quote:
Picsquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wij vechten dat wel even achter de schermen uit
Banaanvraag!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]het werkt!!
[ afbeelding ]
Even een zonder note-aantallen
quote:
het sloeg echt nergens op. 1e aflevering hoe de barbapapa is ontstaan...quote:
soep ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
Dank je! Heb je tips voor een goede lunch?
Frikandellenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
Dank je! Heb je tips voor een goede lunch?
Frituur is altijd goedquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het sloeg echt nergens op. 1e aflevering hoe de barbapapa is ontstaan...
Barbamama was een negerin toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zaadje in de grond. En hoppa
jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Barbamama was een negerin toch?
Dat was wel gewaagd voor die tijd.
doe jij fasten ?quote:
moentjuh is superfast!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha ik heb een (nutteloze) doel die ik moet halen
Ja bedoel ik sorry duitse spelling en chapeauquote:
Bijna voorbij dan weer aan de koffiequote:Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bedoel ik sorry duitse spelling en chapeau
okquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bijna voorbij dan weer aan de koffie
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:54 schreef Limoentjuh het volgende:
:''bolken is wel belangrijk ja! TJILP!''
solly!quote:
jaaaaaaaquote:
quote:
jawel, even een stortbui hier.quote:
bij jou mag de zon blijven schijnen.quote:
Je was toch voor regen ?quote:
Tering lekkerquote:
Als het niet regent gaan we allemaal dood.quote:
op een user?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zit nou al uur op iemand te wachten
Jaja, ik kom zo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kom er eens vanaf dan, das ook niet aardigquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
moest paar keer lezen voor ik m begreepquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kom er eens vanaf dan, das ook niet aardig
Altijdquote:
nee ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
oke. mag ik je wel succes verder wensen
hoor meerdere klachten jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fifa online worldcup is kut allemaal van die try hards.
Ik mag toch hopen dat dat laatste shot niet het eindresultaat is.quote:
Ze moeten op skill niveau mensen matchen.quote:
pfffquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten op skill niveau mensen matchen.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat laatste shot niet het eindresultaat is._
Nu matchen ze op je connectie sterkte geloof ik dan moet je net geluk hebben.quote:
haha zwarte pietquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat laatste shot niet het eindresultaat is._
jawelquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten niet meer genoeg minuten in deze maand
Een of andere show voor kankerbestrijding. 'Nederland staat op tegen kanker'. En omdat er dan iets ludieks in zo'n show moet zitten, hebben ze drie BN'ers uitgenodigd om anderhalf uur als levend standbeeld in die show te staan.quote:
correctquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze maand heeft nog maar 2017 minuten.
man man manquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:22 schreef I. het volgende:
[..]
Een of andere show voor kankerbestrijding. 'Nederland staat op tegen kanker'. En omdat er dan iets ludieks in zo'n show moet zitten, hebben ze drie BN'ers uitgenodigd om anderhalf uur als levend standbeeld in die show te staan.
Dat is Arjen Robben die een levend standbeeld van Johan Cruijff moet voorstellen.
Okequote:Op woensdag 30 mei 2018 14:22 schreef I. het volgende:
[..]
Een of andere show voor kankerbestrijding. 'Nederland staat op tegen kanker'. En omdat er dan iets ludieks in zo'n show moet zitten, hebben ze drie BN'ers uitgenodigd om anderhalf uur als levend standbeeld in die show te staan.
Dat is Arjen Robben die een levend standbeeld van Johan Cruijff moet voorstellen.
Nou erg ludiek.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:22 schreef I. het volgende:
[..]
Het verschil met de top is groter dan datquote:
Wie heeft de Africa oorlog gewonnen in onz?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil met de top is groter dan dat
Grrrr kan ik ook niet meer inhalen.
Aaaah dank je wel manquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven
Jij gefeliciteerd met verliezen van afhaalchineesquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven
Nou gemeen zeg, dat is nog helemaal niet beslistquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij gefeliciteerd met verliezen van afhaalchinees
Sorry. Was niet gemeen bedoeld.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou gemeen zeg, dat is nog helemaal niet beslist
Dev al een tijdje niet gezien.quote:
Hele rare dingen laten posten, en overtuigen dat het geen kwaad kanquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:29 schreef Hallojo het volgende:
Wat kunnen we doen om Limoentjuh alsnog te diskwalificeren?
Tentamen voor wat ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vrijdag een tentamen... maar zoals jullie merken zoek ik elke mogelijke afleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is een kloon, dus een nieuwe regel invoeren dat kloons niet toegestaan zijn. Met terugwerkende kracht uiteraard.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:29 schreef Hallojo het volgende:
Wie zegt dat 't een kloon is?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een kloon, dus een nieuwe regel invoeren dat kloons niet toegestaan zijn. Met terugwerkende kracht uiteraard.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:29 schreef I. het volgende:
[..]
Hele rare dingen laten posten, en overtuigen dat het geen kwaad kan
We kunnen vragen of Monitor/bondage de scores van Haags erbij kan doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:29 schreef Hallojo het volgende:
Goed plan! Iedereen voor?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een kloon, dus een nieuwe regel invoeren dat kloons niet toegestaan zijn. Met terugwerkende kracht uiteraard.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken zeurende rugpijn en het is net iets te warm om heel de dag binnen te zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom een klotedag?
Ik had een vechterij in de klas. Vlak voordat ik binnenkwam. Bloed spoot alle kanten op.
Drie tanden scheef, twee lln geschorst.
Verkeerde PI wel, bij zo'n post.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken zeurende rugpijn en het is net iets te warm om heel de dag binnen te zitten.
Echt hè, wat een afgunstquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar dit maakt mijn overwinning nog leuker voor mij
Je moet ook bewegen met rugpijn, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken zeurende rugpijn en het is net iets te warm om heel de dag binnen te zitten.
Bassiequote:Op woensdag 30 mei 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen #Bassie
ik dacht dat het over jou gingquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom een klotedag?
Ik had een vechterij in de klas. Vlak voordat ik binnenkwam. Bloed spoot alle kanten op.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed dat bassie is gestopt.
Nog even een paar jaar genieten met zen vrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi mooi.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:41 schreef I. het volgende:
Duidelijk ergens inspiratie opgedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi mooi.![]()
Nee, gelukkig niet.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:41 schreef I. het volgende:
Waarom ben je FOK! aan het kopieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi mooi.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duidelijk ergens inspiratie opgedaan
Weet niet wat jij daarin vergelijkbaar vindt met FOK!, op het feit na dat het ook een forum is, maar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom ben je FOK! aan het kopieren?
Het is een forum. En Nederlands.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:44 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet wat jij daarin vergelijkbaar vindt met FOK!, op het feit na dat het ook een forum is, maar goed.
Zmok?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
NTklas: 23 jongens en 5 meiden. Haantjesgedrag ten voeten uit. Vaak vermakelijk, maar dat was het vandaag niet.
Neh. Dat is niet gesticht door een FOK!er.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:47 schreef I. het volgende:
[..]Ja precies ja. Dus Bokt.nl is ook een FOK! kopie.
Dus iemand die op fok registreerd is mag geen forum openen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh. Dat is niet gesticht door een FOK!er.
Heftig. Gebeurt dat vaak ? Vechtpartijen in de klas ?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom een klotedag?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |