Ja klopt. Ik heb dat nu al met die sidebar van mequote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is kut![]()
gepriegel op de pixel
wel leuk als je eindelijk iets hebt wat er mooi uitziet dat weer wel maar functionaltieit maken is veel toffer
De mensen zijn te lief hier, ze wachten gewoon braaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef Limoentjuh het volgende:
ik was aan het tot iemand anders hem zou openen
ik werk nu met het Ionic framework omdat ik wel vaker apps gemaakt heb in angular, maar de styling gaat... stroef.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb dat nu al met die sidebar van meDie hangt constant net een pixel te hoog. Maar als ik dan m'n topiclist er bij pak, hangt hij 50 pixels te laag omdat ik dan een ondertitel onder m'n paginatitel heb.. Moet ik ook weer van alles op gaan bedenken.
Ik ben ook begonnen met simpelweg een bootstrap thema'tje, en daarin alles functioneel werkend gekregen, heb toen al het bootstrap er uitgesloopt en bouw nu m'n scss / js / html weer op vanaf 0
mark had laatste postquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:28 schreef I. het volgende:
[..]
De mensen zijn te lief hier, ze wachten gewoon braaf.
Nice, ja da's wel mooi spul idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik werk nu met het Ionic framework omdat ik wel vaker apps gemaakt heb in angular, maar de styling gaat... stroef.
Voordeel is wel dat je gelijk klaar bent voor IOS Android Windows Phone en de web browsers.
ja het is beter om wat werkend te krijgen dan jaren bezig met optimalisatie en alles voor de verre toekomst.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, ja da's wel mooi spul idd.
Ik was gisteren druk bezig om m'n forum om te gooien naar Vue, ook de routing etc. Bij nader inzien er toch weer uitgesloopt, omdat ik het een beetje overkill vond voor nu. Wellicht dat er een aantal elementen straks wel mooi met Vue geoptimaliseerd kunnen worden, maar in dit stadium is het echt net iets teveel van het goede.
wel jammer van die andere jaloeziequote:
Ja maar die zie ik toch nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wel jammer van die andere jaloeziedie wordt nou pas opgehangen als je klaar bent met al je andere projecten
dat is geen doel opzichquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja man. je gaat nog zeker 13e worden ook
Slaaplekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mark be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mark be likeik doe nooit f5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
mark be likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]hahah ja die zag ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht nahtoch maar niet
Haags pakt het toch wat slimmer aan in MENquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahah ja die zag ik ook
dacht nahtoch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags pakt het toch wat slimmer aan in MENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet gewoon unicode smileys gebruiken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef I. het volgende:
Maar goed, kan altijd nog veranderen natuurlijk
Omdat gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon unicode smileys gebruiken?
welke zijn unicode?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon unicode smileys gebruiken?
Kan je niet de emojis die ook in whatsapp zitten gebruiken, deze zijn ouderwets.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch voor dit soort smileys ga.
sommige werden ook op Hyves gebruikt tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch voor dit soort smileys ga.
Dat zijn gewoon emoji's toch? Dan zou ik dat idd. als standaard moeten meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je niet de emojis die ook in whatsapp zitten gebruiken, deze zijn ouderwets.
Dacht dat die juist nog weer ouder waren, maar zou kunnen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sommige werden ook op Hyves gebruikt toch
Bij die voorgaande denk ik gelijk aan fora en msn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon emoji's toch? Dan zou ik dat idd. als standaard moeten meenemen.
Ja true, het is ook origineel van een bepaald forumpakket wat al jaren bestaat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij die voorgaande denk ik gelijk aan fora en msn.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, het is ook origineel van een bepaald forumpakket wat al jaren bestaat.Die zijn toen verdwaald geraakt op msn.
lawlquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je knipt mij er precies afben 25e
En wat nuquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Oeh ik sta op nr 24 vd zolderkamernerdjes lijst
quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Oeh ik sta op nr 24 vd zolderkamernerdjes lijst
Nicequote:Op woensdag 30 mei 2018 00:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Zolder wordt gebruikt voor mijn hennepplantage
Verkoop je ookquote:
Welke omgevingquote:
en je limoenplantage?quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Zolder wordt gebruikt voor mijn hennepplantage
tuintjequote:Op woensdag 30 mei 2018 00:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar limoenen worden niet op zolders gekweekt
quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ja ik moest nog ff was draaien en dacht blijf dan nog maar even op
Jawel, inmiddels is de topiclijst klaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij nog niet terug gaan werken aan je project
Je gaat wel snel hequote:Op woensdag 30 mei 2018 00:41 schreef I. het volgende:
[..]Toch maar weer wel.
[..]
Jawel, inmiddels is de topiclijst klaar.Ben nu aan het bedenken hoe ik de topicpagina's het mooist kan maken.
Welke maffe meloeniesquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
En die maffe meloenies hier in de hal?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]quote:
[quote]s
1 [youtube][/youtube]* I. up][/sup]
1
2
3<?php
?>
Pabber Gietquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha is een stukje tekst van gabber Piet
quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:45 schreef I. het volgende:
• [SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik zie niksquote:s
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[youtube][/youtube]* I. up][/sup]
Kijk uit met de bedrading hè. Dat de boel niet plat brandt!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk uit met de bedrading hè. Dat de boel niet plat brandt!
Lekker stroom tappenquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk uit met de bedrading hè. Dat de boel niet plat brandt!
Kom je overal ? Van Harlingen tot Maastricht?quote:
Ik niet hoor.quote:
Tuurlijk. Harlingen nooit geweest maar prima, we spreken ergens af wat ons beide goed uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je overal ? Van Harlingen tot Maastricht?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom niet hoor zie al gebeuren dat ik afspreek achter een centraal met een zak geld en er drie mocros op me duiken.
Zag daar laatst een filmpje over wat mij een beetje boos maakte.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Hahahahaha hier moest ik erg om lachen
Nee ik doe niks met drugs hoor.quote:
Wereldje van drugs moet je niet verzeild in raken. Te gevaarlijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag daar laatst een filmpje over wat mij een beetje boos maakte.
K ga even zoeken.
Nee hoezo onzeker tienermeisje. Was gwn grapje omdat jij top24 zoldernerdjes noemdequote:Op woensdag 30 mei 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Onzekere tienermeisje met stoere praat dus
bewaar jij bejaarden op de zolder?quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:14 schreef I. het volgende:
Met bejaarden, die kleding maken. Dat verkoop ik aan kledingwinkels, gouden handel. Af en toe twee broden en een bak water naar boven sjouwen, maar da's geen moeite.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
bewaar jij bejaarden op de zolder?
Kan het niet vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wereldje van drugs moet je niet verzeild in raken. Te gevaarlijkje levensduur wordt meestal ook drastisch verkort.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:15 schreef I. het volgende:
Breien doen ze op hun oude dag toch al. Dus waarom niet met z'n allen op zolder. Verdien ik er ook nog iets aan.
Hahahaha evil hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:16 schreef I. het volgende:
[..]Vooral van die eenzame bejaarden. Niemand merkt dat ze weg zijn, dus geen gezeik mee.
Ik doe me voor als vrijwilligersorganisatie, bij intake vraag ik dan altijd even om de reden van deelname. Wanneer het woordje 'eenzaamheid' naar voren komt, zijn ze direct aangenomen, en neem ik ze mee naar m'n zolder.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]gelijk heb je. En je doet hen ook een gunst. Voelen ze zich nog beetje nuttig
dat was ook grapjequote:Op woensdag 30 mei 2018 01:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoezo onzeker tienermeisje. Was gwn grapje omdat jij top24 zoldernerdjes noemdeen meestal worden er op zolders hennep kwekerijen gehouden toch.
In de winter zie je dat
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan het niet vinden.
ging over een jochie van 14 uit Schijndel die via markplaats had gereageert op een advertentsie voor een parel ketting voor zijn moeder. Na wat contact over er weer met de verkoper werd hij verzocht naar een winkeltje te komen in het winkelcentrum helaas geen winkeltje wel twee stoere gasten die het jochie in elkar beukte en hem van zijn geld beroofde.
Was op omroep brabant.
geen kinders uit derde wereld land nemenquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:20 schreef I. het volgende:
Straks heb ik een arrestatieteam voor de deur staan omdat ze dit wel heel gedetailleerd en verdacht vinden.
Hahaha ik moet hier eigenlijk niet om lachen maar ik verwacht zoiets niet van jouquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:19 schreef I. het volgende:
[..]
Alleen lastig als er weer eens door ouderdom overlijdt. Geeft zo'n troep, en schreeuwende bejaarden.
Hmm, ja, heeft z'n voor- en nadelen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen kinders uit derde wereld land nemen
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik moet hier eigenlijk niet om lachen maar ik verwacht zoiets niet van jouben ik blij dat ik niet ben gaan slapen
Flinke deuk voor dat jochie ook.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja dat soort acties gebeuren wel vaker maar meestal gaat het niet gepaard met geweld. Dat soort mensen verdienen een zware straf
Maar ze zijn jong dus je kan ze makkelijker alles leren en vanaf begin angst injagen. Laten denken dat het daarbuiten een heel erge nare wereld is en dat jij ze een gunst doet door ze veilig binnen te houden en aan het werk te zettenquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:24 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ja, heeft z'n voor- en nadelen.
Voordeel: Ze kunnen lang mee, mits je ze goed voert.
Nadeel: Ze hebben discipline nodig. Dan moet je dus constant een oogje in 't zeil houden of ze wel doorwerken. Da's weer zoveel moeite.
Ik vind dit soort humor wel leuk juistquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:24 schreef I. het volgende:
[..]Geloof me, dit is nog niks met hoe erg ik soms ben.
Da's wel weer waar natuurlijk. Maar dan moet je daar wel weer tijd voor maken. Of je laat gewoon een paar kinderen de leiding geven, en als die het niet goed doen zeggen dat ze naar buiten moeten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ze zijn jong dus je kan ze makkelijker alles leren en vanaf begin angst injagen. Laten denken dat het daarbuiten een heel erge nare wereld is en dat jij ze een gunst doet door ze veilig binnen te houden en aan het werk te zetten
Ja 14 jaar, kan ik me wel voorstellen. Zou ook al een enorme impact hebben gehad op iemand van een ouder leeftijdquote:
een moment weet wel een leukenquote:
Precies, eentje kiezen die de leiding heeft en een beetje aardiger tegen doen. De anderen zullen jaloers worden en dus harder werken omdat zij ook goedkeuring willenquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:28 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel weer waar natuurlijk. Maar dan moet je daar wel weer tijd voor maken. Of je laat gewoon een paar kinderen de leiding geven, en als die het niet goed doen zeggen dat ze naar buiten moeten.
Neural networks zijn wel geinigquote:
understatementquote:
Preciesquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies, eentje kiezen die de leiding heeft en een beetje aardiger tegen doen. De anderen zullen jaloers worden en dus harder werken omdat zij ook goedkeuring willen
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt.
Die kleine zeehond is ondertussen staatssecretaris binnenlandse zaken
Nu al?quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
nu maar slapen
truste papegaaienkoppen
hij heet gewoon echt een zeehondenharses ook nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeetje, wat is 'ie gegroeid.
vind het al laatquote:
Welterusten Flippingmaster. King of the sealsquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
nu maar slapen
truste papegaaienkoppen
truste tarantulapatroonheiligequote:Op woensdag 30 mei 2018 01:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welterusten Flippingmaster. King of the seals
Dank uquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
thanks jullie ook zo
@I kom net graph database tegen, nooit eerder over gelezen mss interessant.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij heet gewoon echt een zeehondenharses ook nog![]()
Zeker nice, vooral voor het genereren van related items, tags, suggestions etc erg praktischquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
thanks jullie ook zo
@I kom net graph database tegen, nooit eerder over gelezen mss interessant.
Kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als Zeehondenfluisteraar moet hij goed uitgerust zijn. Het is zwaar werk
Die zijn ook leukquote:
Waaraan ? Ik zie niksquote:Op woensdag 30 mei 2018 01:45 schreef I. het volgende:
Arrrggh,
Ik erger me hier kapot aan:
[ afbeelding ]![]()
Beetjequote:Op woensdag 30 mei 2018 01:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw ik zag het niet eens![]()
Beetje perfectionistisch l. ?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zal vast een geweldige forum worden
quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
l. l. he's our manif he can't do it, no one can !!
![]()
![]()
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
I. Laat de forumwereld op zijn grondvesten schudden met zijn nieuwe forum
nee hoor je had ook al kunnen zeggen dat jouw forum beste zal zijn etc. maar dat doe je nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:19 schreef I. het volgende:
[..]
Het forum is nog niet eens online, dus moeilijk niet bescheiden te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Maar dat zou bluffen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee hoor je had ook al kunnen zeggen dat jouw forum beste zal zijn etc. maar dat doe je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, lastig opbouwen, zo'n topicpagina.
quote:
zulke kleine dingetjes lijken het, maar juist dat kan het verschil maken tussen een ''oke'' forum en een ''geweldig'' forumquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:41 schreef I. het volgende:
[..]Het is zo lastig om te bedenken wat het mooist is. Knopje links of rechts, posttijd onder of boven, veel of weinig witruimte om de teksten, etc. etc.
Nouuuu, ik zal er alleen nooit een geweldig forum van kunnen maken. Dat kan alleen met hulp van anderen, door het te testen, te gebruiken, feedback te geven, etc.quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zulke kleine dingetjes lijken het, maar juist dat kan het verschil maken tussen een ''oke'' forum en een ''geweldig'' forum
zeg nooit nooitquote:Op woensdag 30 mei 2018 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Nouuuu, ik zal er alleen nooit een geweldig forum van kunnen maken. Dat kan alleen met hulp van anderen, door het te testen, te gebruiken, feedback te geven, etc.
Nare mensenquote:
gewoon op veel andere fora rondneuzen ter inspiratie?quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:41 schreef I. het volgende:
[..]Het is zo lastig om te bedenken wat het mooist is. Knopje links of rechts, posttijd onder of boven, veel of weinig witruimte om de teksten, etc. etc.
Wagnerquote:
Yup Nightcrawler zwaar gelovig en duits.quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
moest google ff inschakelen. x-men
zoon van mystiquequote:Op woensdag 30 mei 2018 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup Nightcrawler zwaar gelovig en duits.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 02:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon op veel andere fora rondneuzen ter inspiratie?
quote:
Ik zou die lijn latenquote:Op woensdag 30 mei 2018 03:24 schreef I. het volgende:
Denk dat ik die lijn boven de posttekst nog weghaal
Ja? Ik vind hem zo ook wel netjes:quote:
Lastig. Topic titel los en apart lijkt me beterquote:Op woensdag 30 mei 2018 03:25 schreef I. het volgende:
En twijfel nog of ik de username en image niet ook binnen het witte kader moet houden
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:27 schreef I. het volgende:
Lastig lastig
[..]
Ja? Ik vind hem zo ook wel netjes:Omdat er boven staat zoveel uur geleden gepost vind ik het beter met de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lastig. Topic titel los en apart lijkt me beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik hem niet mooi nee, dan zou er nog iets van een verticale lijn tussen moeten, maar dat maakt het geheel weer te druk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:29 schreef I. het volgende:
[..]en als je de topic titel bovenaan in het midden centreert ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik hem niet mooi nee, dan zou er nog iets van een verticale lijn tussen moeten, maar dat maakt het geheel weer te druk.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:32 schreef I. het volgende:
je kan ook gek doen en de ui aan de rechterkant zetten ipv linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en als je de topic titel bovenaan in het midden centreert ?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 03:36 schreef I. het volgende:
[..]nee dat is niks. dan moet je naar links en rechts scrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me zo onnatuurlijk ogenquote:Op woensdag 30 mei 2018 03:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je kan ook gek doen en de ui aan de rechterkant zetten ipv links
quote:
Zal zo eens kijken. Zie nu dat de topic-pagina niet helemaal goed responsive is, dus eerst dat even fixen.quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 30 mei 2018 03:47 schreef I. het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken. Zie nu dat de topic-pagina niet helemaal goed responsive is, dus eerst dat even fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |