Twee keer de helft.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
En nu serieus. Hoeveel cm is van jullie?
En waarom vraag je dat niet dan? Het mag wel als je het wil weten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja ik vraag jou toch ook niet hoe diep je kut is?
Een ruime 15 55 cm hierquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Tsja, wat is dik, wat is dun?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
15 cm dus.
Nu we toch eerlijk zijn: dik of dun?
6quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Rond de 16 cm. Wel is hij dik genoeg voor een grotere maat condooms.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Rond de 16 cm. Wel is hij dik genoeg voor een grotere maat condooms.Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Veel meer kan ik niet zeggen)
Dat laatstequote:Op woensdag 30 mei 2018 09:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Slappe toestand zeker. Of je bent een chinees.
De gemiddelde omtrek schijnt zo'n 9 tot 12cm te zijn. Daar zit ik wel op, iig. Maar goed, is dat dik of dun?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen als er vergelijkingsmateriaal is kun je praten over dik en dun.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Oeh!
(Veel meer kan ik niet zeggen)
Okay. Dan is het normaal.quote:
Ik denk dat dat gemiddeld isquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:32 schreef AMS76 het volgende:
[..]
De gemiddelde omtrek schijnt zo'n 9 tot 12cm te zijn. Daar zit ik wel op, iig. Maar goed, is dat dik of dun?
Ik pijnig mijn hersenen om in mijn geheugen te graven, maar ik weet het niet precies. Zal straks even bekijken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
En jij? Lippen die naar buiten komen of is het een compact pakketje?
Anders maak je even een selfiequote:Op woensdag 30 mei 2018 09:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Okay. Dan is het normaal.
[..]
Ik denk dat dat gemiddeld is
[..]
Ik pijnig mijn hersenen om in mijn geheugen te graven, maar ik weet het niet precies. Zal straks even bekijken.
Say CHEESE!quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:42 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is een briljant idee!
* Hexxenbiest kijkt links en rechts of er iemand aan komt
450 cm echt fantastisch.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wel frappant dat jij hier te vinden bent.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Juist niet.
[..]
Dat kan nooit fantastisch zijn.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel frappant dat jij hier te vinden bent.
Wie?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:53 schreef steelhead het volgende:
De grootste is van Jonah Falcon, 34 cm, maar wat ik begrijp is dat seks niet echt mogelijk is voor hem.
Gewoon is meer dan prima.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het gaat over peners, dan ben jij er altijd.
hexx, ik wil niet opscheppen maar..quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:54 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Dit is de eerste. Omdat ik momenteel ook echt nieuwsgierig ben.
Hoe lang is van jou?
Ik heb gelezen dat je dan een soort ring moet gebruiken. Dus tot daar en niet verderquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:53 schreef steelhead het volgende:
De grootste is van Jonah Falcon, 34 cm, maar wat ik begrijp is dat seks niet echt mogelijk is voor hem.
Gewoon is meer dan prima.
Nu probeer je opzettelijk mij in spanning te maken....quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hexx, ik wil niet opscheppen maar..
De gozer met de grootste natuurlijke pener in de wereld. Google enzo. Er is ook een mexicaan, maar dat was niet op natuurlijke wijze.quote:
Geen idee, zover het niet onderzocht. Ik neem aan dat de omtrek ook wel hoger zal liggen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je dan een soort ring moet gebruiken. Dus tot daar en niet verder
Omtrek is meestal geen probleem.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:59 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen idee, zover het niet onderzocht. Ik neem aan dat de omtrek ook wel hoger zal liggen.
Gewoon volle vuist erin. Hoppaquote:
Geen 60cm hebbenquote:
als een wurm, auw.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:46 schreef JimmyDean het volgende:
Heb een mooie 6 centimeter, schoon aan de haak.
Meer penistopics maken dan volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
wow, nog best een succestopic geworden, niet dat dat me verbaast van mezelf maar oke.
https://www.cosmopolitan.(...)-ideale-penislengte/
15,8 cm vinden vrouwen trouwens ideaal
en hexxenbiest moet vaker online zijn want zij is best wel een toffe user
Alles voor de viewsquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Meer penistopics maken dan volgens mij.
18 cm maar ik moet het meer hebben van de dikte.quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
En hoeveel is van jou zonder de ballen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt omdat veel mannen de ballen mee meten bij het meten van de omtrek.
Hoe dik?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:00 schreef Atak het volgende:
[..]
18 cm maar ik moet het meer hebben van de dikte.
Ik heb mijn penis laten verwijderen en ritueel laten verbranden ten behoeve van de mensheid.quote:
Als dank zullen we een borstbeeld van jou maken, ook om op die manier jou toch nog te laten voortbestaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb mijn penis laten verwijderen en ritueel laten verbranden ten behoeve van de mensheid.
Zet hem maar op het hoogste punt van Nederland naast een gouden beeld van een beer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Als dank zullen we een borstbeeld van jou maken, ook om op die manier jou toch nog te laten voortbestaan.
Het lijkt mij toepasselijker om een bronzen pener ernaast te zetten. Omdat die bij jou ontbreekt, weetjewel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zet hem maar op het hoogste punt van Nederland naast een gouden beeld van een beer.
Het 3 landen punt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zet hem maar op het hoogste punt van Nederland naast een gouden beeld van een beer.
Nooit gemeten. Hoezo?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
En hoeveel is van jou zonder de ballen?
[..]
Hoe dik?
Net alsof de meeste hier objectief metenquote:
Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw eerlijke metingquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:50 schreef steelhead het volgende:
[..]
Net alsof de meeste hier objectief meten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |