Dat is waarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
als ik aardig doe ga je weer huilen over een achtbaan
Misschien is er iets kapot gegaan wat niet te repareren valtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:22 schreef Le_Professeur het volgende: [..] Je kan toch weer dichter bij elkaar komen
Bij jou je limbisch systeemquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:24 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Misschien is er iets kapot gegaan wat niet te repareren valt
14 keer is genoeg iddquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:22 schreef Zosk het volgende: [..] Haha echt he, een ezel stoot zich geen vijftien keer aan dezelfde steen.
Tijd heelt alle wonden, en cachet is redelijk naïef, dus met een goed plan kom je er wel doorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:24 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Hey 👰quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zie dat de gebanden weer terug zijn
Hey Guusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De "voordat je reageert" mist een hoofdletter aan het begin van de zin trouwens.
Alles valt te repareren.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:24 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
They say Rome wasn’t built in a day. And yet what a difference a day makes. Lijkt me hier wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, en cachet is redelijk naïef, dus met een goed plan kom je er wel door
Ja, dat wist ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wist je dat 14 tweemaal 7 is? Ik dacht dat je dat vast wel een leuk feitje zou vinden.
Ja zeker leukquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Leuk hè, maar wist je dat 14 ook zevenmaal 2 is?
Ik heb niet zo lang op school gezeten maar mijn wiskunde ging altijd prima inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aziaat he, die zijn goed in wiskunde
Merk er niks van anders. Als ik Chinees haal voor 3 personen dan geven ze altijd voor 8 personen meequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aziaat he, die zijn goed in wiskunde
hmm, vreemd. hier is dat juist anders omquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Merk er niks van anders. Als ik Chinees haal voor 3 personen dan geven ze altijd voor 8 personen mee
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Merk er niks van anders. Als ik Chinees haal voor 3 personen dan geven ze altijd voor 8 personen mee
Schept een band, merk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:27 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Was vanmorgen nog bij je in de buurt
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vreemd. hier is dat juist anders om
Weet eigenlijk niet wat beter isquote:
En nog drie dagen daarnaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
[..]
Weet eigenlijk niet wat beter is![]()
Eigenlijk is het ook nooit een straf, lekker opwarmen de volgende dag
2de dag is het vaak nog beter ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
[..]
Weet eigenlijk niet wat beter is![]()
Eigenlijk is het ook nooit een straf, lekker opwarmen de volgende dag
Doet me denken aan die negeersessies tussen onsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:27 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
They say Rome wasn’t built in a day. And yet what a difference a day makes. Lijkt me hier wel op zijn plaats
Wat een nutteloze emotiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg dat je zin hebt in een lekkere Pers, dan wordt ze jaloers
Ik vind dat simpele spelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg dat je zin hebt in een lekkere Pers, dan wordt ze jaloers
Ik was echt verdrietig toenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet me denken aan die negeersessies tussen ons
Meh. Vorige week al gehad.quote:
Ik mag hopen homoseksueel ipv homofiel?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, ik speel liever de onzekere homofiel
Dat magquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, ik speel liever de onzekere homofiel
Nou ja, de enige man waar ik seks mee wilde hebben heeft zojuist bekend dat hij hem ook bij de gele medemens naar binnen stopt, dus nu ben ik homofiel.quote:
?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, de enige man waar ik seks mee wilde hebben heeft zojuist bekend dat hij hem ook bij de gele medemens naar binnen stopt, dus nu ben ik homofiel.
Omdat het buiten ook warm is... godverdomme wat een lompe vraagquote:
DAN KUN JE TOCH ALSNOG EEN ENIGSZINS GEÏSOLEERD HUIS HEBBEN JOH JEETJE ZEGquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Omdat het buiten ook warm is... godverdomme wat een lompe vraag
Ik dacht dat ze die sporen zelf trokquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat er weer veel slakken de koelte komen opzoeken
je capslock staat aanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DAN KUN JE TOCH ALSNOG EEN ENIGSZINS GEÏSOLEERD HUIS HEBBEN JOH JEETJE ZEG
Die laten dat spoor achter zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat er weer veel slakken de koelte komen opzoeken
Moet ik nu voor de 450e keer zeggen dat Uberkullie een probleem met mij heeft en ik met niemand hier?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
Nou als Cachet en Uberkullie het bij kunnen leggen zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Oh gelukkig pfieuwquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik nu voor de 450e keer zeggen dat Uberkullie een probleem met mij heeft en ik met niemand hier?
blabla schiet niet zo de verdediging inquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik nu voor de 450e keer zeggen dat Uberkullie een probleem met mij heeft en ik met niemand hier?
Echt hè, als je met jou al ruzie hebt dan zoek je het ook wel op hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Na het wegpesten van WCH niet meer neequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt omdat ze jaloers is op onsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Damn. That's cold bro'!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, de enige man waar ik seks mee wilde hebben heeft zojuist bekend dat hij hem ook bij de gele medemens naar binnen stopt, dus nu ben ik homofiel.
Schattig wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las net via SkySports dat Arsenal het wel geprobeerd heeft. Dat doet me goed.
Ik heb helemaal geen probleemquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij negeert mij anders voortdurendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een kutdeal gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tsja, krijg je met een appartement op het oosten en zuiden gericht
Aircoleef beste leef.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tsja, krijg je met een appartement op het oosten en zuiden gericht
Dat is toch de filosofie van Arsenal. "Keep trying" ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las net via SkySports dat Arsenal het wel geprobeerd heeft. Dat doet me goed.
Thanks instant mini playbackshow liedje in mn hoofdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er kan er maar een de winnaar zijn, hoef je niet zo arrogant te doen
Met een pilsje in de andere hand?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon een keer op de bank onszelf bevredigen
Nee die van Wenger, zonder iets te veranderen. Dit is Arsenal 2.0quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is toch de filosofie van Arsenal. "Keep trying" ?
Na bepaalde opmerkingen van jouw kant de afgelopen dagen dacht ik dat we 'full on' bashmodus aan hadden staan m.b.t. elkaars club?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er kan er maar een de winnaar zijn, hoef je niet zo arrogant te doen
Ik denk ook altijd aan Henny, topshow was dat tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks instant mini playbackshow liedje in mn hoofd
Elke euro meer dan waard.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geldverspilling eersteklas. Ga liever klagen in de SC dat het te heet is
Aahh oke. Akkoordquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee die van Wenger, zonder iets te veranderen. Dit is Arsenal 2.0
Nee joh ik respecteer jou gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na bepaalde opmerkingen van jouw kant de afgelopen dagen dacht ik dat we 'full on' bashmodus aan hadden staan m.b.t. elkaars club?
Ja, dit wordt amputatie. Dat zie je gebeuren.quote:
Maar mn cluppie nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh ik respecteer jou gewoon
Mn ouders zeiden ooit dat ik mee ging doen daar aan en toen had ik alles voorbereid en toen bleek het zo'n flutoptreden voor hun vrienden te zijn. Toen wilde ik niet en was ik echt fucking mad, hier heb ik soms nog last vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd aan Henny, topshow was dat toch
Wat staat er aan op de tv?quote:
Bedoel je dit oprecht positief of post je dit alleen maar om ook een keer positief te zijn over iets anders dan sport?quote:
WAT NOU?!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:50 schreef Pensylvania het volgende:
Is het onderhand afgelopen met dat geouwehoer?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders zeiden ooit dat ik mee ging doen daar aan en toen had ik alles voorbereid en toen bleek het zo'n flutoptreden voor hun vrienden te zijn. Toen wilde ik niet en was ik echt fucking mad, hier heb ik soms nog last van
Hij is mad op de CL-finale van Liverpool en probeert nu te scoren door verlies van Liverpool.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Na bepaalde opmerkingen van jouw kant de afgelopen dagen dacht ik dat we 'full on' bashmodus aan hadden staan m.b.t. elkaars club?
Oprecht positiefquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je dit oprecht positief of post je dit alleen maar om ook een keer positief te zijn over iets anders dan sport?
Geruchten m.b.t. Fekir worden ook steeds heviger.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Sowieso gaf ik al aan mad jelly te zijn, een onverschillige reactie was dan logischer geweest
Ah vandaar, kon het al niet goed plaatsenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Sowieso gaf ik al aan mad jelly te zijn, een onverschillige reactie was dan logischer geweest
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is mad op de CL-finale van Liverpool en probeert nu te scoren door verlies van Liverpool.
Azpi en Elan hadden dat na verloren EL-finale van Ajax vorig jaar.
Is een soort afgunst
Echt zielig is datquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is mad op de CL-finale van Liverpool en probeert nu te scoren door verlies van Liverpool.
Is een soort afgunst
Kant noch wal wordt hier geraaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is een soort afgunst
Volgens mij heb jij wel meer issuesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders zeiden ooit dat ik mee ging doen daar aan en toen had ik alles voorbereid en toen bleek het zo'n flutoptreden voor hun vrienden te zijn. Toen wilde ik niet en was ik echt fucking mad, hier heb ik soms nog last van
Feyenoord heeft alles gewonnen wat er te winnen viel johquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is een soort afgunst
7 ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Wel een naaistreek hoor. Hoe oud was je?
.................. en meteen slap.quote:
Ahw wat lief van je, thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:52 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer issues
Jij doet echt je best om tegen iedereen kut te doen hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:52 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel meer issues
Nou ja, denk dat je wel een maand afwezigheid hier had ingezet voor een finaleplaats voor Arsenalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kant noch wal wordt hier geraakt
Komt omdat ze zelf zo negatief zijn, baequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Alsof ik alleen maar negatief kan zijn bah
Maak me gewoon zorgen om haar geestelijke gesteldheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij doet echt je best om tegen iedereen kut te doen he
Ja ja, nog steeds geen JL andersquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alles gewonnen wat er te winnen viel joh
wat lief van jequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:54 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Maak me gewoon zorgen om haar geestelijke gesteldheid
Oh ja echt? Wat lullig van ze. Vind jou wel echt een type voor die wondertunnel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geil geworden door 'wondertunnel'quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja echt? Wat lullig van ze. Vind jou wel echt een type voor die wondertunnel ja
Dat zou een wonder zijn onder Wenger dus totaal onrealistischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat je wel een maand afwezigheid hier had ingezet voor een finaleplaats voor Arsenal
Denk het jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:53 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf zo negatief zijn, bae
Dus heb ik toch gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou een wonder zijn onder Wenger dus totaal onrealistisch
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij doet echt je best om tegen iedereen kut te doen he
Misschien een leuk idee voor een Escape Roomquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Wondertunnel doet mij denken aan een enorme vagina waar je met je hele lijf in kan gaan en daar op een soort van ontdekkingsreis moet door een natte glibberge kut, met als doel het bevruchten van een eicel door daar je piemel in te steken.
Waarom moet het bij jou altijd over seks gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Wondertunnel doet mij denken aan een enorme vagina waar je met je hele lijf in kan gaan en daar op een soort van ontdekkingsreis moet door een natte glibberge kut, met als doel het bevruchten van een eicel door daar je piemel in te steken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt omdat ze jaloers is op ons
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja echt? Wat lullig van ze. Vind jou wel echt een type voor die wondertunnel ja
Goor man, vieze vleesmuren met losse stukken en die luchtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:56 schreef Monopoly het volgende:
rtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor een Escape Room
Die lucht jongequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goor man, vieze vleesmuren met losse stukken en die lucht
Komt door xcachet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom moet het bij jou altijd over seks gaan?
Ja, vanavond dansen en mega zin in, halve klas huilen omdat ze flauwvallenquote:
Oke gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vanavond dansen en mega zin in, halve klas huilen omdat ze flauwvallen![]()
🔥🔥🔥🔥quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke gelukkig
Veel plezier, hoop dat het niet te warm is
Ik slaap juist bizar goed de laatste tijd, behalve vannachtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je weer slaap tekort opgebouwd?
mini playbackshow namaken en playbacken denk ik, je mag henny zijn als je wilquote:
Mag ik als Henny in de kleedkamer komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mini playbackshow namaken en playbacken denk ik, je mag henny zijn als je wil
https://www.buienradar.nl/ oh?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook
Maar gelukkig gaat het zo regenen als het goed is
Dat is een heel ander soort reactie in ieder geval, goed geprobeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stok.
oh echt, jaaaaaaa blij doen buiten in de regenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook
Maar gelukkig gaat het zo regenen als het goed is
Ben echt blij voor je. Slaap maar lekker xxquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:02 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik slaap juist bizar goed de laatste tijd, behalve vannacht
Gern gesehenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is een heel ander soort reactie in ieder geval, goed geprobeerd
haha nee wat dan binnen in de regen? hahaha xDquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, jaaaaaaa blij doen buiten in de regen
hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee wat dan binnen in de regen? hahaha xD
Ja hoor, je mag er alleen niet op geilenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag ik als Henny in de kleedkamer komen?
Omdat je negatief bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij negeert mij anders voortdurend
Oh je moet buiten dansen, damn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, jaaaaaaa blij doen buiten in de regen
nee maar dat zou beter geweest zijn dan binnen hoorquote:
Golden shower had gekund, het is goed om echt duidelijk te zijn somsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me geen fijn vooruitzicht :squote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar dat zou beter geweest zijn dan binnen hoorbeetje wind enzo, nu komen we in een eigenlijk te klein zaaltje waar net andere mensen hebben gedanst dus je komt echt binnen in een heerlijk benauwd hokje ruikend naar zweet hngg
daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Golden shower had gekund, het is goed om echt duidelijk te zijn soms
Dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Golden shower had gekund, het is goed om echt duidelijk te zijn soms
Dat kan ik niet beloven, ben wel een man met een gezond testosteronquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag er alleen niet op geilen
nee maar boeiend, dansenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me geen fijn vooruitzicht :s
Als je het niet kunt beloven ben je niet welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, ben wel een man met een gezond testosteron
Denk dat dat nog vreemder is dan je poes hahquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn kat vandaag ingesmeerd met zonnebrandcrème.
Op jezelf reagerenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heftigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je het niet kunt beloven ben je niet welkom
Lief, hij voelt zich al zo naaktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn kat vandaag ingesmeerd met zonnebrandcrème.
Hm weenie, verbrande tepels tho, of verbrande billenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat dat nog vreemder is dan je poes hah
Hee Frass, wat is er, kan ik iets voor je doenquote:
Noem je der nou een hij, wil je dat niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief, hij voelt zich al zo naakt
Hmm, lijkt me beide niet fijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm weenie, verbrande tepels tho, of verbrande billen![]()
Bijzonderquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat gek genoeg al
jep, zo breekt de hel weer losquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt dat je het hebt doorgestuurd!
jij hebt echt van die kindertepels tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef Zosk het volgende:
Ik ben gisteren alweer verbrand trouwens, maar mijn tepels niet
had je daar een hoedje overheen gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef Zosk het volgende:
Ben je nu oranje? hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef Zosk het volgende:
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt echt van die kindertepels toch
Eh neequote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had je daar een hoedje overheen gedaan?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt echt van die kindertepels toch
Eromheen ja ;squote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met van die zwarte haren eruit?
Ja, ik wil ook wel bijbruinen zodat mensen niet iedere keer super origineel commentaar geven maarja. Beetje kanker vangen voor andere mensen nahquote:
Je hebt een vriend, doe normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jammer wou er net aan gaan zitten.
Bruin is voor gepeupel met te veel vrije tijd. Wit is voor hardwerkende en belangrijke mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel bijbruinen zodat mensen niet iedere keer super origineel commentaar geven maarja. Beetje kanker vangen voor andere mensen nahen vind zonnen echt kut voelen
lijkt me ook niet de bedoeling dat je als man tepels hebtquote:
Jawel die heb je nodigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me ook niet de bedoeling dat je als man tepels hebtopgelost
Wat heb je nou aan belangrijk zijn. De meeste mensen zijn toch niet leuk. Zorg dat je intrinsiek geluk vindt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bruin is voor gepeupel met te veel vrije tijd. Wit is voor hardwerkende en belangrijke mensen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bruin is voor gepeupel met te veel vrije tijd. Wit is voor hardwerkende en belangrijke mensen.
owquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan belangrijk zijn. De meeste mensen zijn toch niet leuk. Zorg dat je intrinsiek geluk vindt.
owquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja maar leven is toch niet alleen voor hardwerken dus weet niet wat nou beter is
kei geil geworden hiervanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om je lichaam en geest in balans te houden
Nee ik hoop dat je dat regelmatig wegspoelt tijdens het douchenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo veel zaad aan me hangen hoor
regelmatig, ja iedere dagquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat je dat regelmatig wegspoelt tijdens het douchen
Tegen mij altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Hmm kan ik hier iets serieus zeggen tegen jullie?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Smeer jij jezelf iedere ochtend in met aardbeien?
yesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Amarantha het volgende:
absoluutquote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |