Ja sorry ik kreeg laatst een opmerking naar mijn hoofd geslingerd en dat heeft me aan het denken gezet. Ik probeer mijn leven te beteren sindsdien.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef LCMS het volgende:
MAN MAN MAN, JE ZIT AL MAANDEN IN DAT TELTOPIC EN JE KUNT HET NOG STEEDS NIET
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sorry ik kreeg laatst een opmerking naar mijn hoofd geslingerd en dat heeft me aan het denken gezet. Ik probeer mijn leven te beteren sindsdien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Is standaardonderzoek toch? Zal wel meevallen behalve dat je tieten wellicht geplet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.heb je een aanleiding dat je dit laat testen dan? Snap dat dat heel spannend is hoor, en hoor ook verhalen dat het gewoon niet zo prettig is. Succes sterkte whatever zeg je dan, nou dat
Baby darling doll face honey
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
En ja ik weet dat er af en toe grapjes worden gemaakt over mijn gezondheid maar ik ga er vanuit dat jullie hier gewoon normaal over kunnen doen.
wantquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.
Ja maar dat is geen excuus eigenlijk hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet ook wel dat je lief bent hoor maarja, ook gewoon mannetje toch
![]()
Hoezo zouden je vrienden in paniek raken? Is de kans zo groot dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet het ergens kwijt. Ik ga het niet tegen mijn vrienden zeggen ofzo, wil geen paniek zaaien.
Ja er is aanleiding, ik en de dokter voelen geen knobbeltjes gelukkig maar er zijn wat andere dingetjes die even het nakijken waard zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooohheb je een aanleiding dat je dit laat testen dan? Snap dat dat heel spannend is hoor, en hoor ook verhalen dat het gewoon niet zo prettig is. Succes sterkte whatever zeg je dan, nou dat
nou hopelijk is het niks natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja er is aanleiding, ik en de dokter voelen geen knobbeltjes gelukkig maar er zijn wat andere dingetjes die even het nakijken waard zijn.
Jawel ze kunnen tegenwoordig heel snel je dingen vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet meteen de uitslag? Ik denk dat als je slecht nieuws krijgt je het hier beter niet kan delen.
Het komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er ook maar vanuit dat het niks is. Maar toch vind ik het wel onwijs spannend.
Nee true. Kijk jij downplayen en ik upplayen (upplayen?)quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar dat maakt het er niet beter op he.
ja en wat nou als ze wel kanker heeft, dit zijn loze woorden hoorquote:
Doe normaal, domboquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en wat nou als ze wel kanker heeft, dit zijn loze woorden hoor
Wow scheld je Ama nu uit voor 50+'erquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is standaardonderzoek toch? Zal wel meevallen behalve dat je tieten wellicht geplet worden
Ja, ik neem verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee true. Kijk jij downplayen en ik upplayen (upplayen?)
Hoe laat heb je hetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Als het wel slecht nieuws zou zijn zou ik het ook gewoon melden hier, ondanks de opmerkingen af en toe. Mensen zijn dan gewoon echt een klootzak als je daar kut over doet.
Als je echt kanker hebt dan zal ik nooit meer schelden met kanker, op FOK!.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Als het wel slecht nieuws zou zijn zou ik het ook gewoon melden hier, ondanks de opmerkingen af en toe. Mensen zijn dan gewoon echt een klootzak als je daar kut over doet.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je echt kanker hebt dan zal ik nooit meer schelden met kanker, op FOK!.
Dat na de komma is toch wel weer zwak.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je echt kanker hebt dan zal ik nooit meer schelden met kanker, op FOK!.
ok dimaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:28 schreef Catkiller het volgende:
Tyfuswarm net onkruid weg zitten halen als een mongool en nu zit ik binnen in enkel een string
Oh sorry dacht ik gok maarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:10 schreef Crack_ het volgende: [..] Noem je der nou een hij, wil je dat niet doen
Dat staat los van Amarantha dus lijkt me logisch, mongoolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat na de komma is toch wel weer zwak.
Ik pest alleen WCH met zijn ziektequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet morgen voor een onderzoek om te bepalen of ik het down syndroom heb, niet leuk dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat staat los van Amarantha dus lijkt me logisch, mongool
oh waarom niet? Ik heb gewoon heel erg iets tegen opmerkingen van 'succes, je kunt het' en 'het is niks' want ja als je dat van te voren zou weten zou je die toets/test whatever niet hoeven te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar had zo'n opmerking gewoon niet van je verwacht.
Kut ik moet niet lachen want dan doet mijn oor pijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor een onderzoek om te bepalen of ik het down syndroom heb, niet leuk dit.
Oke dan stop ik alvast met "mongool" als scheldwoord gebruiken want we weten allemaal de uitslag al inclusief jijzelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor een onderzoek om te bepalen of ik het down syndroom heb, niet leuk dit.
Is goed meid, de groetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh waarom niet? Ik heb gewoon heel erg iets tegen opmerkingen van 'succes, je kunt het' en 'het is niks' want ja als je dat van te voren zou weten zou je die toets/test whatever niet hoeven te maken![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op
Wat moet je dan zeggen oh ja kut echt erg *huil* ik denk dat je dood gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh waarom niet? Ik heb gewoon heel erg iets tegen opmerkingen van 'succes, je kunt het' en 'het is niks' want ja als je dat van te voren zou weten zou je die toets/test whatever niet hoeven te maken![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op
Ik hoop dat je morgen uberhaupt terugkomt hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik hier morgen gewoon met goed nieuws terug kom. Als iedereen maar wel voor me gaat duimen morgen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut ik moet niet lachen want dan doet mijn oor pijn.
Echt hè, sommige mensen hebben geen empathiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen oh ja kut echt erg *huil* ik denk dat je dood gaat
Ja zou beetje jammer zijn als de bus verongelukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen uberhaupt terugkomt haha
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zou beetje jammer zijn als de bus verongelukt.
Wat is er mis met gewoon succes/sterkte?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen oh ja kut echt erg *huil* ik denk dat je dood gaat
Met piercings zetten, ik heb altijd het gevoel dat dat vervelender is maar heb eigenlijk geen ideequote:
Heequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens normaal tegen crack, randdebiel
Oh geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met piercings zetten, ik heb altijd het gevoel dat dat vervelender is maar heb eigenlijk geen idee
Beter de bus dan jij hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zou beetje jammer zijn als de bus verongelukt.
Ga lekker janken om zaterdagquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens normaal tegen crack, randdebiel
Haha clubs met een keeper die niet kan keepen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Is lekker janken het nieuwe hoerenmoeder?
Zoiets denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Is lekker janken het nieuwe hoerenmoeder?
Niks maar dat wat je ex zei wmb ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon succes/sterkte?
Uhm?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks maar dat wat je ex zei wmb ook niet.
niet alleen hier tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt meestal als je dat woordje gebruikt
Waaromquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou mijn humeur is godverdomme wel omgeslagen
Hansquote:
Behalve als je normaal in VBL post en haags online is die lacht gezellig meequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt meestal als je dat woordje gebruikt
Waarom doen jullie anders zo gemeen tegen elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:38 schreef Crack_ het volgende:
OMG HANS HEBBEN WIJ RELATIE GEHAD WAAROM HEB JE DAT NOOIT GEZEGD
Nu de rest nog.quote:
Meten met twee maten en zulksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve als je normaal in VBL post en haags online is die lacht gezellig mee
rtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou, ik vind Jimmy de laatste tijd een prima user.
We willen elkaar juistquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doen jullie anders zo gemeen tegen elkaar
Ik heb Jimmy altijd al een prima user gevondenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou, ik vind Jimmy de laatste tijd een prima user.
Hoe doen jouw honden het nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy altijd al een prima user gevonden
Geslacht en in wat boter wel hahaquote:
Nou ja, alleen zijn zelfpijperij was soms wat minderquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy altijd al een prima user gevonden
op zijn hondjes!! hahahahhahahahahahaquote:
De ene wel, de andere echt totaal niet.quote:
Hoe jouw honden het nu doen, das toch normale vraag of nietquote:
Ik vind dat juist wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, alleen zijn zelfpijperij was soms wat minder
Oh, waarom niet, en wat dan gooi je hem erin?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
De ene wel, de andere echt totaal niet.
Maar die er wel van houdt gaat er niet uit zichzelf in
Ja hallo je kan zoveel bedoelen ;squote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe jouw honden het nu doen, das toch normale vraag of niet![]()
gewoon hoe ze met dit weer omgaan, of ze het heel warm hebben ja weet ik veel
Zou willen dat ik erbij kon vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, alleen zijn zelfpijperij was soms wat minder
wow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het ook niet zeggen maar ik zou het morgen anders toch wel melden hier omdat ik dan of heel blij ben of heel verdrietig. Ik vind het echt doodeng, kan wel janken.
Heel veel sterkte lieve ama... kaarsjes voor je
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Die ene vindt het gewoon echt heel kut, als ik haar erin gooi of erin trek dan is ze er zo snel mogelijk weer uit en kijkt ze me de rest van de dag niet aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom niet, en wat dan gooi je hem erin?![]()
Benieuwd wat Crack hier op te zeggen heeft. Met je tyfuskaarsjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow...
Heel veel sterkte lieve ama... kaarsjes voor je
Minder wazig dan dit lukt niet.. Lijkt zo omdat haar hoofd nu zo klein is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:39 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Denk je dat het lukt om mijn plaatje te verkleinen zonder dat hij wazig wordt
Ahw, dus niet van die astmahondjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hallo je kan zoveel bedoelen ;s
Ze gaan er goed mee om, heb meestal de luifel uithangen en gordijnen dicht
Maar in het weekend ofzo gaan ze gewoon de tuin in als ik er ben, meestal gaan ze wel in de schaduw liggen en geven ze het aan als ze weer naar binnen willen.
Over het algemeen kan dit ras niet heel goed tegen de warmte maar heb er niet veel van gemerkt.
Tofquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die ene vindt het gewoon echt heel kut, als ik haar erin gooi of erin trek dan is ze er zo snel mogelijk weer uit en kijkt ze me de rest van de dag niet aan.
Die andere kan ik er wel in krijgen met een balletje, of erin duwen, of trekken, of gooien. En dan gaat hij rondzwemmen. Doe ik soms wel, beetje zwemmen met hem, maar dat is meestal ook niet echt van lange duur hoor.
tyfus is ook een ernstige ziekte, wil je dit aub niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Benieuwd wat Crack hier op te zeggen heeft. Met je tyfuskaarsjes.
5.0 of wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Nog een paar uur tot de update live gaat boys
#HYPE
LU 🖤quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Minder wazig dan dit lukt niet.. Lijkt zo omdat haar hoofd nu zo klein is.
[ afbeelding ]
Dan moet je van alleen hoofd doen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
#READYquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Nog een paar uur tot de update live gaat boys
#HYPE
Oooooh.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fifa WK update
5.0 is niet nodig. 4.5 volstaat
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Hans de allerlaatste 2 afleveringen van Lucifer staan nu online las ik net.
Las ik ook, duurt nog wel even toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Uber ik las dat er een nieuwe Netflix serie komt wat zou lijken op een soort combi van Pretty Little Liars en Gossip Girl.
13 reasons why al gezien? Ben eigenlijk mn lijst met series aan het wegwerken. Moest veel nog inhalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Dat waren mijn serie nieuwtjes weer voor vandaag.
Geen idee, heb met dit weer eigenlijk weinig zin in series. Dus hopelijk gaat het keihard regenen en koelt het 5 graden minimaal af.quote:
En dan mij uitlachen omdat ik 2 seizoenen achterloop met AoSquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13 reasons why al gezien? Ben eigenlijk mn lijst met series aan het wegwerken. Moest veel nog inhalen.
Oh echt? Vertel! Die móet ik zien!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Uber ik las dat er een nieuwe Netflix serie komt wat zou lijken op een soort combi van Pretty Little Liars en Gossip Girl.
Ik had niet gekeken naar een datum eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:58 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Las ik ook, duurt nog wel even toch?
Ik vond het wel leuk alleen het duurde te lang maar ik heb uiteindelijk alles wel gezien.quote:
Dat lijkt me echt troep.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13 reasons why al gezien? Ben eigenlijk mn lijst met series aan het wegwerken. Moest veel nog inhalen.
Weet je nog een leukequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jij wil gossip girl niet eens zienquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel! Die móet ik zien!
Ben ik gisteren aan begonnen.. soort van.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel! Die móet ik zien!
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar hoop wel dat het leuke serie gaat worden. Ik heb weer behoefte aan een vrouwen dramaserie. Gilmore Girls vond ik ook geweldig
Ik ook, wat een moordwijf hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet Jessica Jones nog verder kijken.
Ja gelul dus, net nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig.
Naja bijna altijd.
Omdat jij dan zo afwezig bentquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:02 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Je ging steeds naar huis als ik het aanzette
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou niet de vermoorde onschuld spelen
Ja hoor gaat prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:15 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Alles nog goed met de engineer? Ik hoor je er nooit meer over
Oh nee absoluut geen astmahondjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, dus niet van die astmahondjesbeter, dat is echt sneu om te zien
[..]
TofDoe zwembadje in je tuin
Is goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:20 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Okido ik zie de uitnodiging wel in de brievenbus
Netflix?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
Uiteindelijk heb je alleen the Handmaid's Tale in je leven nodig. Dat is echt de beste serie die ik in jaren heb gezien.
Jammer, maar je wilde sowieso al nooit samen spelen dus ik mis nietsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Zat te denken om PUBG te kopen omdat ik Zosk soms mis maar lees net dat ze Epic Games hebben aangeklaagd omdat het ook een Battle Royale game heeft dus mijn geld krijgen ze niet.
Echt wel :s Maar je bent te goed voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, maar je wilde sowieso al nooit samen spelen dus ik mis niets
Daarom durf ik geen seks met hem te hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel :s Maar je bent te goed voor mij
Ik ben voor niemand te goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel :s Maar je bent te goed voor mij
Volgens mij is dat gewoon omdat je me lelijk vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:23 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Daarom durf ik geen seks met hem te hebben
Ik vind je helemaal niet lelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon omdat je me lelijk vindt
Dat lijkt me duidelijk als het niet verder de andere kant op kanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij groeien jullie naar elkaar toe
Hoezo de afstand kan ook hetzelfde blijven, maar nu zie je dat het van twee kanten dichter bij elkaar komtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk als het niet verder de andere kant op kan
Dat ze van me wegrent zeg maar?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo de afstand kan ook hetzelfde blijven, maar nu zie je dat het van twee kanten dichter bij elkaar komt
Ik bedoel als ze afstand hetzelfde zou blijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naar elkaar toe zeg ik toch debiel
Ik wil niet vechten met Prof, niet alleen om dat ik dat zou afleggen maar ook omdat vechten niets oplostquote:
Oh ik omdat ik jou niet kwijt wilquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil niet vechten met Prof, niet alleen om dat ik dat zou afleggen maar ook omdat vechten niets oplost
Maar je raakt niet iemand per definitie kwijt als je vechtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik omdat ik jou niet kwijt wil
Raak gewoon wat geïrriteerdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze afstand hetzelfde zou blijven
Je hoeft niet gelijk te gaan schelden, mafklapper
Resulteert meestal in ruzie dan moet je weer excuses maken, lijmen en waarschijnlijk blijft het tussen ons instaanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je raakt niet iemand per definitie kwijt als je vecht
Ik denk dat wij twee daar boven zouden staanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Resulteert meestal in ruzie dan moet je weer excuses maken, lijmen en waarschijnlijk blijft het tussen ons instaan
Hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als twee honden vechten om een been, dan gaat TARDIS. ermee heen
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik draai het om. Ben onredelijk doordat het warm is, lekker makkelijk.
Ik zit ook te kijken wanneer ik kan maar volgens mij is dat pas zondag, god-ver-dommequote:
KOM SNEL NU aaaaaaaaaahquote:
Je kan altijd zwemmen, alleen is het niet altijd even plezantquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken wanneer ik kan maar volgens mij is dat pas zondag, god-ver-domme
Ik ga sowieso wel naar het strand zondag jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er zondag mee naar het strand, yolo fuck it ik ga gewoon
en als het niet plezant is hoef je niet te zwemmen, ik trek nu mn bikini aanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan altijd zwemmen, alleen is het niet altijd even plezant
Snel komen vind ik altijd jammer maar is goed ;pquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken wanneer ik kan maar volgens mij is dat pas zondag, god-ver-domme
[..]
KOM SNEL NU aaaaaaaaaah
GMAAquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel naar het strand zondag ja
Je hoeft sowieso niet te zwemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als het niet plezant is hoef je niet te zwemmen, ik trek nu mn bikini aangewoon om dichterbij het zwemmen te komen
Huh je kleed je om zonder dat je weet of je gaat zwemmen?!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als het niet plezant is hoef je niet te zwemmen, ik trek nu mn bikini aangewoon om dichterbij het zwemmen te komen
hihihihi noquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snel komen vind ik altijd jammer maar is goed ;p
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hoeft sowieso niet te zwemmen.
Oke, ik hoop dat het helpt
eh ja? Heb ook wel eens op mn snowboard gestaan binnenshuis gewoon omdat ik wildequote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh je kleed je om zonder dat je weet of je gaat zwemmen?!
Ben het wel eens met dat laatste jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
[..]
eh ja? Heb ook wel eens op mn snowboard gestaan binnenshuis gewoon omdat ik wildeinb4 crack is gek
Wat ik eronder versta of iemand anders zn lichaam zomerklaar is? Ik zie dat als iets voor jezelf eigenlijkquote:
Wij zijn allebei wel wijs jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat wij twee daar boven zouden staan
of het helptquote:
maar wel lief tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben het wel eens met dat laatste ja
Oh nee zeg maar wat je voeltquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ik eronder versta of iemand anders zn lichaam zomerklaar is? Ik zie dat als iets voor jezelf eigenlijk
Wat?quote:
Ik ga lekker een uurtje langer doorwerkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:46 schreef Pensylvania het volgende:
Zullen we stoppen met werken voor vandaag?
hoezo dat... zit de vrouw thuis?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ga lekker een uurtje langer doorwerken
Oké is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?het kan mij toch niet schelen hoe anderen eruit zien
als je jezelf goed voelt en je jezelf durft te tonen of whatever zonder je kut te voelen dan is dat zomerklaar naar mijn mening maar dat is toch voor iedereen anders
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oké is goed
Je bent niet gepikeerd nu toch?
Nee thanks dat vind ik niet leuk, stoeien kan wel maar is beetje warmquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee? Kan wel, alles kan een gevecht worden
Goede redenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik een uur meer vakantie nemen en minder FOK!Ken
En dan kom je weer 3 maanden niet terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik een uur meer vakantie nemen en minder FOK!Ken
Als we gaan zwemmen dan wordt er hoe dan ook gestoeidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee thanks dat vind ik niet leuk, stoeien kan wel maar is beetje warm
Waterstoeien jaaaaa
oh, nu heb ik zo'n beeld in mn hoofd dat je me naar beneden duwt, doei crackquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als we gaan zwemmen dan wordt er hoe dan ook gestoeid
2 maandenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan kom je weer 3 maanden niet terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |