quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je die stappen dan ook even laten zien terwijl ik het op een lopen zet?
You snooze you lose!quote:
ik ben teleurgesteldquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk helemaal geen TT
[..]
Doe normaal.
dat lijkt me duidelijk.quote:
Ja nogal racistisch om te denken dat joden niet kunnen roeienquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me duidelijk.
beetje jammer dat die jimmy er weer van die vreemde associaties op na houdt
precies.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nogal racistisch om te denken dat joden niet kunnen roeien
moest grinnikenquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:23 schreef LCMS het volgende:
jongens, ik vind die grappen niet kunnen hoor
lekker jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:23 schreef LCMS het volgende:
jongens, ik vind die grappen niet kunnen hoor
Gewoon een bagel of diamant aan een stok voorhouden. Komt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nogal racistisch om te denken dat joden niet kunnen roeien
Weet je hoe koperdraad is ontstaan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon een bagel of diamant aan een stok voorhouden. Komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet je hoe koperdraad is ontstaan?Hopen voor jou dat haags er niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
[..]
Weet je hoe koperdraad is ontstaan?Dat lijkt me stug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezoquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen voor jou dat haags er niet is
Die werkt voor het CIDIquote:
[..]
Weet je hoe koperdraad is ontstaan?Ik hou wel van dat soort humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat gewoon tegen iedereen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Weet je ook hoe Fries als taal is ontstaan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort humor
Maar dat gewoon tegen iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb nog iets moois voor je:
KLB / kleine pener
Ik heb een reactie achtergelaten
ik bedoel die van jezusquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima formaat waarschijnlijk anders maak je dit soort topics niet
Neequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je eerste bericht buiten de SC in 5 jaar zeker?
Neequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:06 schreef LCMS het volgende:
Jongens, zullen we ons hiervoor opgeven:
https://tourdutrecht.nl/
Primaquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:06 schreef LCMS het volgende:
niet weten dat tong al een concept was voor de userquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zin om dronken baggertopics aan te maken met een mooie vrouw?
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
die tijd hebben we achter ons gelaten
Voor tong80 was er niks, behalve misschien WCH. En toen kwam de oerknal.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet weten dat tong al een concept was voor de user
Waarom? Voelde het niet goed?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vind je het erg als ik aber app?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het komt maar zelden voor dat ik geen bier lust..quote:
Een blonde Leffe of zoquote:
ik drink doordeweeks niet, tenzij vakantiequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het komt maar zelden voor dat ik geen bier lust..
Ik ga toch gvd niet fietsen!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:06 schreef LCMS het volgende:
of een hertog Jan grand specialquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een blonde Leffe of zo.
Of een Liefmans met een schep ijs.
Mag ookquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of een hertog Jan grand special
Wat mannelijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ook.
Ik vind sowieso veel biertjes wel lekker.
het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink doordeweeks niet, tenzij vakantie
Goede policy.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink doordeweeks niet, tenzij vakantie
Da's de andere kant van het spectrum dan he.quote:
Het hoeft ook niks te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
dan kan het ook nooit wat worden tussen ons
Oké helderquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de andere kant van het spectrum dan he.
Nee. Ik sport 3x in de week.
Maar ik heb een fietstrauma van de middelbare school (elke dag 13km heen en 13km terug, 6j lang) dus nu doe ik dat alleen als ik ergens heen moet. Niet voor m'n lol.
zou je dat willen onderzoeken bij samzz?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een penis en jij denk ik niet
Klopt. Ik ben dan ook verre van mannelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een penis en jij denk ik niet
Sorry, ik ben geen lustobjectquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hoeft ook niks te worden.
Gewoon brute NSA seks.
Heerlijkquote:
je laat vast weleens een boertjequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dan ook verre van mannelijk.
Dan zal ik af en toe roepen dat je lelijk bent, ok?quote:
Als ze dat doet is het alsof een griekse sirene zingt, zo aanlokkelijk!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je laat vast weleens een boertje
Dat zeiden ze thuis al jarenlang dus liever nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zal ik af en toe roepen dat je lelijk bent, ok?
Ben je gek. Ik poep ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je laat vast weleens een boertje
Als Samzz een biertje zou zijn, zou ik t keihard adfundummen!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Samzz het volgende:
Westmalle is wel mijn favoriet. En Sint Bernardus.
Aww........quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat zeiden ze thuis al jarenlang dus liever niet
topwijf!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze dat doet is het alsof een griekse sirene zingt, zo aanlokkelijk!
quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Samzz een biertje zou zijn, zou ik t keihard adfundummen!
Als je van poep houdt heb ik nog wel een mesthoop vol.quote:
Als ik toch eens hetero was he... zo smooth, ZO SMOOTH!quote:
Je houdt wel van geconstipeerde mensen?quote:
Wij zouden een goed stel zijn hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik toch eens hetero was he... zo smooth, ZO SMOOTH!
Bitter?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jupiler vind ik echt heel matig, te waterig en niet bitter genoeg.
Gewoon ff je vinger erin hangen dan, je bent zelf al bitter genoegquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jupiler vind ik echt heel matig, te waterig en niet bitter genoeg.
quote:
Samzz is verliefd op Hans en wordt gemasseerd en kookt voor onlogischquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zou je dat willen onderzoeken bij samzz?
ja hoor, dan duw je het er nog verder in tot het er bij de neus uit komt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je houdt wel van geconstipeerde mensen?
Nog wat leuks van plan deze week?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
mooi, met mij ook, bedankt weer voor de interesse
werken (lees FOK!ken), beetje gezellig doen van het weekend en vooral veel caren. En jij?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog wat leuks van plan deze week?
Ik heb echt mijn kans gemist bij Sammz, maar zo is het leven.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samzz is verliefd op Hans en wordt gemasseerd en kookt voor onlogisch
Ik zie nou zo'n playdoh spaghetti maak ding voor mequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja hoor, dan duw je het er nog verder in tot het er bij de neus uit komt.
op mn dikke reet in de tuin zitten, bier zuipen en BBQ'enquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
werken (lees FOK!ken), beetje gezellig doen van het weekend en vooral veel caren. En jij?
Ik ga Hans meeten in damsco op vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog wat leuks van plan deze week?
niks mis mee, beetje mest rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je van poep houdt heb ik nog wel een mesthoop vol.
Ja, niet best hequote:Op woensdag 30 mei 2018 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nou zo'n playdoh spaghetti maak ding voor me
Gezellig, hoe laat zal ik er zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
op mn dikke reet in de tuin zitten, bier zuipen en BBQ'en
Hoezo, creëer je toch een nieuwe kansquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn kans gemist bij Sammz, maar zo is het leven.
Oh jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan mybestfriendssweddingen als we 40 worden?
O wacht, dat is al snel voor mij-O-
Nee joh.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn kans gemist bij Sammz, maar zo is het leven.
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Voor jou zet ik heel mijn leven op de kop als het moet
Bier is ook 50% paardenhormoon.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan zijn, maar vind bier gewoon bij een man horen
En een man die wijn drinkt is vrouwelijk?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt ook door al die reclames natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik krijg van rode wijn migraine en dat wordt gezien als vrouwenkwaaltje dus dat zou kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een man die wijn drinkt is vrouwelijk?
Bij witte wijn wel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst wijn gedronken en ik scheer mijn benen, dus zeg het maar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is migraine wen vrouwenkwaal of het veroorzaken van migraine?quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik krijg van rode wijn migraine en dat wordt gezien als vrouwenkwaaltje dus dat zou kunnen
Het is geen vrouwenkwaal maar zo wordt het vaak gezien. Maar het hebben van migraine.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is migraine wen vrouwenkwaal of het veroorzaken van migraine?
Ja beetje vrouwelijk wel maar een man kan gewoon schijt hebben, die mogen gewoon wat meerquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is migraine een vrouwenkwaal of het veroorzaken van migraine?
Maar je fietst, dus daar zal t dan wel meet te maken hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb laatst wijn gedronken en ik scheer mijn benen, dus zeg het maar.
En op stap ook wel, in de kroeg.quote:
In mijn bidons zit gewoon water hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je fietst, dus daar zal t dan wel meet te maken hebben.
Ik was een keer uitgenodigd voor een rosé-avond van een studentenvereniging waar ik nooit kwam, en we dronken die meuk weg als limonade. Heb nog nooit zo hard gekotst.quote:
Wat saaiquote:
dat is wel een beetje het gevaar van die meuk jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer uitgenodigd voor een rosé-avond van een studentenvereniging waar ik nooit kwam, en we dronken die meuk weg als limonade. Heb nog nooit zo hard gekotst.
En ditquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Pik in je kont is nog minder gay.
Dat is sowieso niet gay als je gewoon sokken aanhebt hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet leuk om te zeggen over Meloetje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb nog een gebruikt matras te koop staan
Of als je nohomo zegt. Dat zijn de regels.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet gay als je gewoon sokken aanhebt hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet leuk om te zeggen over Meloetje.
Sorry, maar ik vind rose drinkers gay noemen echt beledigend voor mijn volk, ja!quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus ik laatst zo'n vent die ik in het park tegenkwam afzuigen, slik ik alles netjes door, wilde hij me kussen, wat een flikkerquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of als je nohomo zegt. Dat zijn de regels.
Oeh, die moet ik onthouden voor Azpi!quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet gay als je gewoon sokken aanhebt hoor.
Ik heb wel meer gezien dan foto's van haar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
hoewel ik nog nooit foto's van haar heb gezien, maar ja
Juistquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus ik laatst zo'n vent die ik in het park tegenkwam afzuigen, slik ik alles netjes door, wilde hij me kussen, wat een flikker
Ik had gewoon een beetje behoefte aan affectie ja!quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus ik laatst zo'n vent die ik in het park tegenkwam afzuigen, slik ik alles netjes door, wilde hij me kussen, wat een flikker
geen interessequote:Op woensdag 30 mei 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb nog een gebruikt matras te koop staan
Kut tegen je tongquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
Vanaf nu doe ik weer gewoon alsof ik hetero ben, want dit wordt allemaal wel wat eng
Jouw volk is gay, of jouw volk zijzn de rose-drinkers?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind rose drinkers gay noemen echt beledigend voor mijn volk, ja!
haha dat is echt fucking gay ja, wat een loser.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn volk, de homo's.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jouw volk is gay, of jouw volk zijzn de rose-drinkers?
Ik een seksueel getinte maatschappij lijkt me aseksueel zijn best sufquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
Vanaf nu doe ik weer gewoon alsof ik aseksueel / incel ben, want dit wordt allemaal wel wat eng
Des te knapper om je staande te houdenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een seksueel getinte maatschappij lijkt me aseksueel zijn best suf
ohhhh die rosedrinkers, gotchaquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn volk, de homo's.
Land van gaytopia, regenboog vlag, patronus de eenhoorn.
kom danquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
Heb wel weer eens zin in een goede piemel trouwens.
Ik ben heel aandachtbehoevend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:11 schreef LCMS het volgende:
als TARDIS. er is gaat het ook over maar één ding hè
Zou jouw penis nog niet met een tang aanraken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samzz is er lovend over hoor, kweenie
Stoom. En Rose. Uit de oren!quote:
Brrrquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoom. En Rose. Uit de oren!
We drinken gvd zoete witte wijn met ijs of Liefmans ja
proloflofprof, bruisende fontein van levendigheid op een braakliggende dodenakker vol gevaarquote:
Ik niet trouwens.quote:
Amethistkwarts is een combinatie van amethist en witte kwarts.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
proloflofprof, bruisende fontein van levendigheid op een braakliggende dodenakker vol gevaar
Tuurlijk, was gewoon lekker droogquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dit echt leuk? Gotsamme zeg
Ik zei toch al dat ik moest lachen om slechte grappenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dit echt leuk? Gotsamme zeg
Echt hequote:Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik moest lachen om slechte grappen
Je bent een prima homo, zo te zien.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet trouwens.
Droge witte wijn bij vis
Rode wijn bij de rest van t eten
Rose soms op een terrasje
Maar voor de rest bierrrrrrrr
Zeer zeker nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, is gewoon afgezaagde troep.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ben nog nooit ontgroend hahahha
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amethistkwarts is een combinatie van amethist en witte kwarts.
Werking
Amethist werkt beschermend, zuiverend, ontspannend, brengt harmonie en innerlijke rust. Het maakt je hoofd helder en geeft inzicht in je gedrag en in de keuzes die je maakt. Hierdoor helpt het slechte gewoontes en verslavingen te erkennen en achter je te laten. Het geeft ook inzicht in gevoelszaken en kan helpen bepaalde ervaringen een plaats te geven, waardoor je bij de verwerking van emotionele pijn, trauma's en verlies en rouw naar een volgend stadium geholpen wordt. Amethist creëert een veld met lichtenergie om zich heen welke je aura en - als de steen groot genoeg is - een ruimte kan reinigen en beschermen. Het kan de kruin en het derde oog openen waardoor de steen geschikt kan zijn voor mensen die willen starten met het ontwikkelen van hun intuïtie en spirituele vaardigheden. Ook helpt het contact maken met hogere energieën en gidsen en is het een goede steen ter ondersteuning van meditatie. Fysiek heeft amethist een positieve werking op de hersenen en het zenuwstelsel, kneuzingen, hoofdpijn en migraine en slaapproblemen (zoals nachtmerries).
De kwarts versterkt de werking van de amethist in deze steen.
Is toch prachtig dit Etto, het past precies bij jou als persoon.
Nee, je bent dan ook geel hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ben nog nooit ontgroend hahahha
dacht dat we iets haddenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat zou alleen zo zijn als ik zou ontkennen
TRquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Werp jezelf van een brug
Niet te hoog hoor, je moet niet dood.
Nee, want ik hou niet van ABBAquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent een prima homo, zo te zien.
Omdat ik je nummer niet hebt en jij je smartphone niet in dat strakke wielrenbroekje kan proppen!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
OOOOOH RING RING RING, WHY DON'T YOU GIVE ME A CALL?
Daarvoor hebben ze vakjes/zakjes in het shirt voor op de onderrugquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik je nummer niet hebt en jij je smartphone niet in dat strakke wielrenbroekje kan proppen!!!!!!
hans in een strak broekje... lekker hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik je nummer niet hebt en jij je smartphone niet in dat strakke wielrenbroekje kan proppen!!!!!!
hoe weet je datquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hans in een strak broekje... lekker hoor
ik sta op dit moment voor je raam.quote:
Gelukkig geef ik geen neuk en geniet lekker van m'n Abt 12.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje vrouwelijk wel maar een man kan gewoon schijt hebben, die mogen gewoon wat meer
Is hij zichzelf aan het strelen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sta op dit moment voor je raam.
Vreemd dat je 'm aanhebt wel, en jezelf aan het fotograferen bent, maar staat prima.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik sta op dit moment voor je raam.
Vreemd dat je 'm aanhebt wel, en jezelf aan het fotograferen bent, maar staat prima.
Alleen EK/WK met vrienden op grootscherm en bier en zoquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zie ik als een groot pluspunt
Houd je van voetbal?
Zowel mannelijk gedrag als een mannelijke reactiequote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig geef ik geen neuk en geniet lekker van m'n Abt 12.
Ja en er staat een muziekje opquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij zichzelf aan het strelen?
Ik kan vanavond niet, want ik ga naar War of the Worldsquote:
Laat je ook boeren en scheten?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig geef ik geen neuk en geniet lekker van m'n Abt 12.
Het ging me meer om dat je graag wilt meeten, maar dan maar voor mijn raam gaat staan als zo'n enge voyeur in plaats van dat je netjes aanklopt.quote:
Hij wil waarschijnlijk meatenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat je graag wilt meeten, maar dan maar voor mijn raam gaat staan als zo'n enge voyeur in plaats van dat je netjes aanklopt.
We hadden net geconcludeerd dat ik dat niet doe en niet poep en dus ook geen scheten laat.quote:
Net als Hoinkquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat je graag wilt meeten, maar dan maar voor mijn raam gaat staan als zo'n enge voyeur in plaats van dat je netjes aanklopt.
ja maar...quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
winden laten en poepen is niet hetzelfde. Maar oké, wat jammer, is echt een genot.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden net geconcludeerd dat ik dat niet doe en niet poep en dus ook geen scheten laat.
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden net geconcludeerd dat ik dat niet doe en niet poep en dus ook geen scheten laat.
Waar hebben jullie het over gehadquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laatst nog een avondje met hem geterrast.
Heeft ie nog steeds zo'n walrussnor?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laatst nog een avondje met hem geterrast.
Winden laten of poepen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
winden laten en poepen is niet hetzelfde. Maar oké, wat jammer, is echt een genot.
Het Belgische poepen hoop ik dan tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om bij Sammz te poepen en me dan flink te schamen.
Ja sorry. Prof twijfelt aan mijn vrouwelijkheid en dan krijg je dat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit serieus het gespreksonderwerp?
Ik krijg plaatsvervangende schaamte hierquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry. Prof twijfelt aan mijn vrouwelijkheid en dan krijg je dat.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het Belgische poepen hoop ik dan toch.
Ik vind dat echt akelige spraakverwarringenquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij zich daarna schaamt dan doet het er niet toe welke van de twee het isquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als hij zich daarna schaamt dan doet het er niet toe welke van de twee het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |