Ja ik weet. Waarschijnlijk is het enkel voor de nacht even prettig. Morgen wordt het weer 29 graden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het duurt heel lang voordat een huis afkoelt.
Vooral als er veel beton in verwerkt is.
's Nachts door laten luchten helpt wel, temperatuur blijft zakken totdat de zon weer opkomt.
Nu ik werk heb gemaakt van de zonwering en Joezi niet meer post, heeft Recce officieel de warmste woning van de SC. De oorkonde ontvangt hij over twee weken per post.quote:
Zoiets zag ik er ook in, maar ik kon die haartjes op de knieën niet plaatsen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:47 schreef TillyB het volgende:
Ik snap niet wat het mysterie is van die foto van Beau. Gewoon een stuk laken met knieën.
Met ballonnen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu ik werk heb gemaakt van de zonwering en Joezi niet meer post, heeft Recce officieel de warmste woning van de SC. De oorkonde ontvangt hij over twee weken per post.
Dan moet je morgen gewoon om 07.00 uur alles weer dicht doen en dichthouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik weet. Waarschijnlijk is het enkel voor de nacht even prettig. Morgen wordt het weer 29 graden.
Oh dat lijkt mij met jouw werk echt heftig ook. Fijn dat je wel lekker kan slapen, dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb qua slapen nooit veel moeite met warmte. Overdag wel zeker met werken
Fijne oorkonde!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu ik werk heb gemaakt van de zonwering en Joezi niet meer post, heeft Recce officieel de warmste woning van de SC. De oorkonde ontvangt hij over twee weken per post.
Druk druk geen tijd om te skeren, ze moet elke dag naar de kapperquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zoiets zag ik er ook in, maar ik kon die haartjes op de knieën niet plaatsen.
Beau is niet zo van haartjes op d'r benen.
Ik doe dat niet zo vaak meer hoor, gister wel en ook met stomers. Dat trek ik niet echt meerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij met jouw werk echt heftig ook. Fijn dat je wel lekker kan slapen, dat scheelt een hoop.
Ja, ik heb 'Zwemdiploma A' afgeplakt op het certificaat en daarop 'Warmste Schuis' geschreven. Er was helaas niet genoeg ruimte voor een streepje tussen Sc en huis.quote:
Stomers, dat moet een hel zijn met dit weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat niet zo vaak meer hoor, gister wel en ook met stomers. Dat trek ik niet echt meer
Je zweet je de pleuris ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomers, dat moet een hel zijn met dit weer.
Smolt je niet weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat niet zo vaak meer hoor, gister wel en ook met stomers. Dat trek ik niet echt meer
Dat zou je aan de postbode kunnen vragen, maar ik heb dat niet overlegd of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijne oorkonde!Krijg ik ook een aubade?
Vooral voor je haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomers, dat moet een hel zijn met dit weer.
Ik vind het toepasselijk. Recce in een Schuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'Zwemdiploma A' afgeplakt op het certificaat en daarop 'Warmste Schuis' geschreven. Er was helaas niet genoeg ruimte voor een streepje tussen Sc en huis.
Het was even niet anders en het moet toch gedaan wordenquote:
Voetenbadje op je balkon deze dagen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was even niet anders en het moet toch gedaan worden
Ik heb lang haar maar dat is net zo nat als als ik net onder de douche vandaan komquote:
Nee ik moet een nieuwe kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |