Hoever is dat van 020?quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je mag een keer bij mij thuis komen kijken hoor, maar dat schilderij is verre van mislukt.
quote:
Ze zijn welkom maar of ze dat geloven?quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:48 schreef Soury het volgende:
Wel tof die TT misschien komen er wat meer cossers
Natuurlijk niet de cos is een veilige havenquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn welkom maar of ze dat geloven?
Ik denk niet dat jij veel notes hebt zoals ik je ken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik accepteer geen autoriteit van de mods. Beter lees ik het dus niet.
Klopt maar ik ben er toch even voor gaan zitten. Ik heb me prima vermaaktquote:
Overmorgen is het allemaal andersquote:
11quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij veel notes hebt zoals ik je ken.
Nou dat zijn vast positievequote:
Was redelijk snel klaarquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben er toch even voor gaan zitten. Ik heb me prima vermaakt
Notities van moderators wanneer je je in hun ogen niet gedraagt. Bedoeld voor gebruik achter de schermen, het aanleggen van een dossier om je een ban aan te smeren.quote:
Jij bent ook braaf. Hoeveel?quote:
Heb 1 meer .. Ja positief zijn ze .. Vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zijn vast positieveIk had er 300 plus door te worstelen
Oh echt jij bent altijd zo politiek correctquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb 1 meer .. Ja positief zijn ze .. Vooral zo doorgaan
Hoeveel heb jij dan nu?quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt jij bent altijd zo politiek correct
Ah thx ..quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
otities van moderators wanneer je je in hun ogen niet gedraagt. Bedoeld voor gebruik achter de schermen, het aanleggen van een dossier om je een ban aan te smeren.
Nee, ik lag nogal eens overhoop met Lord_Vetinari toen hij mod was in C&H en ook Schatje aka Mylene was geen fan van mijquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zijn vast positieveIk had er 300 plus door te worstelen
Na vandaag zal het wel weer opgelopen zijn even kijken 134quote:
Oh ik keek even maar jij zit ook hier sinds 2003. Nou dat valt wel mee. Ik heb nog nooit een ban gehad btw. (Wat ik wel eens verdiende)quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik lag nogal eens overhoop met Lord_Vetinari toen hij mod was in C&H en ook Schatje aka Mylene was geen fan van mijOok in RLS ben ik wel eens geband door toedoen van Pietje.
Geen ban? Wow, dat zou ik niet verwacht hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik keek even maar jij zit ook hier sinds 2003. Nou dat valt wel mee. Ik heb nog nooit een ban gehad btw. (Wat ik wel eens verdiende)
Ja ach soms is het wat heter hier op fokquote:
https://www.fok.nl/shop/shownotesquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waar kun je dat nakijken dan?
Ik ben min of meer een noob.
Die zien we even niet meer terugquote:
Ja ik ga ook zo nog een peukiequote:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je denken .? Valt wel mee denk ik .. maar goed
je post ook bijna nooit ...quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:05 schreef Cargamelk het volgende:
0 notes hier .. ben erg goed om op mijn handen te gaan zitten denk ik.
We horen het graag..quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen ban? Wow, dat zou ik niet verwacht hebben
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen ban? Wow, dat zou ik niet verwacht hebben
Welke sprak je toen wel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Klopt deed ik in de BB tijd ook niet .. sprak toen de taal nog niet goed.
Ja ..maar ik wil niet met jou kletsen ...ook een beetje bot misschien...quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:28 schreef Yaksa het volgende:
Nog iemand wakker hiero?
Beetje bot misschien
Het periodiek besproeien met water kan het dak met tenminste 10 graden verlagen in een warme periode. Kost je wel een paar centen qua aanleggen van een dergelijke installatie. (Ongeveer 300 euro).quote:
?quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:46 schreef snetje het volgende:
Ik loop dus weer eens gigantisch achter hier dus...
Latersquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:46 schreef Yaksa het volgende:
Denk dat ik Rienk morgen maar weer 'ns ga bellen, kijken waar hij nu is.
Mocht ik contact krijgen dan meldt ik het hier wel weer.
Vooralsnog, Welterusten allemaal en tot morgen maar weer.
Weer een slaap plek ..en kaas te pakken ...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:32 schreef pullup het volgende:
Ik ga hier alvast zitten want het gaat vast druk worden zometeen
We gaan aardig voor ze doenquote:
Maar 24 uur schat ik zoquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als jullie nog iets terug willen zien..ik heb nu ff tijd
Het is mooi geweest wat mij betreftquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
Als jullie nog iets terug willen zien..ik heb nu ff tijd
En een ladder van 20 meterquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het periodiek besproeien met water kan het dak met tenminste 10 graden verlagen in een warme periode. Kost je wel een paar centen qua aanleggen van een dergelijke installatie. (Ongeveer 300 euro).
Ja ik verwacht ook dat de nieuwe er morgen om 12 uur in gaanquote:
Die zullen dan ook nog wel even moeten wachten met een beetje pechquote:
Nee ik verwacht dat de oude bewoners voor 14 uur uit utopia zijnquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zullen dan ook nog wel even moeten wachten met een beetje pech
Ik ben nu al gewend hieroquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vreemd he, dat de COS dicht is. Gelukkig maar kort.
WIE DOET HEM DICHTquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vreemd he, dat de COS dicht is. Gelukkig maar kort.
Wat ik bedoel is een automatische sproei installatie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog geloof ik er geen reet van want we hebben nu ook periodiek gruwelijke buien
Ik zie ook geen verschilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |