1000euro is echt niet nodig hoor, was afgelopen jaar november in lanzarote voor 8 dagen voor rond de 700, das weekje werken oid voor weekje vakantiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:18 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ben al jaren niet op vakantie geweest
alsof ik ff 1000 euro kan weg smijten
ik weet het niet maar die vakantiegangers doen alsof ze meer geld hebben dan ze echt hebben
het geld is opgegaan aan de tattoos
Ben ik de enige die nog altijd Sporthuis Centrum denkt... ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Hey weer een promotielinkje ontdekt
Het concept 'geld lenen' is je vreemd?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat trouwens, doen alsof je meer geld hebt dan je hebt. 'geef mij dat drankje maar voor 20 euro a.u.b.' en dan dat ze zeggen van ow nee toch maar niet ofzo
Volgens mij lang niet meer zo spannend als pak-em-beet een jaar geleden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik ga mooi wat verder weg vanmiddag
Geen geld hebben omdat je met z'n alle op het strand ligt te niksen heel de dagquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:10 schreef Aiciu het volgende:
Niet vlakbij de Middelendse zee wonen en elke dag naar het strand gaan
Inderdaad de mogelijkheden zijn legio.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat trouwens, doen alsof je meer geld hebt dan je hebt. 'geef mij dat drankje maar voor 20 euro a.u.b.' en dan dat ze zeggen van ow nee toch maar niet ofzo
Denk dat er best een franchise te verzinnen is rondom dit idee
doen alsof je seks hebt terwijl je het niet hebt
doen alsof je op vakantie bent inderdaad terwijl je het niet bent
doen alsof je topsporter bent terwijl je het niet bent
Ik zie mogelijkheden
Alleen maar willen werkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Geen geld hebben omdat je met z'n alle op het strand ligt te niksen heel de dag
Lijkt Facebook welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Denk dat er best een franchise te verzinnen is rondom dit idee
doen alsof je seks hebt terwijl je het niet hebt
doen alsof je op vakantie bent inderdaad terwijl je het niet bent
doen alsof je topsporter bent terwijl je het niet bent
Ik zie mogelijkheden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |