Ja sorry ik kreeg laatst een opmerking naar mijn hoofd geslingerd en dat heeft me aan het denken gezet. Ik probeer mijn leven te beteren sindsdien.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef LCMS het volgende:
MAN MAN MAN, JE ZIT AL MAANDEN IN DAT TELTOPIC EN JE KUNT HET NOG STEEDS NIET
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry ik kreeg laatst een opmerking naar mijn hoofd geslingerd en dat heeft me aan het denken gezet. Ik probeer mijn leven te beteren sindsdien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Is standaardonderzoek toch? Zal wel meevallen behalve dat je tieten wellicht geplet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.heb je een aanleiding dat je dit laat testen dan? Snap dat dat heel spannend is hoor, en hoor ook verhalen dat het gewoon niet zo prettig is. Succes sterkte whatever zeg je dan, nou dat
Baby darling doll face honey
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.
wantquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.
Ja maar dat is geen excuus eigenlijk hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet ook wel dat je lief bent hoor maarja, ook gewoon mannetje toch
![]()
Hoezo zouden je vrienden in paniek raken? Is de kans zo groot dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet het ergens kwijt. Ik ga het niet tegen mijn vrienden zeggen ofzo, wil geen paniek zaaien.
Ja er is aanleiding, ik en de dokter voelen geen knobbeltjes gelukkig maar er zijn wat andere dingetjes die even het nakijken waard zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooohheb je een aanleiding dat je dit laat testen dan? Snap dat dat heel spannend is hoor, en hoor ook verhalen dat het gewoon niet zo prettig is. Succes sterkte whatever zeg je dan, nou dat
nou hopelijk is het niks natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja er is aanleiding, ik en de dokter voelen geen knobbeltjes gelukkig maar er zijn wat andere dingetjes die even het nakijken waard zijn.
Jawel ze kunnen tegenwoordig heel snel je dingen vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |