Die fietsen niet. Die verplaatsen zich per tokkiebak en opgevoerde lawaaierige snorfietsenquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:15 schreef Harvest89 het volgende:
Als je de volgende keer de fiets van iemand anders oppakt en meters verder neergooid, hoop ik dat die fiets eigendom is van een kaalgeschoren tokkie van twee meter, met tattoosleeve, trainingsbroek, pitbulls, en strafblad.
Daarna blijf je wel van andermans fietsen af denk ik.
Ik zat ook al te denken. Lijkt meer op een paperclip.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
is dit een hilarische grap van het een of ander?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
is dit een hilarische grap van het een of ander?
Dit zijn nou fietsnietjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken. Lijkt meer op een paperclip.
Ah ja dat lijken wel nietjes inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn nou fietsnietjes
[ afbeelding ]
Gewoon een hek dus. En wat is dat voor een lelijk gebouwquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vind het prima, beter dan die fietsbeugels zodat je half op de grond moet liggen om je fiets vast te makenquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Die fietsnietjes zijn kut, weinig efficiënt.
Van die stellingen zijn fijn, past een hoop in.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het prima, beter dan die fietsbeugels zodat je half op de grond moet liggen om je fiets vast te maken
Duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kapsalon Le Louvre he. Snap je hemquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon een hek dus. En wat is dat voor een lelijk gebouw
Das een barrel, geen fiets.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Fuck de officiële fietsparkeerplekken. Gewoon je fiets aan een willekeurig paaltje vastmaken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Fuck de officiële fietsparkeerplekken. Gewoon je fiets aan een willekeurig paaltje vastmaken:
[ afbeelding ]
Wageninguuuuhquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon een hek dus. En wat is dat voor een lelijk gebouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |