*voormalige persoonlijkheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
abers UI is net als haar persoonlijkheid
i didn't do nothingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
Dit valt wel onder treiteren en roddelen, derhalve een TR gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
goed om te weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:58 schreef Uberkullie het volgende:
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.quote:
Ben Limburger dus spreek sowieso goed Duits.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed om te weten.
ik heb dat met duits
kappe Nielsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.
Je dient eerst de basis te kennen, daarna leer je bepaalde uitdrukkingen.
Ik realiseer me dat ook terdege. Hoop dat het niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
excuus, ben benieuwd naar je nieuwe jij. slechter kan iig niet
mijn sluitpost in het vorige topic had nummer 303quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaan we normaal gesproken niet redden
vooralsnog wel iigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:00 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat ook terdege. Hoop dat het niet tegenvalt.
zag het net jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn sluitpost in het vorige topic had nummer 303
Heb je een ingebouwde TomTom erin zitten om je vriend wegwijs te maken?quote:
Heb geen eens zo'n piercing.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een ingebouwde TomTom erin zitten om je vriend wegwijs te maken?
misschien is een opgezegd_673538926 beter voor jequote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:01 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik overweeg een digitale detox om mijn account weer even op te laden
je bent een kwartier te vroeg..quote:
pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!quote:
deze act begint heel snel heel vervelend te wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
Je mag hier wel wat positiever instaan. Ik doe toch ook mijn bestquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien is een opgezegd_673538926 beter voor je
wat weet jij er nou van. jij bent DP nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das een verdovingsmiddel weetnie.
Ahah leuk ditquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
profperiode
haha dnap jr proef is prof
maar wie is het?quote:
wist je nog dat jij verliefd op mij wasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:05 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Je mag hier wel wat positiever instaan. Ik doe toch ook mijn best
En ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Omg je bent echt een qt maar hij is nog steeds wazig
Dan moet ik met alleen haar hoofd doen. Maar doe ik later even.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Heb gewoon experimentele fase gehad in mn studententijd jeetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van. jij bent DP niet
die van ama?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze act begint heel snel heel vervelend te worden
Maar dan is het plaatje niet meer leuk rozequote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet ik met alleen haar hoofd doen. Maar doe ik later even.
Haha ja lachen was dat hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je nog dat jij verliefd op mij was
je moet er ook wel een paar pillen bij gooienquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb gewoon experimentele fase gehad in mn studententijd jeetje.
Leuk spul verder, maar veel meer dan gaar op je bank liggen doe je er niet mee.
Het is je dus niet geluktquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Drugs mengen heb ik eigenlijk nooit gedaan, behalve pep en mdma natuurlijk op feestjes maar ja dat hebben we allemaal wel gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet er ook wel een paar pillen bij gooien
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik had toegehapt hadden we dan seks gehad denk je?
het is sowieso al vrij wit..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Maar dan is het plaatje niet meer leuk roze
ama gebruikt het dus ook?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb gewoon experimentele fase gehad in mn studententijd jeetje.
Leuk spul verder, maar veel meer dan gaar op je bank liggen doe je er niet mee.
Nee want jij vindt mij te dikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik had toegehapt hadden we dan seks gehad denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |