Populairste is alleen niet hetzelfde als lekkerste of beste.quote:
Kloot. Als je in buurt bent geef ik je wel een keer een potje mee.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:59 schreef Sigaartje het volgende:
Mayo zelf maken schijnt niet moeilijk te zijn. Ik heb wel eens satesaus zelf gemaakt, was best lekker.
Welke buurt is dat?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:10 schreef Chinless het volgende:
[..]
Kloot. Als je in buurt bent geef ik je wel een keer een potje mee.
mag wel, maar dan moet het op de verpakking staan, en dat doen ze liever nietquote:Op zondag 3 juni 2018 00:13 schreef Spanky78 het volgende:
Die sojaolie is genetisch gemodificeerd. Mag niet hier.
Geen slecht idee. Met Oliehoorn bijv.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:16 schreef Spanky78 het volgende:
Ga je nog een ronde 2 doen? Ben benieuwd.
De Mayo-Meetquote:Op maandag 4 juni 2018 00:01 schreef Lunatiek het volgende:
Leuke test. Dit zou je eigenlijk met een CUL-team moeten doen (die dan dus de mayo's aanleveren en de aangebroken pot mee naar huis nemen), zodat je er meer kunt testen.
Hmmmquote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Mayo-MeetAllemaal een potje van je lievelingsmayo mee en dan zien of dat zo blijft.
Deze man weet.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:01 schreef RickoKun het volgende:
Vergeet alles wat men hierboven zegt.
Brander mayonaise is de allerlekkerste. Alleen niet bij de standaard winkel te koop.
Ik koop daar een emmer van de groothandel van.
Zit meer suiker dan azijn inquote:Op zondag 3 juni 2018 22:01 schreef RickoKun het volgende:
Vergeet alles wat men hierboven zegt.
Brander mayonaise is de allerlekkerste. Alleen niet bij de standaard winkel te koop.
Ik koop daar een emmer van de groothandel van.
Zelf maken. Calve heeft iets Belgisch tegenwoordig zag ik.. maar zal nog wel suiker in zitten.quote:Op zondag 1 juli 2018 10:29 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een tip voor goede zure mayonaise zoals ze die in België hebben? Maar dan in NL verkrijgbaar...
quote:Op zondag 1 juli 2018 10:29 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een tip voor goede zure mayonaise zoals ze die in België hebben? Maar dan in NL verkrijgbaar...
Die ga ik ook eens proberen. Weet je nog hoe het potje eruit zag?quote:Op zondag 1 juli 2018 18:10 schreef Spanky78 het volgende:
Lidl heeft heel aardige citroen-mayonaise. Laatst bij mijn ouders geproefd, viel me echt niet tegen. Lekker zuur en fris. Iets minder zwaar azijn als die Belgisch Franse , maar wel erg goed.
Groene deksel, groen etiketquote:Op zondag 1 juli 2018 18:15 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens proberen. Weet je nog hoe het potje eruit zag?
Top! Dank!quote:Op zondag 1 juli 2018 18:18 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Groene deksel, groen etiket
https://www.supermarktaan(...)oenmayonaise-500-ml#
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |