SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
geen idee waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Waar we het nog steeds hebben over het weer en telefoon en internetaanbieders!![]()
![]()
Jessie had meteen door hoe deze 2 in elkaar zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:34 schreef DKUp het volgende:
Utopia met Jessie was inderdaad nooit gezellig![]()
SL kwam wel net weer op het moment dat Bas zijn bek lostrokquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef pullup het volgende:
Het is een heel normaal gesprek maar tot het einde aan toe blijven die mongolen er SL's in mikken
oooh dat meen je nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
Johan staat bij de Vlaai thuis te verbouwen, hoezo voorspelbaar? Als het af is kan hij gaan wieberen.
En voor kuttwins. Voor als iets weer eens niet eerwwwlijk is.quote:
Beau is sevenum kermis ga ik vanavond ook heenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
Johan staat bij de Vlaai thuis te verbouwen, hoezo voorspelbaar? Als het af is kan hij gaan wieberen.
Doe haar de groeten van de Cosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Beau is sevenum kermis ga ik vanavond ook heen
Oooow zomerdaggg.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Beau is sevenum kermis ga ik vanavond ook heen
Met Baby Blue natuurlijk.quote:
Joehoe ander topicquote:
quote:
Het is te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Grappig dat ze nu wel aan tafel blijven zitten.
Dit is cosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ze staat al vooraan met de soundcheck, vergeet dat geflirt ook niet van haar met die baardman
Even een afscheidsdiner opnemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Grappig dat ze nu wel aan tafel blijven zitten.
Quote jezelfquote:
De tweeling heeft haar best gedaanquote:
Ja ik raak van slag door jouquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ze staat al vooraan met de soundcheck, vergeet dat geflirt ook niet van haar met die baardman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |