SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggooien? Volgens mij geven ze een beetje weg en nemen ze de rest mee, inclusief handdoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik kan dat slecht zien dat ze al die kleren gewoon weggooien , verwende krengen
ze waren net aan het weggooien ,naar een tafel toe, dat nemen ze allemaal niet meequote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Weggooien? Volgens mij geven ze een beetje weg en nemen ze de rest mee, inclusief handdoeken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Do spoort ook echt niet.
Verreikt.quote:
ja erg he, een laatste wanhoopsdaad van do,quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal toch wel naar Leger des Heils oid gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze waren net aan het weggooien ,naar een tafel toe, dat nemen ze allemaal niet mee
Het zal me niets verbazen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef BelaRoffa het volgende:
De ingekochte sieraden gaan naar het nog lege kopje “accesoires” op de website van patron chipp
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:55 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zal toch wel naar Leger des Heils oid gaan?
Stem puurheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze niet gebruiken en gaat dus naar het Leger des Heils.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze waren net aan het weggooien ,naar een tafel toe, dat nemen ze allemaal niet mee
Duidelijk dat liefde blind maaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nou collega`s , ik weet niet wanneer de streams op zwart gaan , maar ik stop vandaag met kijken, en morgen, ja dat weet niemand, adios amigos.
.sjuussSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot volgende week![]()
nou collega`s , ik weet niet wanneer de streams op zwart gaan , maar ik stop vandaag met kijken, en morgen, ja dat weet niemand, adios amigos.
.Tot straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.Doei skeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wat een triest mokkel is het toch ookquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wilde niet weerwolven.quote:
Hij heeft er veel aan verbouwd, dat wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bas heeft ook al de koeienstal gebouwd.
Ik neem aan dat Talpa iedereen heeft ingelicht dat ze dat op straffe van een boete nog niet mogen melden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf morgen(middag) wordt het speculeren, social media afstruinen of er iemand lekt wie er gewonnen heeft...
prima tipquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf morgen(middag) wordt het speculeren, social media afstruinen of er iemand lekt wie er gewonnen heeft...
Niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij heeft er veel aan verbouwd, dat wel.
Ook 2e kippenren gemaakt binnen, ivm met de ophokplicht en zo.
Die rekken met lege hangers,viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
Twinnies hebben inmiddels honderd hangers leeg en 10 kisten vol .
Kunnen beter de hangers ook meenemenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
En als ze dat eerder gedaan hadden ipv hangen, janken, campagne voeren etc etc, hadden ze nu nog een drankje met elkaar kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
De winkel moet ook nog leeggehaald worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die rekken met lege hangers,viel mij ook al op.
Volgens mij hebben ze dat vanmiddag al gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De winkel moet ook nog leeggehaald worden.
Ze zeiden het net.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat vanmiddag al gedaan.
Ik vermoed dat de inwoners met zwarte hoofdkappen op naar buiten worden geleid.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima tip
Met de Campert naar Crailo
.. graties tipp
wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ho ho, het onschuldige meisje is er ook nog hè.
Waar laat je dat allemaal?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
Je zou het thuis krijgen morgen, met een vrachtwagen vol kleding, en een attitude van heb ik jouw daar.
verwardquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de inwoners met zwarte hoofdkappen op naar buiten worden geleid.
Je weet het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
Dit kan toch nooit een winnaar zijn? Deze twins?
Dat gaat toch niet gebeuren he?
Ze hadden het er eerder al over. Ja maar hier hebben we een kledingkamer! Hoe doen we dat nou thuis, dan hebben we alleen die drie grote kasten!quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
Dit kan toch nooit een winnaar zijn? Deze twins?
Dat gaat toch niet gebeuren he?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy gezien in het f.b. topic?
Kamer vol rommel, nu pas uitpakken.
Ik heb het gezien, maar die had heel wat minder, ook in verhouding.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy gezien in het f.b. topic?
Kamer vol rommel, nu pas uitpakken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden het er eerder al over. Ja maar hier hebben we een kledingkamer! Hoe doen we dat nou thuis, dan hebben we alleen die drie grote kasten!
51.000 euro in de eindpot.quote:
ok...dat is de moeitequote:
Dus dat weet ze weer wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Demi: hoe kunnen we nou zoveel spullen hebben?
Fa: wij zijn van de prullaria.
Gezien dat zij er meer als 2 jaar ingezeten heeft vond ik het nog wel meevallen idd.Moet je die twee nu eens zien wat doe na 1 jaar mee naar huis sleuren.Mja dat is ook firma grijpgraag/hebhebhebquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, maar die had heel wat minder, ook in verhouding.
Nee joh gaat zo door naar Sjippie zijn kleding lijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
Je zou het thuis krijgen morgen, met een vrachtwagen vol kleding, en een attitude van heb ik jouw daar.
Dat en dan ook nog op het laatste moment gaan uitzoeken en inpakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Gezien dat zij er meer als 2 jaar ingezeten heeft vond ik het nog wel meevallen idd.Moet je die twee nu eens zien wat doe na 1 jaar mee naar huis sleuren.Mja dat is ook firma grijpgraag/hebhebheb
samen met ivan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:38 schreef rowan634 het volgende:
mehmet is weer beneden
hij wil gaan zuipen
En dan voor de vorm in de TV uitzending met een karig kistje naar buiten lopen straks.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:41 schreef Angel79 het volgende:
We hebben nou eenmaal zoveel spullen.Is toch niet jou probleem zegt doe feeks tegen demon.Demi vond het een beetje vervelend dat ze zoveel zakken gebruikt hadden volgens mij.
Echt die dat wat een misselijk wicht is dat zeg
Romy had ook flink wat mee.. Zie facebooktopic ergensquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Denk dat die inhalige twins niet genoeg hebben aan 1 zeecontainer
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:44 schreef Prulke het volgende:
Ik vraag me af wat er nu door Mehmet heen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
[ Bericht 9% gewijzigd door Punkman op 29-05-2018 22:51:35 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Oh ja 2 dagen loopt de TV achter zeker, echt een raar gedoe ookquote:
We zullen de exit van die 2 tampons niet meemaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:49 schreef Prulke het volgende:
Dit is nog eens andere koek dan de exit van bv Billy. Die meiden zijn morgen nog niet klaar in dit tempo
2 dagen? Veel langer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja 2 dagen loopt de TV achter zeker, echt een raar gedoe ook
Dat weet GB toch niet.quote:
Inderdaad, stel je voor dat 1 er al eerder uitgestemd was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:49 schreef Prulke het volgende:
Dit is nog eens andere koek dan de exit van bv Billy. Die meiden zijn morgen nog niet klaar in dit tempo
Vanavond was de inwonersstemming, nee ik kijk 1 keer per week of zoquote:
Nu pas bij de ‘twist’ dat Bas niet op de twins meer stemt, dus ze mogen wel even tempo makenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja 2 dagen loopt de TV achter zeker, echt een raar gedoe ook
Ja het is 4 of 5 dagen zelfsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:54 schreef Prulke het volgende:
[..]
Nu pas bij de ‘twist’ dat Bas niet op de twins meer stemt, dus ze mogen wel even tempo maken![]()
Zouden we nog een slotwoordje krijgen voor de stream op zwart gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |