SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2 mutsen kunnen beter geen kerel nemen , maar gewoon lekker samen gaan wonen,quote:
de utopiaan van de eeuwquote:Op woensdag 30 mei 2018 07:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
En wat vinden wij van de spetterende finale?
[ afbeelding ]
Hoezo, zijn toneelstukje is goed in beeld gebracht in de uitzending gisteravond..quote:
Voorlopig staat hij op 1 en geeft het resultaat van de streamers al wel aan dat het dicht bij elkaar ligt. Mehmet wint met 28 % en Demi krijgt vrijwel geen stemmen want de twins vragen om stemmen op Fay.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoezo, zijn toneelstukje is goed in beeld gebracht in de uitzending gisteravond..
Alhoewel ik betwijfel of het tv kijkers zullen zijn, die stemmen..
Zomaar een gevoel..
Ook de twins kwamen er nog genadig vanaf, zo zielig geplaagd door Ivan..
Ik denk echter dat hij en Mehmet de meeste kans maken
Ik mag het hopen. Wat mij betreft doen de Tweeling en Bas niet mee met de finale. Vind er helemaal niets positiefs inzitten. Voor mij gaat het dan ook tussen Ivan en Mehmet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoezo, zijn toneelstukje is goed in beeld gebracht in de uitzending gisteravond..
Alhoewel ik betwijfel of het tv kijkers zullen zijn, die stemmen..
Zomaar een gevoel..
Ook de twins kwamen er nog genadig vanaf, zo zielig geplaagd door Ivan..
Ik denk echter dat hij en Mehmet de meeste kans maken
Het zijn ook niet de gezelligste mensen die over zijn gebleven..quote:
Wie staat op 1?quote:Op woensdag 30 mei 2018 08:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig staat hij op 1 en geeft het resultaat van de streamers al wel aan dat het dicht bij elkaar ligt. Mehmet wint met 28 % en Demi krijgt vrijwel geen stemmen want de twins vragen om stemmen op Fay.
De anderen zullen dus ook wel rond de 20 % hebben gezeten en dan ook alle drie.
Aanname dat de tv kijkers en streamers min of meer hetzelfde stemmen
Bas, tenminste ik neem aan dat je het over hem hadquote:
Ik denk dat Bas een goede kans maakt ja..Voor mij persoonlijk vind ik niet dat hij het verdiend, maar goed, het zij zoquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Bas, tenminste ik neem aan dat je het over hem had
van mij ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |