Niet Duits spreken. Niet voorbereid zijn op het vierde rijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar dan is er geen ondertiteling en mijn Duits is matig op zijn best
Ja, ik weet het, ik ben de eerste die tegen de muur gaat ben ik bang.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet Duits spreken. Niet voorbereid zijn op het vierde rijk.
Kansloos he. Hier in NL heb je dan dat je kunt bellen om te weten wat er in je toekomst gaat gebeuren en weet ik veel wat voor onzin allemaal. In Duitsland heb Die Trovato's, Auf Streife, Blaulicht Report, Hebammen im Einsatz, en meer van dat soort shitquote:
Ik ben opgegroeid met Duitse tv. Kwam beter door dan de Nederlandse zenders.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kansloos he. Hier in NL heb je dan dat je kunt bellen om te weten wat er in je toekomst gaat gebeuren en weet ik veel wat voor onzin allemaal. In Duitsland heb Die Trovato's, Auf Streife, Blaulicht Report, Hebammen im Einsatz, en meer van dat soort shit
De mods gaan eerst. Daarna mag jijquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben de eerste die tegen de muur gaat ben ik bang.
Hoezo? Ben je bruin? Dan neem je toch plastische chirurgie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben de eerste die tegen de muur gaat ben ik bang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |