Ssooooooooo hey!
Als Nederlandse mooiboy is dat echt zeer zwaar op het hart.
Je boy Rickokun is dus superzwaar aan het relaxen op Kreta met bewolkt schijt weer, maar wel met lekker kanen en lekkere alcolol.
Wat mij echter wel als een klap in mijn levercirrosige hart klapt, is dat de Nederlandse vrouwen in één oogwenk te identificeren zijn.
Allemaal. ECHT ALLEMAAL. Behalve onder de, pak hem beet 35 jaar oud, van dat gore vettige kortgeknipte kapsels. Zeg maar zoals jongetjes van 10 hebben die in arme gezinnen lopen. Waar de haren inmiddels te lang zijn voor “stiekels” maar ze geen andere keus hebben.
En dan zie je hier de Griekse vrouwen rondlopen met hun lange zwarte zwierende haren. Okay, nog niet zo knap als de aziatische vrouwen, maar toch echt noemenswaardig beter dan die afvalkapsels van Nederland.
Allemaal van die brillen op, allemaal hun haartjes rood geverfd, allemaal een leukOn hempje aan met een fleece truitje eroverheen, allemaal een korte broek en hun dijbenen zijn tweemaal zo groot als een compleet been van Parmezaanse ham.
Kom op man. Als je ouder bent dan 35 en zo’n grotesk smerig flubberkind uit die scheur van je hebt gepoept, hoeft dat nog niet te betekenen dat je er niet meer mooi hoeft uit te zien.
Heb een beetje respect voor jezelf. Want hierdoor zijn de Nederlandse vrouwen op +35 jaar oud misschien nét iets minder lelijk dan Aboriginals, Mongoliërs, White trash inteelt volk van Murica, en Somaliërs.
Klacht: NL-se vrouwen die alle verzorging laten liggen en foeilelijk worden: met de overtuiging dat “ik het toch alleen lekker voor mijzelf doe en ik vind het mooooi!”
Ikzelf heb al meerdere malen mijn vriendin laten weten dat dit not done is, en dat het klaar is als zij dit gaat doen. Dat snapt zij (nu nog wel) volkomen.
Ik heb ene heel traag poepnetwerk hier, anders had ik even een paar beste foto’s van al die dolle Anneke’s gemaakt en hier geupload.