Dan lees je niet goed. Ik klaag over de MAX VERSTAPPEN fans, niet over zijn prestaties. Dat zal wel snor zitten, ik volg het niet. Maar het valt mij op dat iedereen ineens formule 1 kijkt en helemaal wild er van is, terwijl dat hiervoor niet was.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dit is echt een nadeel van Nederlander zijn. In ieder ander land worden succesvolle sporters gewoon gesteund, hier weten de wernertjes het allemaal beter..
De media duikt er bovenop en een deel van Nederland volgt ook op sociale media krijg je Max reclame.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als we het niet goed doen bij het voetbal dan zoeken we andere sporten waar we nog trots op kunnen zijn. In dit geval dus Max.
Eens. Je vergeet alleen schaatsen - dat wordt ook continu uitgezonden. Gelukkig hoor je daar vrijwel nieamnd over.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
De media duikt er bovenop en een deel van Nederland volgt ook op sociale media krijg je Max reclame.
Terwijl als je naar resultaten kijkt dan is Herlings in de motocross erg dominant met zes GP zeges en negen podiums op rij in 2018.
D'r is kennelijk weinig interesse als het geen voetbal, wielrennen, tennis of F1 is.
Sommige supermarkten hebben een koffiecorner met koffieautomaatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voor praten bij de koffieautomaat dien je werk te hebben. Dus: onzin klacht.
Hij is met zijn 4de jaar bezig hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:37 schreef C.L.Werner het volgende:
Sinds vorig jaar MAX VERSTAPPEN meedoet is iedereen opeens formule 1 kenner,
Niet voor TS. Dit is zijn eerste jaar.quote:
Ahh ik snap het al, TS is zo een zogenaamde formule 1 kenner alleen maar omdat MAX VERSTAPPEN meedoet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet voor TS. Dit is zijn eerste jaar..
Walgelijke lui zijn dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh ik snap het al, TS is zo een zogenaamde formule 1 kenner alleen maar omdat MAX VERSTAPPEN meedoet.
Inderdaad. Daar zou eigenlijk eens iemand een topic voor moeten maken in KLBquote:
Je weet wel, MAX VERSTAPPEN, van die FORMIDABELE race.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:29 schreef vosss het volgende:
Ahh ik snap het al, TS is zo een zogenaamde formule 1 kenner alleen maar omdat MAX VERSTAPPEN meedoet.
Dubbele ontkenning???quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:33 schreef jogy het volgende:
Ik wil sinds Max verstappen weer gaan kijken sinds jaren maar het kan me nog steeds niet genoeg interesseren zodat ik het niet vergeet.
Nou Max moet wel weer vlug een FORMIDABLE race gaan rijden want anders zetten ze hem gewoon terug naar TORO ROSO!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet wel, MAX VERSTAPPEN, van die FORMIDABELE race.
Bedoel je dat ik het niet vergeet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning???
Dus je houdt van MAX VERSTAPPEN en bent daarom weer naar zijn FORMIDABELE races gaan kijken.
Maar MAX VERSTAPPEN haalde toch punten in zijn vorige FORMIDABELE race? Ik herinner mij nog de tijd dat we ontzettend blij en trots waren als zijn vader, JOS VERSTAPPEN, punten wist te scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:37 schreef vosss het volgende:
Nou Max moet wel weer vlug een FORMIDABLE race gaan rijden want anders zetten ze hem gewoon terug naar TORO ROSO!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |