quote:
De Cos is op slotquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario snijt een pijnlijk punt aan.
De bezem erdoor. Dat helptquote:
was het echt zo erg?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario snijdt een pijnlijk punt aan.
Ik snap het niet zo goed. De cos is nu nog een speelplaats maar overmorgen doen we het andersquote:
Ik lees net in de FB dat er niet veel zal veranderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. De cos is nu nog een speelplaats maar overmorgen doen we het anders
Er komt geen tweede SC zonder ons?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees net in de FB dat er niet veel zal veranderen.
Je mag straks vast niet meer over politiek praten hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er komt geen tweede SC zonder ons?
Vooralsnog niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze willen eigenlijk alle tafeltjes van de stamkroeg op het terras zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je mag straks vast niet meer over politiek praten hoor
Niks ocd, ze heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Omdat muis een OCD heeft over de juiste topics
Ik dacht, ik vraag maar eens, wie weet komt er antwoord, in dat andere topic was het stilquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar dan word het wel erg droge kost, het moet wel fun blijven ookquote:
Ik wil dan hangmatten en een vuurplaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze willen eigenlijk alle tafeltjes van de stamkroeg op het terras zetten.
Het is best lastig hoor een Utopia forumquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel jammer, dat werd wel beloofd een paar weken terug.
Ja, maar ik vond het eng om het in de Fb te vragen, daar is de Fb niet voor toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag maar eens, wie weet komt er antwoord, in dat andere topic was het stil
Ja, wel met vloerbedekking erop. Maakt dat iets uit voor de temperatuursverdeling denk je? Beton houdt warmte natuurlijk beter vast dan een plankenvloer.quote:
Het wordt toch geen droge kost zonder die facebookberichtjes, de weerberichten van elke random cosser etc?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dan word het wel erg droge kost, het moet wel fun blijven ook
Nee idd!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het eng om het in de Fb te vragen, daar is de Fb niet voor toch?
Nee joh, we zijn te eng toch?quote:
Het heeft wel wat gespetterd.quote:
wat is dat op duits?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ze hebben een infiltrant uit Oostenrijk gespot
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel met vloerbedekking erop. Maakt dat iets uit voor de temperatuursverdeling denk je? Beton houdt warmte natuurlijk beter vast dan een plankenvloer.
Knap!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft wel wat gespetterd.Buiten was het lekker fris, nu zit ik weer in de hitte. Uiteindelijk 4,9 km gelopen in 30 minuten zonder wandelen tussendoor.
Gewoon eroverheen lezen en doorscrollen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:32 schreef Gooddeal het volgende:
Ik blijf erbij wat ik gezegd heb in de cos.
Ik snap Soury heus wel. Mootie sws.
Want ik heb mij vandaag ook rot geërgerd als ik iets ontopic postte, en het offtopic was belangrijker.
En dat gezeik over uto 2.
Maar geef dan het goede voorbeeld. Ik zie soury werkelijk nooit iets over de streams posten.
Alleen maar andere users aanvallen.
Ik snap wel dat iedereen haar bloed wel kan drinken.
Het is de toon die de muziek maakt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Lekker gerend?
Hou eens op, we komen in een timeloop te zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft wel wat gespetterd.Buiten was het lekker fris, nu zit ik weer in de hitte. Uiteindelijk 4,9 km gelopen in 30 minuten zonder wandelen tussendoor.
Ik heb alles tegenover elkaar openstaan. Vanmiddag was het 30,1 °C binnen, nu 27,7 °C. Het zakt dus maar heel langzaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knap!
Alle ramen en deuren opzetten werkt. Temp zakt in huis.
Buiten is het nu 21. Maar binnen doet niet leuk mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb alles tegenover elkaar openstaan. Vanmiddag was het 30,1 °C binnen, nu 27,7 °C. Het zakt dus maar heel langzaam.
Ach, in de SC nemen we het niet zo nauw met de natuurwetten. Mootie houdt wel in de gaten dat het niet uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op, we komen in een timeloop te zitten
Heb jij een verklaring voor die vage foto?quote:
Er zullen er vast geweest zijn..Erg leuk festivalletje was het. Vooral omdat van baby tot bejaard er was en gehele dwarsdoorsnede van de bevolking. Gemoedelijk en gezellig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe was je festivalletje? Veel hipsters?
Ik zat een heel verhaal te tikken en poefquote:
Nee, anders had ik dat er wel bij gezet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring voor die vage foto?
Als dat aan mij gericht was soms, dan bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat een heel verhaal te tikken en poef
oi 30! Hier was het 26,5 en nu 24.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb alles tegenover elkaar openstaan. Vanmiddag was het 30,1 °C binnen, nu 27,7 °C. Het zakt dus maar heel langzaam.
Ja klopt ik denk dat jou verhaal is gepoetst. Jammer wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als dat aan mij gericht was soms, dan bespaar je de moeite.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat er wel bij gezet.
Beau is nogal goed in het plaatsen van kryptische dingen op haar verhaallijn van Insta.
Het was er een mooie dag voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zullen er vast geweest zijn..Erg leuk festivalletje was het. Vooral omdat van baby tot bejaard er was en gehele dwarsdoorsnede van de bevolking. Gemoedelijk en gezellig.
Setting was het plantsoen. Grote vijver met allemaal zitjes en kleedjes onder de bomen, paar podia er om heen met muziek, theater, kunstbende, popscool, kinderprog. Eettentjes etc.
Was leuk!
Ja, die geven geen fuck.quote:De fontein werd voor het eerst weer aangezet. Een meerkoet had zijn nest erop gebouwd. Die bleef stoïcijns zitten
Absoluut! ( op beiden)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was er een mooie dag voor.
[..]
Ja, die geven geen fuck.
Het duurt heel lang voordat een huis afkoelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |