In Utopia hebben ze nog een leuke pan staan.quote:
Met de huidige huizenprijzen pak je zo tienduizend euro extra voor een balkon met zwemgelegenheid.quote:
Ze zwemmen hier ook in de vaart maar dat zou ik niet durfenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de huidige huizenprijzen pak je zo tienduizend euro extra voor een balkon met zwemgelegenheid.
Badje ooit gekocht voor een puppy waar ik op moest passen en toen was het ook heel warmquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:05 schreef Voxs het volgende:
Ha ja! Zoiets had ik nog in gedachten. Heel cool!
Nah, met die binnenvaartschepen ... dat lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zwemmen hier ook in de vaart maar dat zou ik niet durfen
ah wat leuk! Zo te zien was dat een succes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Badje ooit gekocht voor een puppy waar ik op moest passen en toen was het ook heel warm
De kade is nogal hoog. Er zijn er een aantal die zich daar in vergist hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, met die binnenvaartschepen ... dat lijkt mij ook niks.
Ja nu springt hij in het diepe als het uitkomtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah wat leuk! Zo te zien was dat een succes.
Bij mij in de buurt wordt veel in de Amstel gezwommen bij de Berlagebrug en de andere kant op in de IJhaven vanaf het Javaeiland. Zijn beide prima plekken, hoewel de kade van de IJhaven ook wel hoog is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De kade is nogal hoog. Er zijn er een aantal die zich daar in vergist hebben.
Goede opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu springt hij in het diepe als het uitkomt
Blegh, is dat niet vreselijk smerig?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt wordt veel in de Amstel gezwommen bij de Berlagebrug en de andere kant op in de IJhaven vanaf het Javaeiland. Zijn beide prima plekken, hoewel de kade van de IJhaven ook wel hoog is.
Het kan hier niet je moet er echt met hulp uitkomen. 3 mensen zijn hier dood uitgevist (in dit stukje kade)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt wordt veel in de Amstel gezwommen bij de Berlagebrug en de andere kant op in de IJhaven vanaf het Javaeiland. Zijn beide prima plekken, hoewel de kade van de IJhaven ook wel hoog is.
Lijkt mij wel, er staan een artikel op Nu.nl dat het zwemwater aan de kust schoner is dan de binnenwateren.quote:
Ja dat is niet meer zo, zelfs de grachten zijn schoonquote:
Nee, je zwemt in de Amstel stroomopwaarts vanaf de stad gezien. Overigens zijn de grachten ook behoorlijk schoon.quote:
De grachten worden regelmatig doorgespoeldquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, er staan een artikel op Nu.nl dat het zwemwater aan de kust schoner is dan de binnenwateren.
Ja, als er geen ladders zijn is de kade al gauw te hoog om er uit te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan hier niet je moet er echt met hulp uitkomen. 3 mensen zijn hier dood uitgevist (in dit stukje kade)
Daarom gewoon vlakbij het strand gaan wonenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als er geen ladders zijn is de kade al gauw te hoog om er uit te komen.
Of niet dronken pissen in de grachtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daarom gewoon vlakbij het strand gaan wonen
Nou nee hoor. Waarom ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat ook maar er zijn her en der toch ladders om omhoog te klimmen
Die heeft haar eigen ganzenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is mootie vies van Maxima.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is mootie vies van Maxima.
Niet veel hier en die moet je in het donker met je dronken kop ook nog maar eens zien te vinden. 's Winters raken ze trouwens al in shock als ze in het water terecht komen. Die zinken rechtstreeks naar de bodem.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat ook maar er zijn her en der toch ladders om omhoog te klimmen
Faalhazenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet veel hier en die moet je in het donker met je dronken kop ook nog maar eens zien te vinden. 's Winters raken ze trouwens al in shock als ze in het water terecht komen. Die zinken rechtstreeks naar de bodem.
2 stuks in twee wekenquote:
Faalhaasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen melden dat ik lekker ging slapen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen melden dat ik lekker ging slapen![]()
Ik word altijd een beetje treurig als er dan zo'n toerist, twintigers vaak, vermist is en hij voor het laatst gezien is waggelend het centrum uit. Je weet dan eigenlijk al dat ze die later in het water terug gaan vinden.quote:
Ja maar het is ook de drugs die gewoon te koop zijn en combinatie drank. Zelfs voor mij fataal als ik een trap af moet lopenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje treurig als er dan zo'n toerist, twintigers vaak, vermist is en hij voor het laatst gezien is waggelend het centrum uit. Je weet dan eigenlijk al dat ze die later in het water terug gaan vinden.
Traplopen en drank en/of drugs zijn geen goede combi. Als je op je kop valt is het einde verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het is ook de drugs die gewoon te koop zijn en combinatie drank. Zelfs voor mij fataal als ik een trap af moet lopen
Zorg altijd dat er iemand bij je is
Ik zeg maar wat ik drink en blow ook wel eens, dat is dan altijd save, gewoon thuis. Maar die jongen gasten gaan zich aan alles te buiten wat in Amsterdam gewoon te koop is. Ja dat gaat foutquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Traplopen en drank en/of drugs zijn geen goede combi. Als je op je kop valt is het einde verhaal.
Eten is ook heel egoïstisch!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:54 schreef christmastsunami het volgende:
wie zit hier en heeft drugs
egoistisch gedrag
Niet als een trap af moetquote:
Ik wist hetquote:
Hier wordt geen drugs gebruikt. Alleen Recce drinkt wel eens een Jillz, soms zelfs twee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:54 schreef christmastsunami het volgende:
wie zit hier en heeft drugs
egoistisch gedrag
Nog nooit gehad zelfs... Hoe smaakt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier wordt geen drugs gebruikt. Alleen Recce drinkt wel eens een Jillz, soms zelfs twee.
Voetbal ? Uhhquote:
Alleen alcoholvrij hè? Ik wil niet egoïstisch overkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier wordt geen drugs gebruikt. Alleen Recce drinkt wel eens een Jillz, soms zelfs twee.
Ik moest het even googelen. Gatverdammequote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
bij wie voetbalt hij ??quote:
Ohhhquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
TT misschien.,, 1982 was ik er bij in Barcelona...
Toen was je 20quote:
O ja, het pure spul.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen alcoholvrij hè? Ik wil niet egoïstisch overkomen natuurlijk.
Hoe oud was je toenquote:
Ja meespelen was me niet gegund Maar op de Ramblas was het gezellig.. Wel heel kut dat we binnen een uur na aankomst aldaar al onze spullen kwijt waren want onze Simca was opengebroken in de parkeer garage... Toen was dat nog normaalquote:
Simcaquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meespelen was me niet gegund Maar op de Ramblas was het gezellig.. Wel heel kut dat we binnen een uur na aankomst aldaar al onze spullen kwijt waren want onze Simca was opengebroken in de parkeer garage... Toen was dat nog normaal
quote:
Eigenlijk meer voor de Zeikhoek 40+ / Zeikhoek #8quote:
Nee hoor hier mag je ook zeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk meer voor de Zeikhoek 40+ / Zeikhoek #8
Maar goed we hadden al slaapplek en alles geregeld. Vriend woont er nog steeds trouwens..
boah dat is en oude autoquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader heeft ook twee Simca's gehad. Kan ik me trouwens niet meer herinneren.
[ afbeelding ]
Ik herinner me die van mn pa als zoietsquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn vader heeft ook twee Simca's gehad. Kan ik me trouwens niet meer herinneren.
[ afbeelding ]
Mijn pa had dezequote:Op woensdag 30 mei 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me die van mn pa als zoiets
[ afbeelding ]
betje ja,vanavond was exit, 5.juni is finale dann gevt het niks meer te kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:12 schreef chufi het volgende:
Mario !! Zit je ook Grande Fratello te kijken ?
Ah, een Aronde is dat toch? Mooi ding.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner me die van mn pa als zoiets
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werd nog een tijdje Talbot genoemd en is uiteindelijk verdwenen.
Nee Renault 16quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, een Aronde is dat toch? Mooi ding.
Die hadden we er naquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pa had deze [ afbeelding ] Het uttje
Ik zag het bij toeval vorige week.. En nu weer op mediasat...quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
betje ja,vanavond was exit, 5.juni is finale dann gevt het niks meer te kijken
Mijn oom had een Renault garage dus daarna kwam de 20 enz.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik reageerde niet op jou. Zit je aan de drugs of zo?
Ik weet het niet meer welk type het was.. Eens verder checken op de ouwe fotos van vroegerquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, een Aronde is dat toch? Mooi ding.
Het is ook een franse auto snuggerquote:
Ok .. volgens mij hadden we 2x Renault daarna en 2 x BMW en later 2 x Honda, ..quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oom had een Renault garage dus daarna kwam de 20 enz.
Op welk kanaal?quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:24 schreef mario390 het volgende:
nu is voetbaldoku over Sven Göran Eriksson
Eerste jaar van onze studie hadden we zoiets gekocht:quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
De eerste die ik van mijn vader kan herinneren was deze treurig kijkende BMW 2000
[ afbeelding ]
Daarna had hij een veel mooiere maar die heb ik al zo vaak gepost dat het bijna gênant is.
2 weken tot 10.juni gaat heet over de hele WM Geschichte met velen Dokumentationen op zender HISTORYquote:
oh mijn godquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste jaar van onze studie hadden we zoiets gekocht:
[ afbeelding ]
Niet echt een succes..
Luchtgekoelde motor achterin ... daar heeft VW nog heel lang aan vastgehouden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste jaar van onze studie hadden we zoiets gekocht:
[ afbeelding ]
Niet echt een succes..
BMWquote:Op woensdag 30 mei 2018 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. volgens mij hadden we 2x Renault daarna en 2 x BMW en later 2 x Honda, ..
Was je toen gothic?quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
BMW[ afbeelding ]
Mijn eerste eigen auto
Nee welneequote:
dat ben je?quote:Op woensdag 30 mei 2018 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
BMW[ afbeelding ]
Mijn eerste eigen auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |