au die deed pijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt een leven nodig, niet men.
laat haags toch lullen, die is gewoon bang van jou stiekem.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
laat haags toch lullen, die is gewoon bang van jou stiekem.
ik zou sowieso nooit zoveel als hem kunnen posten. 500 in een uurquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
laat haags toch lullen, die is gewoon bang van jou stiekem.
koelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De warmte speelt me parten bij het bolken.
sow hallootjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 08:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt een leven nodig, niet men.
Ja, FOK! is kut in Thailandquote:
Nog warmer en de Bolkes (quote:
oke dat willen we dan weer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog warmer en de Bolkes () vallen van het dak.
Echt hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
oke dat willen we dan weer niet.laat het dan maar wat koeler worden
ja echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, die kon bijna net zo goed ballen als ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze is een beetje de vrouwelijke John Travolta
tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ow god... jij vindt grease toch geen goede film he
andere generatie. Geeft nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ow man, ik weet even niet wat ik moet zeggen
1 keer gezien, wel geinig, maar daar houdt het wel bij op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ow god... jij vindt grease toch geen goede film he
ik heb de film wel verplicht moeten kijken op school. musicals .. het is gwn niet mijn genrequote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
andere generatie. Geeft niet
dat kanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb de film wel verplicht moeten kijken op school. musicals .. het is gwn niet mijn genre
Ja, dat komt wel in de buurt inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dan is het leven net een nachtmerrie voor mij
verklaart wel een hoopquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel in de buurt inderdaad
ja en?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik vroeg afhaal hoe het gaat en jij reageert
Met afhaal gaat het prima, die gaat er een handel in grafzerken bij doen: de grafhaalchinees!quote:
verdient dat beter ?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met afhaal gaat het prima, die gaat er een handel in grafzerken bij doen: de grafhaalchinees!
Dat is toch beter dan zijn vorige idee als hulpje van Sinterklaasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met afhaal gaat het prima, die gaat er een handel in grafzerken bij doen: de grafhaalchinees!
Apart wel, een chinees die niet bezorgt maar wel jou in komt halen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:08 schreef LCMS het volgende:
Die afhaalchinees gaat wel snelDie gaat me dik inhalen nog
Sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:08 schreef LCMS het volgende:
Nu heb ik trek in chineesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart wel, een chinees die niet bezorgt maar wel jou in komt halen.
Sinds afhaal hier rondhangt heb ik dat ook om de haverklap.quote:
hij is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:08 schreef LCMS het volgende:
Ik had eigenlijk mijn nicknamen moeten laten verwijzen naar mijn eigen bedrijfquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds afhaal hier rondhangt heb ik dat ook om de haverklap.
gratis reclamequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk mijn nicknamen moeten laten verwijzen naar mijn eigen bedrijf
Nopequote:
deze ga ik echt niet verwijderen ewaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt je account opzeggen en dan wordt je nick verandert in: anoniem_+datumvanopzegging
Waarom zou je hem verwijderen, dan kun je net zo goed een nieuwe aanmaken en de oude laten voor wat t isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt je account opzeggen en dan wordt je nick verandert in: anoniem_+datumvanopzegging
Geen idee, sinds vrijdag zijn er toch wat accounts opgezegd zag ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom zou je hem verwijderen, dan kun je net zo goed een nieuwe aanmaken en de oude laten voor wat t is
Ik zou mezelf dan "Moooooooo!" moeten noemen met een zwarte koe als usericon!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
bolke zou dan mijn nieuwe nick zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dan "Moooooooo!" moeten noemen met een zwarte koe als usericon!
gemiddeld wel één keer per week.quote:
niemandquote:
tyfushekel aan zelfs, aan katers, niet aan noodgangquote:
Hangt er van af. Heb wel eens een lichte kater na de derde helft met zaalvoetbal en dan ben ik vaak verrassend productief op vrijdag omdat ik anders last er van heb. Heel raar eigenlijkquote:
Over katers en wat je er aan kan doen?quote:
Yes. En ook hoe je er aan komt, hoe je ze voorkomtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over katers en wat je er aan kan doen?
"Niet zuipen" dekt de lading wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Yes. En ook hoe je er aan komt, hoe je ze voorkomt
Is goed, zal ik doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter doe je dat wel late in the evening
Tja, werkt wel het beste.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn
(nou ja, makkelijk...)
Ja dat is raar hè. Dan verras je jezelfquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb wel eens een lichte kater na de derde helft met zaalvoetbal en dan ben ik vaak verrassend productief op vrijdag omdat ik anders last er van heb. Heel raar eigenlijk
Vind het wel geinig, maar ben niet zo heel erg van de lange adem altijd met dit soort dingenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zal je in juni ook meedoen met het spel?
je zal zeker wel hoog eindigen. in paar dagen sta je al 19equote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Vind het wel geinig, maar ben niet zo heel erg van de lange adem altijd met dit soort dingen
Ik had wel wat ideeën om het iets uitgebreider te maken eigenlijk
Jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zal je in juni ook meedoen met het spel?
moet jij niet werken ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nah. werd beetje obsessief door dit spel @ Ik zal wel meedoen maar niet voor 1e plek meer
Blijf niet lang denk ik.quote:
Ik wil ook een tandje terugdoen. Maar ja, we zien wel hoe dat looptquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nah. werd beetje obsessief door dit spelIk zal wel meedoen maar niet voor 1e plek meer
Post nu een dag mee krijg al weer dm van crew enzo omdat iemand loopt te klagen over mij.quote:
nee jij moet ervoor gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ook een tandje terugdoen. Maar ja, we zien wel hoe dat loopt
teveel moeite.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee jij moet ervoor gaan![]()
grrrrrrrrrr![]()
ik bolk de rest wel als je er niet bent
ah jammer. concurrentie is altijd leukquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Post nu een dag mee krijg al weer dm van crew enzo omdat iemand loopt te klagen over mij.
Ben er wel klaar mee dit was het enige topic waar ik plezier uit haalde het laatste halfjaar maar het is me niet gegunt.
I know maar wil geen bans voor elke scheet die ik laat terwijl de ander mij mongool mag noemen en me overleden vader beledigen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ah jammer. concurrentie is altijd leuk
lol, dan ben je daar weer obsessief mee bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je hoeft niet erg je best te doen. ik hou de rest wel uit je buurt
maar af en toe gwn mee posten kan toch welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I know maar wil geen bans voor elke scheet die ik laat terwijl de ander mij mongool mag noemen en me overleden vader beledigen.
Bolke power activatequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lol, dan ben je daar weer obsessief mee bezig.
misschien beter. het is verslavendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit voor p1 mee zal doen hoor hah
Dat was ons niet opgevallen hoor!quote:
Gefeliciteerdquote:
Is het ook meteen laatste seizoen?quote:
quote:
Hoiquote:
huhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ben weg hier aloa je hebt je zin jenhebt gewonnen met je achterbakse gedoe goed gedaan knul wees trots op jezelf. Je hebt mij het enige plezier wat ik nog had op fok! Voor mij verzuurd fijn als mensen je niks gunnen.
Waar heb je het toch over man?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ben weg hier aloa je hebt je zin jenhebt gewonnen met je achterbakse gedoe goed gedaan knul wees trots op jezelf. Je hebt mij het enige plezier wat ik nog had op fok! Voor mij verzuurd fijn als mensen je niks gunnen.
quote:Man schiet twee agenten en voorbijganger dood in Belgische Luik
Een man heeft in het centrum van Luik twee politieagenten en een voorbijganger doodgeschoten. Vervolgens vluchtte hij en gijzelde een schoonmaker in een school.
De politie heeft de man daarna ''geneutraliseerd". Er zouden nog twee agenten gewond zijn geraakt, meldt de politie volgens HLN.
De schietpartij vond rond 10.30 uur plaats. Wat het motief van de dader is, is nog onduidelijk.
Later meer.
Dat mijnhier al twee x een ban is aangesmeerd om niks dat na nu 1x mee posten ik al weer waarschuwingen krijg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over man?
bespreek dat even met een FA via mail, maar niet hier en niet op Aloa afreageren want daar schieten we allemaal niets mee op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat mijnhier al twee x een ban is aangesmeerd om niks dat na nu 1x mee posten ik al weer waarschuwingen krijg.
soms niet hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:37 schreef noodgang het volgende:
gewoon samen bier drinken met zn allen, dan komt t allemaal goed!
Nah.quote:
Vanavond misschienquote:
JA JONGE NIE ZO MOEILIJK DOEN GOFFERDOMME!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet helemaal antwoord op mijn vraag
waar?quote:
oke oke!!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA JONGE NIE ZO MOEILIJK DOEN GOFFERDOMME!
Ik haal m'n grafsteen wel ergens andersquote:
bij mij kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik haal m'n grafsteen wel ergens anders
Laat maar komen veel te warm hierquote:
kan ik wel een tomatensoep krijgen?quote:
Hoiquote:
quote:
me2quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
Even regeren op de porseleinen troon
nicequote:Op dinsdag 29 mei 2018 13:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
dagtekening belastingdienst 21-5...
Nog niks binnen
1-6 dagtekening. Prima