SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Ben je helemaal niet bij gestopt, leugenaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef Handleiding het volgende:
Gestopt bij "mooiboy" verzonnen topics
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Griekse vrouwen zijn idd fucking lekker!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geil man.Dikke tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou haar wel geven.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja eindelijk.![]()
Maar ik mag nooit meer posten in WGR
Weet ik niet zo goed, maar ik zie nu dat ik mijn notes allemaal in kan zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom niet
Wie boeit wgr trouwens. Ik had laatst een klb ban, die zijn minder leuk
Ze werkt in de psychiatrische zorg idd. Maar ze had er genoeg van dat je steeds met poep gooit, daarom komt die gemene meneer je sinds vorige week verschonenquote:
Bij mij is het voornamelijk gtwvquote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed, maar ik zie nu dat ik mijn notes allemaal in kan zien.
Dus daar kan ik me wel een paar uurtjes mee vermaken!
Echt lachen om mooie one-liners van mezelf door de jaren heen.
Bij mij een vrij gevarieerd repertoire, maar heb ze nog niet allemaal gezien. Meer dan 450 en dan nog iets van 200 op mijn vorige account.quote:
Moet zeggen dat je in klb veel kunt zeggen voordat je een note krijgt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij mij een vrij gevarieerd repertoire, maar heb ze nog niet allemaal gezien. Meer dan 450 en dan nog iets van 200 op mijn vorige account.
Echt wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks voor mij hoor zo'n kort pittig kapseltje
Ik heb geen zusje. Tenzij je mijn shemale broertje bedoelt, kan me voorstellen dat ie types zoals jij in het reetje neukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je zusje gaat daarentegen als een tierelier.
Jij hebt wel hendig lang haar?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heel apart, hoop dat ik die fase oversla
noooo manquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef Atak het volgende:
Griekse vrouwen zijn ook dik en lelijk. Misvormd gezicht meestal.
Ik ben gelukkig een Vlaamsequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heel apart, hoop dat ik die fase oversla
Ja overmatig gebruik van de zilvershampooquote:Op dinsdag 29 mei 2018 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig een Vlaamse.
Belgen doen niet aan kort pittig.
Enkel de bejaarde vrouwtjes houden wel van een kort wit-paarsig watergolfje
Papi, die vrouwtjes kunnen erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:54 schreef Atak het volgende:
Griekse vrouwen zijn ook dik en lelijk. Misvormd gezicht meestal.
Exact dit gebeurde vorig jaar bij mijn oom en (ondertussen ex-)tante.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:10 schreef Goudenvis het volgende:
Terechte klacht, het zal je gebeuren dat je vriendin naar de kapper gaat en thuiskomt met een coup de kortpittig![]()
Wat is een classy oord?quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:26 schreef XL het volgende:
Op vakantie naar zo‘n burgerlijk oord en dan gaan klagen over burgerlijkheid
FAIL
Key Westquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is een classy oord?
Even op Hawaii en de Malediven na dan.
Daarom. Meestal zijn ze dik, bruin, harig en dan ook nog een misvormd gezicht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 07:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Papi, die vrouwtjes kunnen erg mooi zijn.
Maar klopt wel dat de neuzen soms huge ass piratenhaken zijn soms.
De russen kunnen er soms ook wat van bij de weg.
Babe tuurlijk, is alleen maar gegroeid. Raakt bijna me kontje aanquote:Op woensdag 30 mei 2018 07:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee bae, jij hebt toch nog wel je mooie haren
Pics van het bijna-contactmoment via DM graag als je verlegen bent ok girl ok gr gr Teunquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Babe tuurlijk, is alleen maar gegroeid. Raakt bijna me kontje aan
Ik heb er een keer op uitnodiging een week in het ritz carlton gezeten. Dat moet wel een paar ruggen hebben gekost jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 09:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er wel heul sick uit
Even een vakansje van 3000 eurootjes ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |