Heb ik gedaanquote:
Ik ben alleen verantwoordelijk voor Bolke&Bolke.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat wist ik![]()
Zo sta ik toch ook soort van in de OP
Hahaha zelfdequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MEN / Wat heb jij onder je CTRL+V #19
![]()
Bolke&Bolke zouden van iedereens leven deel uit moeten maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het wordt wel erg hoor, als je Bolke&Bolke al op je klembord hebt staan
Op elke pc, smarthpone of tablet!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolke&Bolke zouden van iedereens leven deel uit moeten maken.
Knalt niks hier.quote:
De voorvader van de Bolkes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef noodgang het volgende:
Bolke,
Bolke,
Bolke de beer
Daar issie weer
Daar issie weer
eyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef noodgang het volgende:
Bolke,
Bolke,
Bolke de beer
Daar issie weer
Daar issie weer
Bolke en Bolke zijn een koe en een vogeltjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef I. het volgende:
[..]Wel!
Een bruine beer die ontsnapt is uit het circus.
quote:
Toen koefnoen nog leuk was.quote:
quote:
Lol. Die filmpjes waarin ouders kleine kinderen citroen of limoen geven voor de eerste keer. Pure leedvermaakquote:
Of na het 'trick or treat'en' zeggen dat ze al het snoep van zo'n kind hebben opgegetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lol. Die filmpjes waarin ouders kleine kinderen citroen of limoen geven voor de eerste keer. Pure leedvermaak
Hahaha arme kinderen. Je hebt wel paar hele gestoorde grappen die ze uithalen met kleine kinderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef I. het volgende:
[..]
Of na het 'trick or treat'en' zeggen dat ze al het snoep van zo'n kind hebben opgegeten
dit is toch niet gestoord hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha arme kinderen. Je hebt wel paar hele gestoorde grappen die ze uithalen met kleine kinderen.
Nee deze niet. Deze is gwn lachen maar ik zou als ouder beetje zorgen maken als mijn kind zo overstuur zou raken om wat snoepquote:
'muricaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee deze niet. Deze is gwn lachen maar ik zou als ouder beetje zorgen maken als mijn kind zo overstuur zou raken om wat snoep
ja dat sowieso hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee deze niet. Deze is gwn lachen maar ik zou als ouder beetje zorgen maken als mijn kind zo overstuur zou raken om wat snoep
Laatste jaren waren niet leuk meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch al afgelopen met koefnoen
Ja erg is dat. Het kind kan daar zelf niks aan doen, het zijn de ouders die fout zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef I. het volgende:
80% van die kids is in die filmpjes al obese, en dan zijn ze nog maar 6/7
Idd..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja erg is dat. Het kind kan daar zelf niks aan doen, het zijn de ouders die fout zitten
quote:
quote:The term "murica" is the way how many people with extremely thick, American accents, pronounce "America". The term is used to denote extreme, extreme nationalism and patriotism, but not necessarily facism. It is generally seen as a derogatory yet humorous way to describe most Americans: fat, lazy, gunwielding, war loving, horse riding, saloon fighting, beer drinking, sex wanting or etc.
In Amerika ook een plaatsje dat Nederland heet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
In NL is er wel een plaatsje die Amerika heette
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
die filmquote:
zkrquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:06 schreef I. het volgende:
Wat zijn Paul Simon en Art Garfunkel toch bazen he. Man man.
Gracelandquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:06 schreef I. het volgende:
Wat zijn Paul Simon en Art Garfunkel toch bazen he. Man man.
vanmiddag radler citroen van grolsch gedronkenquote:
Grolschquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:15 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
vanmiddag radler citroen van grolsch gedronken
quote:
Ah dat is lief van je!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind jou als zo'n vrolijk en goed mens overkomenmoet wel lachen bij jou
Yes gezelligheid rulesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah dat is lief van je!maar jij ook net zo goed hoor (lief en positief)
als het maar gezellig is toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:26 schreef noodgang het volgende:
gadverdamme, slijmballen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht echt maar die spoiler gelukkig
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:26 schreef noodgang het volgende:
gadverdamme, slijmballen!!!damn right womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
SPOILER: Oeehhhh :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Nootje is sws de brenger van positieve energie hiero
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:30 schreef I. het volgende:
GeilSPOILER: Oeehhhh :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Lorem ipsum blablaSPOILER: Oeehhhh :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je forum al in gebruik ?SPOILER: Oeehhhh :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vokvorum ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al een leuke naam voor het forum?
En allemaal in je eentje. Knapquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef I. het volgende:
Heb nu qua design forum.index en forum.show nu bijna af. Hoop de forumlisting vandaag af te krijgen, dan door met topic.show, topic.create, topic.edit, etc. etc.
Nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al een leuke naam voor het forum?
Die heb ik handmatig in m'n database geramd, om te checken of het ophalen van die comments naar behoren werkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Die heb ik handmatig in m'n database geramd, om te checken of het ophalen van die comments naar behoren werkt.
De topicpagina's zien er nu nog zo uit, zonder opmaak;Ziet goed uit, denk dat de technerdjes zich lopen af te trekken op die strakke paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
[..]
Die heb ik handmatig in m'n database geramd, om te checken of het ophalen van die comments naar behoren werkt.
De topicpagina's zien er nu nog zo uit, zonder opmaak;Wat is je doel(groep)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De topicpagina's zien er nu nog zo uit, zonder opmaak;en al over de policy nagedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me het lastigste'' I am under no obligation to make sense to you.''
daaromquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel een soort middelfinger naar fok forum
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet goed uit, denk dat de technerdjes zich lopen af te trekken op die strakke pagina
Doel: Mijzelf blijven uitdagen en nieuwe frameworks leren kennen, m'n kennis bijspijkeren en dat voor m'n eigen bedrijf inzetbaar kunnen makenquote:
Da's een beetje het jammere, FOK! is dusdanig verouderd dat het (imo) niet echt meer te redden valt, mocht je daar nog iets leuks van willen maken..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:37 schreef noodgang het volgende:
En als je je dev kwaliteiten wil laten gelden denk ik dat ze bij FOK! ook altijd nog wel hulp kunnen gebruiken
Zeker wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ookal vraag ik me af of een forum over het algemeen nog wel toekomst heeft
is dat zo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:41 schreef I. het volgende:
[..]
Da's een beetje het jammere, FOK! is dusdanig verouderd dat het (imo) niet echt meer te redden valt, mocht je daar nog iets leuks van willen maken..
Geen idee of alleen een nieuwe frontend ontwikkelen kan met de huidige backendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:41 schreef I. het volgende:
[..]
Da's een beetje het jammere, FOK! is dusdanig verouderd dat het (imo) niet echt meer te redden valt, mocht je daar nog iets leuks van willen maken..
Ja dat wel, maar volgens mij zie je bij alle grote fora wel afname van activiteitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel.Social media is toch allemaal net iets te fast-paced, en gaat vooral om kleine hoeveelheden data, terwijl je op een forum meer een overzicht en verzameling hebt van verhalen, ervaringen, gezamelijke interesses, die uitgebreider aan bod kunenn komen.
Da's het lastige, dan zou je voornamelijk op API's moeten werken. De data is immers wel aanwezig..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen idee of alleen een nieuwe frontend ontwikkelen kan met de huidige backend
Ja, maar t is nou niet alsof dat zomaar te realiseren is (zonder voldoende financiële middelen)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:47 schreef I. het volgende:
Er had al veel eerder iets mee gedaan moeten worden.. Maar goed.
True. Het is ook wel lastig als je ziet hoe zulke platforms worden beheerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar volgens mij zie je bij alle grote fora wel afname van activiteit
Klopt, maar het stabiliseert nu wel redelijk lijkt het. Op zich blijft het concept nog prima, dus wellicht wordt het in de toekomst weer wat populairderquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar volgens mij zie je bij alle grote fora wel afname van activiteit
Ik vraag me af of dat nou echt de enige reden is. Ik kan niet geloven dat er in die veertien jaar tijd geen bedrag bij elkaar gespaard kon worden om een investering te doen in één of meerdere developers. Vanuit het bedrijf Kajira, danwel uit persoonlijke kas van Dhr. Roodbol.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, maar t is nou niet alsof dat zomaar te realiseren is (zonder voldoende financiële middelen)
hmm, zal nu wel net de periode zijn dat mensen een serietje kijken, of tv kijken ofzo.. dat ze tegen twaalven weer komen spammenquote:
dan is het te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:56 schreef I. het volgende:
[..]
hmm, zal nu wel net de periode zijn dat mensen een serietje kijken, of tv kijken ofzo.. dat ze tegen twaalven weer komen spammen
ben je elke dag bezig met opbouw van je forum ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:57 schreef I. het volgende:
[..]
Over 5 minuten ofzoBen nu even ideeen aan het opdoen
Zo'n beetje welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ben je elke dag bezig met opbouw van je forum ?
dit is de enige sc waar ik op zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:58 schreef I. het volgende:
[..]Even een paar SC's bezoeken die je anders nooit bezoekt? Helpt ook mee
Gewoon meerdere SC volspammen, dan kom je wel bij je recordquote:
goed. je moet jezelf niet slopenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:59 schreef I. het volgende:
Afgelopen weekend niet, toen heb ik even pauze genomen
haha krijg ik een ban omdat ik lastig benquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon meerdere SC volspammen, dan kom je wel bij je record
je kan toch lieve posts plaatsen in grote getalen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha krijg ik een ban omdat ik lastig ben
2uurtjes moet lukken. 130 nog te gaan ongquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:01 schreef I. het volgende:
[..]
Nou, even TV SC, KSC, ONZSC, KLBSC, etc. bezoeken, en je kan zo die 1000 halen
al gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:02 schreef noodgang het volgende:
vooral tellen in MEN en alle andere topics in MEN
ja dat had je gezegd en dat zij jou meer werk lieten dan wat anderen dedenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Dat deed ik al toen ik fulltime bij een bedrijf werkte.
niemand actief in menquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:04 schreef I. het volgende:
MEN spelletje openen; Post dit topic zo snel mogelijk dicht!
En daar dan zelf 300 posts in doen
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik nu al een van de beste TT's ooit. Het saaiste topic ooit
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja dat had je gezegd en dat zij jou meer werk lieten dan wat anderen deden
ik vind de beste TT ooit ook de beste TT ooitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik nu al een van de beste TT's ooit. Het saaiste topic ooit
ben ik geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
ahhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en aloa maar die was vandaag afwezig
je moet de vertrouwen van de zeehonden winnen. Als je tegen ze gaat schreeuwen dan jaag je ze wegquote:
quote:
jaquote:
krijg je al gauw een graaf jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:13 schreef noodgang het volgende:
Lijkt me lastig om het overzicht te behouden. Als je dan reageert zonder te quoten kunnen er reacties tussenkomen en multiquoten is sowieso een lastig verhaal
zoete liedjes zingen danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je moet de vertrouwen van de zeehonden winnen. Als je tegen ze gaat schreeuwen dan jaag je ze weg
Het zou dan meer een extra optie zijn, dus als jij dan een laatste post van iemand ziet, kun je op een knopje drukken 'Toon storyline', en dan zie je netjes alle gekoppelde posts in een apart overzicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:13 schreef noodgang het volgende:
Lijkt me lastig om het overzicht te behouden. Als je dan reageert zonder te quoten kunnen er reacties tussenkomen en multiquoten is sowieso een lastig verhaal
Dat zou wel tof kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Het zou dan meer een extra optie zijn, dus als jij dan een laatste post van iemand ziet, kun je op een knopje drukken 'Toon storyline', en dan zie je netjes alle gekoppelde posts in een apart overzicht.
En als je dat voor alle posts in het huidige topic wilt, klik je bovenaan het topic op 'Toon storylines', en krijg je een lijst met alle bestaande 'storylines' in dat topic te zien.
ah dat is wel vet jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Het zou dan meer een extra optie zijn, dus als jij dan een laatste post van iemand ziet, kun je op een knopje drukken 'Toon storyline', en dan zie je netjes alle gekoppelde posts in een apart overzicht.
En als je dat voor alle posts in het huidige topic wilt, klik je bovenaan het topic op 'Toon storylines', en krijg je een lijst met alle bestaande 'storylines' in dat topic te zien.
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
yaayquote:
ik weet iig weer waarom GUI's ontwerpen ook alweer kut was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik weet iig weer waarom GUI's ontwerpen ook alweer kut was.
het is kutquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:21 schreef I. het volgende:
[..]Het is lastig.
Ik kijk veel af van andere sites. Overal een beetje van meenemen, beetje zelf knutselen aan de code om het beter en strakker te krijgen, zo kom ik er wel.
Koffie maken. Ik blijf lekker op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:24 schreef I. het volgende:
[..]Goed plan. Tenzij je het echt niet volhoudt.
heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |