SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe bruinbakken in de zon..............Tot Utopia 2.0...........
ik vind het maar een torso op heel korte pootjes, beetje misluktquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, speciaal voor de fans.
[ afbeelding ]
meer meer meerquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Sorry voor misschien een domme vraag; maar de stream houdt dus zo op en we weten niet wie er gaat winnen vandaag?
Ben metéén klaarwakker!quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Pas vrijdagavond 19:30 kun je de finale op tv zien.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Sorry voor misschien een domme vraag; maar de stream houdt dus zo op en we weten niet wie er gaat winnen vandaag?
niet dom hoor, snap het ook allemaal niet meer, waneer en wat, en dan komt die tweede editie er ook nog tussendoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Daarom ook 'voor de fans'.. Ik vind hem ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het maar een torso op heel korte pootjes, beetje mislukt
Voorzichtig hè.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe bruinbakken in de zon..............Tot Utopia 2.0...........
Vrijdag avond pas in de Live uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Dat komt door dat lage kruis.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het maar een torso op heel korte pootjes, beetje mislukt
Niks moelijks aan de streams blijven aan, tot morgen denk ik daarna kun je dus Uto2 kijken via de streamsquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet dom hoor, snap het ook allemaal niet meer, waneer en wat, en dan komt die tweede editie er ook nog tussendoor
Betwijfel of het live isquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrijdag avond pas in de Live uitzending
Dacht het niet. Alleen nog maar meer negativiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef ndid het volgende:
De twin rollen de banner op.
Fay: oh deze banner, ik hoop dat hij mij zoveel geluk heeft gebracht.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Vrijdag in de tv-uitzending heb ik begrepen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:23 schreef DenXD het volgende:
Staat in het bericht in de krantquote:
Denk ik ook..er komt gewoon een SL tot morgenochtend...dan zien we het terrein...vrijdagochtend komen de mensjes binnen denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks moelijks aan de streams blijven aan, tot morgen denk ik daarna kun je dus Uto2 kijken via de streams
Zoiets denk ik ook idd, maar zullen eerst 5 zijnquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Denk ik ook..er komt gewoon een SL tot morgenochtend...dan zien we het terrein...vrijdagochtend komen de mensjes binnen denk ik
Nog dommer dan de meesten hier al dachten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:25 schreef ndid het volgende:
Twins: straks kunnen we nooit meer naar de werkschuur. Kunnen we nooit meer hout halen.
Even later: alsof ik dat zo vaak deed.
Kan toch nooit live zijn als de bewoners vandaag te horen krijgen wie er gewonnen heeft...Die notaris van maandag zei ik zie jullie woensdagquote:
Als het goed is verlaten de bewoners ook vandaag het terrein..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:30 schreef DenXD het volgende:
Ok, maar dat wordt natuurlijk toch wel gelekt voor vrijdag neem ik aan? Of is er een sniperteam aan de rand van de loods die buitenstaanders tegenhoudt?
Zo staat het in de krant, zij zullen het wel weten.. maar de kijkers idd niet en dan maar live uitzenden waar ze kijkers laten weten wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:29 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Kan toch nooit live zijn als de bewoners vandaag te horen krijgen wie er gewonnen heeft...Die notaris van maandag zei ik zie jullie woensdagSorry maar ik snap er geen pepernoot meer van
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Demi: ik heb het gevoel dat half Nederland voor ons is.![]()
![]()
wishful thinkingquote:
Echt niet.....quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef ndid het volgende:
Wie weet komt er straks nog wel een zwarte envelop. Waarin wordt verteld dat de bewoners vandaag wel vertrekken, maar dat ze pas vrijdag te horen krijgen wie de winnaar is.
Dat zou ik het slimst vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef ndid het volgende:
Wie weet komt er straks nog wel een zwarte envelop. Waarin wordt verteld dat de bewoners vandaag wel vertrekken, maar dat ze pas vrijdag te horen krijgen wie de winnaar is.
Ik vermoed dat ze daar tot vrijdag blijven en de winnaar dan al bekend is maar wij dat pas zien en horen in de tv-uitzending. Tenslotte valt er nog een hoop te doen daar. De drankvoorraad moet worden weggehaald en meer van dat alles.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het goed is verlaten de bewoners ook vandaag het terrein..
Ongelofelijk die 2.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Demi: ik heb het gevoel dat half Nederland voor ons is.![]()
![]()
Hebben ze de drank niet meegegeven voor de voedselbank?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar tot vrijdag blijven en de winnaar dan al bekend is maar wij dat pas zien en horen in de tv-uitzending. Tenslotte valt er nog een hoop te doen daar. De drankvoorraad moet worden weggehaald en meer van dat alles.
zou het meest logische zijn iddquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:31 schreef ndid het volgende:
ze zijn echt gestoord wanneer ze dat zelf gaan doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar tot vrijdag blijven en de winnaar dan al bekend is maar wij dat pas zien en horen in de tv-uitzending. Tenslotte valt er nog een hoop te doen daar. De drankvoorraad moet worden weggehaald en meer van dat alles.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef ndid het volgende:
Fay: Zou het hebben geholpen de banner, het vliegtuig, het eindfeest, dat al die mensen voor ons zijn gaan flyeren
Demi: vast wel, dat moet hebben geholpen. Dat al die toppers dat voor ons hebben gedaan.
Ze kunnen het beter met zijn allen opdrinken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef goldback het volgende:
[..]
ze zijn echt gestoord wanneer ze dat zelf gaan doen.
Niet zo best hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef Hagenesie het volgende:
Hoe werden de twins op tv neergezet? Dit zal veel uitmaken.
drank is al wegquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien maar zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze de drank niet meegegeven voor de voedselbank?
Kan ook geen spuitbus meer horen zonder aan haar te denken, onze levenskunstenaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahhh, op de valreep hoor ik een spuitbus in mijn oor..
Het zal toch niet![]()
Oh nee, het is Bas.
Zou niet weten waarom niet, het is hun troep toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef goldback het volgende:
[..]
ze zijn echt gestoord wanneer ze dat zelf gaan doen.
Spaar je dan ook de moeite.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:36 schreef PTLe het volgende:
De laatste Cap van mij ...................ik kan ze niet meer ziet die 2 truttekes .
[ afbeelding ]
De laatste Ivan rochels vliegen over het terreinquote:
zo erg, ga ik weg bij het gegil van die twins komt er zo'n rochel aan brrrr.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste Ivan rochels vliegen over het terrein
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:41 schreef ammartje het volgende:
[..]
zo erg, ga ik weg bij het gegil van die twins komt er zo'n rochel aan brrrr.
Ik dacht dat ik er nog een hele lading zag staanquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen keus omdat Marjet alle bussen heeft meegenomen?
Mooi portret, snap niet dat Romy dat niet heeft meegenomen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Wat een figuur.
Opruiming... en rechts onderin het hoofd van Reums![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef chufi het volgende:
Beste inwoners, we hebben ons een dag verrekend.. De uitslag / grande finale is pas morgen
Of meteen door naar een inrichting.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
soort hang dag
verkanzie zit dr op
wachten op die boesje naar Airport
staan ook nog schilderijenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mooi portret, snap niet dat Romy dat niet heeft meegenomen.
Morgen komen de mods met alle info over het Uto2 forum Mario. Tot dan kun je vrolijk in een van de Uto2 betreffende topics proberen te vragen. Wij weten het ook niet preciesquote:
Die gele stoel wilde Ivan toch hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
staan ook nog schilderijen
en andere dingen waarvan men riep
ik wil dit en dat
paspoppen ..kroonluchter , kledingrekken,gele Batsie stoel
nog aardig wat meuk
Wat zal er nu door heb heen gaan?quote:
Ik deed maar een gooi hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er nog een hele lading zag staan
oude bildertopic mag niet weg en facebooktopic ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen komen de mods met alle info over het Uto2 forum Mario. Tot dan kun je vrolijk in een van de Uto2 betreffende topics proberen te vragen. Wij weten het ook niet precies
Hoe vaak ga je dit nog vragen terwijl het antwoord al gegeven is en jij daar ook weer op reageerde?quote:
Eerst Marjet en toen Ivan geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gele stoel wilde Ivan toch hebben?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Net kinderen achterin je auto ...
"zijn we er al, zijn we er al, zijn we er al?"
"hoe lang nog, hoe lang nog, hoe lang nog"
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:45 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Wat zal er nu door heb heen gaan?
Sws hoe heeft het kunnen gebeuren dat ik hier met 2 kleine irritante kleuters opgescheept zit
Familie van de twins?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
oude bildertopic mag niet weg en facebooktopic ook niet
Bas zei gisteren dat ze er Donderdag niet meer waren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
Kerstmis moesten ze ook altijd 2 dagen vantevoren vieren...
Misschien doen ze dat nu ook zo bij het einde en gaan ze pas morgen overdag weg....
Hun bedden hebben ze gewoon opgemaakt enzo...
31 mei is de laatste dag van Utopia 1 en vrijdag 1 juni is de 1e dag van Utopia2.
Bas vond 50000 zeker mooier staanquote:
Eerder zei hij tegen de twins: dat kan op donderdag, maar dan zonder camera's.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Bas zei gisteren dat ze er Donderdag niet meer waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Denk het wel. Vind het nergens op slaan als dat het isquote:
Ja, verdomd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Net kinderen achterin je auto ...
"zijn we er al, zijn we er al, zijn we er al?"
"hoe lang nog, hoe lang nog, hoe lang nog"
Klopt, mensen die daar sliepen waren aardig opgeruimd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:48 schreef DeKenau het volgende:
Het is me wel opgevallen dat de vide er altijd netjes uitzag
Ik ook. Fay zegt ook helemaal niet straks zie ik chipp weer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:51 schreef DaniqueV het volgende:
Twins hebben gisteravond meerdere malen gezegd dat afgelopen nacht de laatste nacht daar nog slapen zou zijn. Vandaag Utopia stopt voor hun allemaal. Enige opvallende is dat ze niet over naar huis gaan gesproken hebben. Vermoed dat ze nog 2 nachten ergens anders slapen
quote:
decor van Talpa en niks meer te verdienen...quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet, het is hun troep toch?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef PTLe het volgende:
Dit is het einde dit doet de deur dicht hier zijn geen woorden voor .....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🤣😂quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is wel toepasselijk... Uto 1 is misgegaan... probeert u het later nog eens![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is wel toepasselijk... Uto 1 is misgegaan... probeert u het later nog eens![]()
![]()
[ afbeelding ]
😂quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zou Marjet de deur niet dicht doen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef PTLe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef PTLe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel een melding komen danquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Silves het volgende:
Dit is geen waardig afscheid van UT1..geen mededeling van de stem..om ons te bedanken en wat info voor morgen, hoelaat de nieuwe bewoners binnen komen..pff
Een anticlimaxquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Silves het volgende:
Dit is geen waardig afscheid van UT1..geen mededeling van de stem..om ons te bedanken en wat info voor morgen, hoelaat de nieuwe bewoners binnen komen..pff
Werkt er niemand bij hotel de witte bergen. Of kent iemand die er werkt hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik ook. Fay zegt ook helemaal niet straks zie ik chipp weer.
Ze zullen alles wel voor vrijdag bewaren, maar inderdaad geen waardig afscheid.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Silves het volgende:
Zou dan ook familie en fans moeten zijn. Sta je daar straks voor niks😂quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Angel79 het volgende:
Is er iemand die vandaag die richting in gaat? Ook om te kijken of ze er echt uitkomen
En voor wát eigenlijk?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Hagenesie het volgende:
We hebben het toch maar mooi 4 en halfjaar volgehouden. 💪
Heb wel wat anders te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Angel79 het volgende:
Is er iemand die vandaag die richting in gaat? Ook om te kijken of ze er echt uitkomen
Maar wel geld af houden stelletje rattenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:59 schreef schizolientje het volgende:
ik had de illusie al niet maar dit zou wel een heel erg klantonvriendelijke sluiting zijn van de streams, als dit echt het laatste is
Whaha😆quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben echt de grootste kneus... gedeelte van mijn werk verschoven omdat ik de laatste uurtjes niet wilde missen (hier dan eigenlijk)![]()
![]()
![]()
Nou, het was iedere minuut waard![]()
Ff bellen: met .... van de productie van Utopia. Klopt het dat er 4 hotelkamers gereserveerd zijn? 😇quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Werkt er niemand bij hotel de witte bergen. Of kent iemand die er werkt haha
Net als het verloop van het programma hahaquote:
You are not alone.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben echt de grootste kneus... gedeelte van mijn werk verschoven omdat ik de laatste uurtjes niet wilde missen (hier dan eigenlijk)![]()
![]()
![]()
Haha ja.Maar bedoelde voor iemand die er missch heel dicht bij woondequote:Op woensdag 30 mei 2018 11:59 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zou dan ook familie en fans moeten zijn. Sta je daar straks voor niks😂
Talpa en ethiek gaan niet samen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Maar wel geld af houden stelletje ratten
precies...en dat laatste nachie geroep is hen gevraagd denk ik. Voor de tv uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik ook. Fay zegt ook helemaal niet straks zie ik chipp weer.
Heb al 1 jaar een ban daar zo,n 15 mensen op een dezelfde datum, ben benieuwd of deze ook een nieuwe start krijgen bij ut2..quote:
Ze denken vast: al die sukkels gaan toch door naar Utopia 2 dus waarom een afscheid.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:59 schreef schizolientje het volgende:
ik had de illusie al niet maar dit zou wel een heel erg klantonvriendelijke sluiting zijn van de streams, als dit echt het laatste is
Echt ja en zonder tralalaquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef PTLe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier ook stiekem onder werktijd ☺quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Ow kon ik het maar ....jij weet beterquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doen wat je 4 en een half jaar verslonst hebt?
Of ze er echt uitkomenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:00 schreef HiDiHo het volgende:
De oude speler is terug...we kunnen weer terugspoelen
😂🤣 en dan toch verbaasd zijn dat de streams zo abrupt eindigen 🤔quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Net als het verloop van het programma haha
Lijkt het ook bijna 😂🤣quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:04 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Of ze er echt uitkomen![]()
Klinkt als een bevalling
Als je het beeld liet staan zie je de oude speler...niet dat ie werkt maar tochquote:
ja 🤣quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:04 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
😂🤣 en dan toch verbaasd zijn dat de streams zo abrupt eindigen 🤔
O, bedoel je dat. Vond het bij tijden ook heel erg gezellig hier. Maar we gaan toch gewoon door neem ik aan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Voor de cos. Heb hier toch veel gelachen
Een ban? Heb je het zó erg gemaakt dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb al 1 jaar een ban daar zo,n 15 mensen op een dezelfde datum, ben benieuwd of deze ook een nieuwe start krijgen bij ut2..
Tot in Utopia 2 maar weer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:02 schreef PTLe het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne middag met al wat je gaat toen en tot ziens maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kijk het een maand aan. Toevallig vandaag weer geld afgeschreven😀quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, bedoel je dat. Vond het bij tijden ook heel erg gezellig hier. Maar we gaan toch gewoon door neem ik aan?
Dan ben je in ieder geval niet voor niks opgestaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit hier ook stiekem onder werktijd ☺
Nee dat is het ergste..21 januari is mijn moeder overleden aan kanker..de streamers in die tijd condoleerde me, en hoe erg kanker wel is!! een ban voor het woord kanker...quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een ban? Heb je het zó erg gemaakt dan?
tot vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:02 schreef PTLe het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne middag met al wat je gaat toen en tot ziens maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat is waar 😉quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval niet voor niks opgestaan.
Goed idee ja ik probeer er wel op te letten altijd, sterkte nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dat is het ergste..21 januari is mijn moeder overleden aan kanker..de streamers in die tijd condoleerde me, en hoe erg kanker wel is!! een ban voor het woord kanker...
Als ik daar een ban voor zou krijgen zou ik niet eens terug willen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dat is het ergste..21 januari is mijn moeder overleden aan kanker..de streamers in die tijd condoleerde me, en hoe erg kanker wel is!! een ban voor het woord kanker...
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
3 niet zo zeuren .
Over en uit .
[ afbeelding ]
Ja die 2 gekken gillen wel , als er iemand in de buurt is kan het horen .quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. Het is begonnen. Degene die over een uurtje daar in de buurt zijn zouden het kunnen horen als de twins winnen...![]()
We gaan het vrindagavond zien.
Als het ons nog boeit.
Oké.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je het beeld liet staan zie je de oude speler...niet dat ie werkt maar toch
Thanks..let ook op het woord verslaafdquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed idee ja ik probeer er wel op te letten altijd, sterkte nog
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
Oude speler met terugspoelfunctie
[ afbeelding ]
Nee dat klopt, maar ook voor die andere streamers op die dag..heb ze nooit meer gehoord of gezien, ook niet onder een andere naam, was een leuke tijd toen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Als ik daar een ban voor zou krijgen zou ik niet eens terug willen.![]()
Ik heb ook nog een en ander te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aan de grote schoonmaak..
ja het laatste wat we zagen waren die klote lampenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
En zo eindigde Utopia 1 - 30 mei 2018
x6kntj6
Auw Fritsie , dan maar bij elkaar koffie drinken ..............toch ?quote:
Kan ook een botje zijnquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Als ik daar een ban voor zou krijgen zou ik niet eens terug willen.![]()
Jongens, wat doen jullie allemaal met me.quote:
Gatver weet je niets beters te verzinnenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik had wel een paar tieten van Wendy van dijk verwacht
En anders horen we ze wel jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja die 2 gekken gillen wel , als er iemand in de buurt is kan het horen .
Ik zie het ook ff aan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Kijk het een maand aan. Toevallig vandaag weer geld afgeschreven😀
Een ban voor altijd?? heb ze meerder malen een mail gestuurd, en dat je geen antwoord terg krijgt is voor mij zo,n tegenvaller.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Het laatste verslag van Utopia 1 een kleine opsomming is het eigenlijk
UTO / Streamverslagen#29
Ja, een beetje raar of niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:15 schreef goudsbloemetje het volgende:
wat een disrespect tegenover trouwe streamers.... die hier meer dan 4 jaar volgen en betalen .gewoon beeld op zwart... ...dat was het
Jesus, wat belachelijk zeg!quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dotteke ook jij bedankt voor al je verslagen !quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
UTO / Streamverslagen#29
Dat is zeker vreemd , het is ook gewoon een woord , niks met schelden te makenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Een ban voor altijd?? heb ze meerder malen een mail gestuurd, en dat je geen antwoord terg krijgt is voor mij zo,n tegenvaller.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dotteke ook jij bedankt voor al je verslagen !![]()
Morgen, lees Uto2 topic staat het in of p de Uto site bij Krantquote:
Eerst afkicken hequote:Op woensdag 30 mei 2018 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Mogen we hier nu verder babbelen of gaat dit nu ook op slot?
Inderdaad, zonder jullie zouden we erg veel gemist hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:09 schreef PTLe het volgende:
Bedank filmpjes makers voor al jullie tijd , het was geweldig![]()
Geen idee ik blijf gewoon wachtenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen, lees Uto2 topic staat het in of p de Uto site bij Krant
Maar we betalen gewoon doorquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet dom hoor, snap het ook allemaal niet meer, waneer en wat, en dan komt die tweede editie er ook nog tussendoor
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:15 schreef Dotteke het volgende:
UTO / Streamverslagen#29
Ah dank jequote:Op woensdag 30 mei 2018 12:18 schreef krabje het volgende:
Het is zover...
30 Mei 2018 12:00
Utopia 1 is niet meer via de livestreams te bekijken.
Zoals je ongetwijfeld gezien hebt is Utopia 1 niet meer via de livestreams te bekijken. De grote finale van Utopia is vrijdag 1 juni om 19:30 uur te zien bij SBS6.
Wij willen jullie bedanken voor jullie trouwe betrokkenheid bij Utopia 1 en hopen natuurlijk dat jullie bij Utopia 2 ook weer van de partij zijn. Houd deze website goed in de gaten, want over de website van Utopia 2 volgt snel meer nieuws.
Bedankt, namens team Utopia.
waar staat dat?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:18 schreef krabje het volgende:
Het is zover...
30 Mei 2018 12:00
Utopia 1 is niet meer via de livestreams te bekijken.
Zoals je ongetwijfeld gezien hebt is Utopia 1 niet meer via de livestreams te bekijken. De grote finale van Utopia is vrijdag 1 juni om 19:30 uur te zien bij SBS6.
Wij willen jullie bedanken voor jullie trouwe betrokkenheid bij Utopia 1 en hopen natuurlijk dat jullie bij Utopia 2 ook weer van de partij zijn. Houd deze website goed in de gaten, want over de website van Utopia 2 volgt snel meer nieuws.
Bedankt, namens team Utopia.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Auw Fritsie , dan maar bij elkaar koffie drinken ..............toch ?![]()
Ha jij kan onze spion worden voor wat er gebeurtquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:18 schreef PTLe het volgende:
Toch krijg ik nog steeds andere kleine beeldjes
[ afbeelding ]
ja dus,ik laat de streams wel aan ,want wie weet schakelen ze over naar het nieuwe terrein,je weet maar nooitquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ah dank je
Loop hier al een tijdje als een dwaas met de koptelefoon op , kan ik hem nu afzetten
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]vandaag lukt niet meer, straks eerst weer ff op audientie bij de Oncoloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |