Dat vonden we toendertijd ook al,quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
The A-team.... Wat een bagger. Nog nooit zoveel slechte schutters bijelkaar gezien. 40.000 kogels per aflevering er door jagen maar nooit iemand geraakt.
inderdaad kleine huis op de prairie was realistischer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat vonden we toendertijd ook al,dat was niets nieuws.
Maar ik vond het ook al zo raar dat na alle vechtpartijen en salto's aan het van begin tot eind altijd alle kleren schoon bleven en de haren in model.
hete niet voor niks nichtridderquote:
Kan je zeggen wat je wilt, ik vind dat, de oude Luny toones en de producties van Disney dan weer wel van tijdloze kwaliteit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
Besef me opeens dat Tom en Jerry ook niet op een waargebeurd verhaal gebaseerd is...
Kan er nog altijd van genieten inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:03 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan je zeggen wat je wilt, ik vind dat, de oude Luny toones en de producties van Disney dan weer wel van tijdloze kwaliteit.
Omg ja! Vond die serie vroeger geweldigquote:
quote:
Haten op Airwolf.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Airwolf, zodra het deuntje begon wist je al genoeg, kwam dat ding weer aanzeilen en was de redding nabij
J & TF is cool johquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef BrandX het volgende:
Cheers valt toch wel extreem tegen nu. Net zoals Jake & the Fatman.
Het eerste seizoen blijft klassiekquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
The A-team.... Wat een bagger. Nog nooit zoveel slechte schutters bijelkaar gezien. 40.000 kogels per aflevering er door jagen maar nooit iemand geraakt.
Kut, nu ben ik verdrietig... Dat ik daar ooit zoveel tijd mee verknoeid heb.
Hunter is heel coolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
J & TF is cool johnet als Hunter en Silk Stalkings
Die ff met wat ductape en een doosje lucifers een bunker wist op te blazen of van een combine en een ouwe kruiwagen met zijn Swiss army knife een tank in elkaar zettequote:
St. Elsewhere keek ik ook veel. En er was nog zon politie serie, op hawaii ofzo, met Nick met zn paardenstaartje, een blauwe jeep wrangler en zijn assistente, Sylvia.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hunter is heel coolen Cagney & Lacey schiet me nu ook te binnen
Oh en Hill Street Blues
enige leuke aan cheers is Frasierquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad! Ben verbaasd dat ik dat vroeger leuk vond...
Ja diequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die ff met wat ductape en een doosje lucifers een bunker wist op te blazen of van een combine en een ouwe kruiwagen met zijn Swiss army knife een tank in elkaar zette
Met de desk sergeant die iedere ochtend een stand-up deed, Lets be carefull out therequote:
MV was echt tof. Met die foute pakken die ze altijd aan hadden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Miami Vice
- Die eindeloze opnames van een Ferrari die snachts door Miami rijdt..
Boooooring
+ aflevering met Phil Colins als TV preacher en oplichter
Hilarisch
Destijds welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
MV was echt tof. Met die foute pakken die ze altijd aan hadden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:58 schreef Aiciu het volgende:
Back to the future
Wat een kankerfilm is dat eigenlijk.
Die vind ik toch wel redelijk tijdloosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:58 schreef Fer het volgende:
Friends, kan er gewoon niet meer om lachen die grappen, zal ook wel een dingetje uit die tijd blijven denk ik.
Auto’s die tegen een “bosje” (lees schans) rijden en 5 keer over de kop vliegen, daarna wandelt de bestuurder gewoon fijn verder. :’)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ha, V wilde ik noemen. Was een serie die oorspronkelijk ging over nazi's in Frankrijk en het verzet daar, maar werd toen voor de opnames nog herschreven tot een serie over fascistische, mensenetende aliens en het verzet in LA.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
The A-team en Knight Rider waren al genoemd. Regelrechte bagger
En verder: De SF-serie V
V ja, dat mens die een rat opvrat, jarenlang nog bang geweest voor brunettes met krulletjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 07:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ha, V wilde ik noemen. Was een serie die oorspronkelijk ging over nazi's in Frankrijk en het verzet daar, maar werd toen voor de opnames nog herschreven tot een serie over fascistische, mensenetende aliens en het verzet in LA.
Het mooiste verhaal eraan is trouwens dat Ham Tyler oorspronkelijk in een rolstoel moest zitten, maar ze castten een acteur met de achternaam Ironside, en die zei dat ze dat niet konden maken in verband met een andere ouwe serie (Ironside). Dus ineens kon ie lopen.
Eerste seizoen was nog wel te doen qua verhaal en opbouw alleen belachelijk eighties en Hollywood (een achtervolging door een ruimteshuttle achter een wit paard...) maar daarna werd het helemaal over the top met een nog eightieser tune en grootsere opzet.
En ik vrat het. Jaren later een boxset besteld en toen kwam ik niet meer bij van het lachen eigenlijk.
Dat moest he, de show was eigenlijk voor een jong publiek, en daar moest altijd getoond worden dat de boeven in de auto's wel nog uit de auto kwamen, om aan te geven dat ze niet dood waren. Heb ik eens gelezen tenminstequote:Op woensdag 30 mei 2018 07:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Auto’s die tegen een “bosje” (lees schans) rijden en 5 keer over de kop vliegen, daarna wandelt de bestuurder gewoon fijn verder. :’)
Die heb ik nog liggen op DVD voor als er weer eens niets is op t.v.,trouwens wat denken jullie van Flodder die word ook tot in het oneindige herhaald.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Airwolf, zodra het deuntje begon wist je al genoeg, kwam dat ding weer aanzeilen en was de redding nabij
A-team is nog steeds goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is een tijdreisfilm, geen kankerfilm. Gaat niet over kanker maar over het reizen in de tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:58 schreef Aiciu het volgende:
Back to the future
Wat een kankerfilm is dat eigenlijk.
Die heb ik nog liggen op DVD voor als er weer eens niets is op t.v.,trouwens wat denken jullie van Flodder die word ook tot in het oneindige herhaald.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
De man van 6 miljoen en later de bionische vrouw.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ha, V wilde ik noemen. Was een serie die oorspronkelijk ging over nazi's in Frankrijk en het verzet daar, maar werd toen voor de opnames nog herschreven tot een serie over fascistische, mensenetende aliens en het verzet in LA.
Het mooiste verhaal eraan is trouwens dat Ham Tyler oorspronkelijk in een rolstoel moest zitten, maar ze castten een acteur met de achternaam Ironside, en die zei dat ze dat niet konden maken in verband met een andere ouwe serie (Ironside). Dus ineens kon ie lopen.
Eerste seizoen was nog wel te doen qua verhaal en opbouw alleen belachelijk eighties en Hollywood (een achtervolging door een ruimteshuttle achter een wit paard...) maar daarna werd het helemaal over the top met een nog eightieser tune en grootsere opzet.
En ik vrat het. Jaren later een boxset besteld en toen kwam ik niet meer bij van het lachen eigenlijk.
Bedankt voor de info. Nooit geweten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Godswonder dat hij deze leeftijd gehaald heeft gezien zijn problemen met verslaving en diverse zware verkeersongelukken.quote:
Ja las net over zijn verslavingen en ongelukken op internet, dat maakt je lichaam echt aardig stukquote:
Allo allo vind ik juist nog steeds heel grappig!quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Nooit geweten.
Over Frans verzet gesproken: 'Allo 'alloToen dat op tv kwam lag ik helemaal dubbel. Nu vind ik het een beetje afgezaagd en gedateerd.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:13 schreef Marsenal het volgende:
‘Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen’ is een goed voorbeeld van hoe je als kind dingen romantiseert.
Toen ik het terugzag besefte ik hoe laag het budget van die serie was, alle decors zagen er zó nep en gekunsteld uit.quote:
Niks mis met Married with Children.quote:
Ditquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is een tijdreisfilm, geen kankerfilm. Gaat niet over kanker maar over het reizen in de tijd.
Veel oude Britse komedieserie kan ik nog steeds waarderen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat series die oud zijn per definitie daarom zo achterhaald en uit zijn is trouwens niet waar. Yes Minister en House of Cards staan nog als een huis om maar wat te noemen.
Da's de meest briljante serie die ooit gemaakt is. En ik kijk het steeds maar weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het A-team vind ik zo een verschrikkelijk een slecht wereldbeeld geven. Elke aflevering schieten en ongelukken wat in werkelijkheid niet anders dan een gewelddadig bloedbad kan zijn. En dan komt evengoed iedereen er totaal ongeschonden van af. Hoe ga je dan nog aan je kinderen uitleggen dat je meestal weken of maanden lang moer revalideren als je met een auto een paar keer over de kop rolt zonder gordels en met allerlei losse troep erin. Veel te veel een verheerlijking van geweld dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Da's de meest briljante serie die ooit gemaakt is. En ik kijk het steeds maar weer.
Fucking fantastisch gewoon!
Ik zou tegen mijn kinderen zeggen dat het op televisie is, en dat er verschil is tussen televisie en werkelijkheid. Dat snappen de mijne wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het A-team vind ik zo een verschrikkelijk een slecht wereldbeeld geven. Elke aflevering schieten en ongelukken wat in werkelijkheid niet anders dan een gewelddadig bloedbad kan zijn. En dan komt evengoed iedereen er totaal ongeschonden van af. Hoe ga je dan nog aan je kinderen uitleggen dat je meestal weken of maanden lang moer revalideren als je met een auto een paar keer over de kop rolt zonder gordels en met allerlei losse troep erin. Veel te veel een verheerlijking van geweld dus.
Ik weet et niet hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef Morrigan het volgende:
Vroeger vond ik Xena: Warrior Princess een leuke serie.Hoewel ik het inmiddels 20 jaar niet gezien heb, weet ik zeker dat ik het nu tenenkrommend slecht ga vinden.
Omdat kinderen tenminste nog fantasie hebben, en in fantasie kan alles. En geweld is cool.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het A-team vind ik zo een verschrikkelijk een slecht wereldbeeld geven. Elke aflevering schieten en ongelukken wat in werkelijkheid niet anders dan een gewelddadig bloedbad kan zijn. En dan komt evengoed iedereen er totaal ongeschonden van af. Hoe ga je dan nog aan je kinderen uitleggen dat je meestal weken of maanden lang moer revalideren als je met een auto een paar keer over de kop rolt zonder gordels en met allerlei losse troep erin. Veel te veel een verheerlijking van geweld dus.
Dit was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:07 schreef fathank het volgende:
Thunder in Paradise. Hulk Hogan met een kneiterdikke speedboot. Instant win.
George&Mildredquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Veel oude Britse komedieserie kan ik nog steeds waarderen.
En toch is mijn generatie er niet slechter op geworden van de A-Team.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Niet klagen over Alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |