIT RUZIE JA HOU NOU JE TERINGBEK DICHT OF IK KLAP EROP.
16-28 juliquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan altijd upgraden en ik denk dat ik daar wel wat beters kan vinden. Wanneer kan je?
Die slaat je in elkaar en breekt zijn eigen botten tegelijkertijdquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet iemand die het anders niet relaxed vindt dat zijn note-aantal verhoogt is van 15 naar 64 sinds jouw aanstelling.
Je weet het wel. Jij vindt sporten stom en iets anders zoeken ook, je vindt het prima zo. Series en blowen.quote:
Tsja, wat moet ik doen, als een soort budget-batman de straten op om ruzietjes te sussen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ergens wel zonde toch, als je het kan wil je het ook in praktijk brengen. Al is het om voor mensen op te komen.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet je wel kracht in je klauwen hebben en dat hebben die ventjes niet die over matten liggen te rollen
Je bent al dertig, tijd voor een degelijke vrouw in plaats van een makkelijke snol.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die slaat je in elkaar en breekt zijn eigen botten tegelijkertijd
Ik ben 27quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent al dertig, tijd voor een degelijke vrouw in plaats van een makkelijke snol.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet het wel. Jij vindt sporten stom en iets anders zoeken ook, je vindt het prima zo. Series en blowen.
Je neemt jezelf en dit forum veel te serieus TARDIS.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet iemand die het anders niet relaxed vindt dat zijn note-aantal verhoogt is van 15 naar 64 sinds jouw aanstelling.
mijne is ook de pan uit gerezenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is toch vet. Ontwapenen kan je toch? Als een eckte bruce lee ben jij de held van de straat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik doen, als een soort budget-batman de straten op om ruzietjes te sussen?![]()
Ongeacht eventuele vechtsportervaring, een mes tussen de ribben blijft vervelend ook.
nog 2 jaarquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent al dertig, tijd voor een degelijke vrouw in plaats van een makkelijke snol.
Te lange zin, ik ben moe.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijne is ook de pan uit gerezen
Daarom uit ik vanaf nu niet meer mijn mening en plaats alleen nog maar domerifasol weer een post vol reacties
Ik ga geen nodeloos gevaar opzoeken natuurlijk, ik ben vader hè.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is toch vet. Ontwapenen kan je toch? Als een eckte bruce lee ben jij de held van de straat.
misschien moet jij eens beginnen met het serieus nemen met jouw functiequote:Op woensdag 30 mei 2018 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je neemt jezelf en dit forum veel te serieus TARDIS.
Praat je ook zo over je eigen vriendin?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff dat is al bijnaquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet niet meer met wie ik zou gaan trouwen als ik op mn dertigste nog single ben
Als ze naar zo'n plek zou gaan wel :squote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Praat je ook zo over je eigen vriendin?
wat doe ik nu weer verkeerd danquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet jij eens beginnen met het serieus nemen met jouw functie
Je hebt niet helemaal opgelet, geeft niet. 63 is de toename sinds 14-03-2018 en niet het eindproductquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zou geloof ik met DjeDje trouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wie was het. Kan iemand voor me mycroften
Je kunt het slechter treffen als je daar ook kinderen mee wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zou geloof ik met DjeDje trouwen.
Vriend, Terry verlaat de club.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet jij eens beginnen met het serieus nemen met jouw functie
lijkt me sterk het was een stabiele vrouw die mijn kinderen kan barenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zou geloof ik met DjeDje trouwen.
Ja en dan straks een gekke quote hier en dan ga je helemaal wild en dan laat je je account verwijderen en krijgen wij nog meer tekst boven onze postbalk, mooi niet dus.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wie was het. Kan iemand voor me mycroften
De enige stabiele vrouw hier is Chloroform.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me sterk het was een stabiele vrouw die mijn kinderen kan baren
Ik heb werkelijk nog nooit iemand geslagen heb jij geen controle over je impulsen opgeblazen wasbeer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vorig jaar brak ik mijn middenhandsbeentje op iemand zijn kaak
Als je gaat voor stabiel moet je niemand op FOK gaan daten in ieder gevalquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me sterk het was een stabiele vrouw die mijn kinderen kan baren
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vorig jaar brak ik mijn middenhandsbeentje op iemand zijn kaak
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je nooit op discord gezien wat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand geslagen heb jij geen controle over je impulsen opgeblazen wasbeer.
Hij deed er verder niet stoer mee, we hebben het enkel de gehele duur van zijn gipsje over moeten horen enzo.quote:
Misschien liggen jouw grenzen hoger en/of ben jij mensen literair de baas.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit iemand geslagen heb jij geen controle over je impulsen opgeblazen wasbeer.
Dat zal dan wel een van die periodes geweest zijn dat ik er niet was, heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij deed er verder niet stoer mee, we hebben het enkel de gehele duur van zijn gipsje over moeten horen enzo.
Was inderdaad heerlijk toen je er niet was.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een van die periodes geweest zijn dat ik er niet was, heerlijk.
Ik steek mijn kop in het zand, ik ben bang voor conflict.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Misschien liggen jouw grenzen hoger en/of ben jij mensen literair de baas.
Ik hoop dat je met dat matknuffelen wel een stuk scherper bent dan je tegenstander want dit is beschamend.quote:
Snap ik wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was inderdaad heerlijk toen je er niet was.
Ik jou ook niet en dat is nu net het probleemquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw haarlijn is en of jij compenseert. Heb jou nog niet echt goed gezien
Jij hoeft mij nimmer te vrezenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop in het zand, ik ben bang voor conflict.
Ja bruine band dus uitzonderlijk scherp.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met dat matknuffelen wel een stuk scherper bent dan je tegenstander want dit is beschamend.
Ik ben ook niet bang voor jou behalve toen ik dacht dat je wilde dat ik je pijpte achter een bosje.quote:
Kon je nog wel eens iets zeggen destijds. Je waardeert iets pas wanneer het weg isquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was inderdaad heerlijk toen je er niet was.
Blij dat te horenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor jou behalve toen ik dacht dat je wilde dat ik je pijpte achter een bosje.
Ga jij dat niet doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga jij Anneloos leren wat het is om blauwe plekken op de baarmoeder te hebben of wat.
Ja vrijheid blijheid toen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kon je nog wel eens iets zeggen destijds. Je waardeert iets pas wanneer het weg is
Enige dat je kan is rollenbollen met je tegenstander, schei uit man.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja bruine band dus uitzonderlijk scherp.
Misschien moet je eens meegaan naar Poekoelan, kan ik je leren hoe je iemand op de kaak slaat zonder je vingers te breken.
Is goed schatje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Enige dat je kan is rollenbollen met je tegenstander, schei uit man.
Wie is er omstreeks 14-03 bijgekomen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vrijheid blijheid toen.
De verloedering is begonnen met haags.
Wat voor 'n kutje heb jij?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben allen mannen hier ineens een blond kutje![]()
![]()
Ik begroet die gozer toch slechts joh.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben allen mannen hier ineens een blond kutje![]()
![]()
Beter je best doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik jou ook niet en dat is nu net het probleem
Heb heel de middag als een vis in het water gelegen dus heb niet echt last van de warmte momenteelquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fifa, douchen moet je vlak voor het slapengaan doen met dit weer.
Heeft met in slaap vallen te maken volgens de mensenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb heel de middag als een vis in het water gelegen dus heb niet echt last van de warmte momenteel
Dat lijkt mij leuk. Stuur jij een linkje?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we samen gouden koppel filmpjes kijken
Gelukkig heb ik mij succesvol tegen dat verlangen gevochten en is de vermoeidheid nu weg. Dus heb gewoon een normale nachtrust tegemoet te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft met in slaap vallen te maken volgens de mensen
Nou, best wel een lekker kutje.. so I hear.. maarja misschien zeggen ze dat wel, omdat ik compenseer met mijn mondjequote:
waarom kom je niet langsquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk. Stuur jij een linkje?
Nou nou en dat in het openbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, best wel een lekker kutje.. so I hear.. maarja misschien zeggen ze dat wel, omdat ik compenseer met mijn mondje
Heb ama nog nooit een interessant gespreksonderwerp aan zien snijden dus dit is aan dovemansoren gerichtquote:
Ja is zo ook wel al grotendeels droog denk ik. Maar moet het ook even opruimen.quote:
het wordt een weekje Malediven met Anneloos sorryquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb ama nog nooit een interessant gespreksonderwerp aan zien snijden dus dit is aan dovemansoren gericht
Waarom hebben we het niet over onze vakantie in sunny beach?!
haha net als je KUTquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is zo ook wel al grotendeels droog denk ik. Maar moet het ook even opruimen.
Word ik onzeker van.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom hebben wij elkaar niet op snap
Lekker danquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het wordt een weekje Malediven met Anneloos sorry
quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik open niets meer! Want je doet stom
I rather notquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom vriend doen we een weekendje Limburg bij die gekke mod.
Ik bedoel ik begin net met sporten en jij hebt al die gains al.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Schei uit man. Je hebt de genetische loterij lang geleden gewonnen
Huh, dit is nieuw.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het wordt een weekje Malediven met Anneloos sorry
haargrens lolquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Schei uit man. Je hebt de genetische loterij lang geleden gewonnen
ik welquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik weet niet wat ik zal gaan doen dit weekend
we gaan soipen in tillyquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor leuks heb je op de planning staan vriend
Nee verloren R&Pers.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:12 schreef Vasion het volgende:
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
Wie zit hier nou weer achter? Klagende VBLers?
Je geeft ze wel erg veel credit. De enigen die daar toe tot in staat zijn, zijn wij zelfquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:12 schreef Vasion het volgende:
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
Wie zit hier nou weer achter? Klagende VBLers?
VBLer -->quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je geeft ze wel erg veel credit. De enigen die daar toe tot in staat zijn, zijn wij zelf
Wist je dat veel koraalriffen sterven door de verzuring, zo voel ik me ook door de zuurheid in deze SCquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahhh hans pans... koraal der sc
snap ik... gelukkig ben jij er, en samzz, en ama, prof, vk, haags, zoskquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wist je dat veel koraalriffen sterven door de verzuring, zo voel ik me ook door de zuurheid in deze SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |